Freude39 - (FKK) Bochum

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
In Bochum op de Freudenbergstrasse ligt club Freude39, zie ook http://www.fkkbochum.com/

Een geweldige club, met turks stoombad, sauna, masseur, eten en drinken, en zo'n 30 meiden aanwezig.
Als je voor 12u 's middags komt of na 20:00u 's avonds is de entree maar 10 euro! (normaal is het 30 euro)

3 x met een meid naar de kamer kost 90 euro, oftewel, voor 100 euro kun je drie keer een half uur naar de kamer.
Kortom een geweldige club die ik iedereen aanraadt.

Voormalig lid 364

Toogplakker
17 apr 2015
73
14
Opgelet! Freude39 heeft, vooruitlopend op de in 2016 ingaande "Condomgesetz", nu al openlijke nzc afgezworen.
Het kan nog wel met de gekende AO-meisjes, maar sommige beginnen er meerprijs voor te vragen, en bij de nieuwe meisjes doen velen het niet!
AO garantie heb je momenteel wel nog in Venus Duisburg, Arabella Bochum en Grimberg Gelsenkirchen.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Vandaag weer lekker in Freude geweest.
3 keer een half uur met een meid op de kamer geweest, totale schade: 100 euro!
Daarvoor kun je niet thuis blijven!

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Vandaag weer in Freude geweest, voor 12u binnen, betaal je 100 euro voor 3 keer op de kamer.
Was redelijk druk, zo'n 30-tal meiden.
Heb me weer super vermaakt.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
@katholiek

Jij lijkt een regelmatige bezoeker aan deze club, welke dames doen daar aan ao? Nu mijn favo club dicht is (funpark) zoek ik een goed alternatief.

4fun

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Ben er enkele malen geweest.
Altijd ruim voldoende dames aanwezig, vroeg is het wat bezet allemaal (tegen de middag) omdat alle binnenkomers meteen hun zaad willen lozen. Daarna zit driekwart uit te hijgen en zijn er dus voldoende vrije dames. Mijn favoriet is steeds weer Anastasia, kort blond koppie met tatoo en c-cup. Die zit altijd vast in mijn "pakketje". Verder neem ik nog 2 dames. Al met al een uur of 3 binnen voor 100 euro en 3x kameren.

Uitstekende tent waarbij het condoom niet aanwezig is.
Kwaliteit van de dames van redelijk tot mooi.

Thekevrouw houdt goed in de gaten of de klanten tevreden zijn.
Aan de balie haalt de dame 20 euro uit een pot voor haar aandeel. Maar niet nadat de klant aan thekevrouw bevestigd heeft dat alles goed was en zo niet dan krijgt de dame eerst een pittig gesprek. Houdt wel in dat de srevice van de dames top is en ze er alles aan doen de klant tevreden te maken.

Heel anders dan bij bv Funpark, daar was de service hopeloos en niets meer dan een afwerkfabriek.

Ik ga binnenkort zeker weer heen.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Funpark was inderdaad een afwerkfabriek maar heb daar toch zeker ook goede sessies gehad. Nu ben ik uitgeweken naar Villa in Duisburg, zie daar mijn recensies. Freude ben ik nog nooit geweest, misschien toch ook een een bezoekje aan wagen. Doen daar alle dames bare?

4fun

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
4fun zei:
Funpark was inderdaad een afwerkfabriek maar heb daar toch zeker ook goede sessies gehad. Nu ben ik uitgeweken naar Villa in Duisburg, zie daar mijn recensies. Freude ben ik nog nooit geweest, misschien toch ook een een bezoekje aan wagen. Doen daar alle dames bare?

4fun

Het is zeker de moeite waard om eens te verkennen.
Ik heb nog niet 1 dame meegemaakt welke geen bare wilde doen. Ik denk dat er zo een 15 door mij genomen zijn met alle bezoekjes opgeteld, dus ongeveer de helft en alles zonder.

Soms vraagt de dame het wel, met of zonder. Meest gaat hij er zo in, soms (1 op de 5) het verzoek niet intern te komen.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Geen idee. Nooit gezien.
Volgens mij is het allemaal 1 op 1. Zelfs als er in de bioscoop geneukt wordt op het grote bed dan heb ik nog niet een meid met meerdere kerels gezien.
Wel meerdere stelletjes die het op het bed liggen te doen maar niet een trio of gangbang. Je zou dit daar moeten vragen. Ik denk dat je een "vriend" zelf mee moet nemen of daar moet "versieren". Mede ook omdat de dame per wip betaald krijgt uit de pot, hiervoor moet ze naar de thekevrouw met de klant om eerst te beoordelen of de wip naar behoren was. Dit gaat wat lastig met een kut waar het zaad uit druipt, mede omdat de tent zeer groot is en ze ver moet lopen.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Gisteren met dit nieuwe 19j pareltje geweest: Stefanie

totale schade: 60 euro voor 30min

Bijlagen

• stefanie.jpg
    stefanie.jpg
    27,8 KB · Weergaven: 385

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
katholiek zei:

totale schade: 60 euro voor 30min

Hoe doe je dat?

toegang is 10 plus 40 voor de eerste wip, 30 oor de 2e en 20 voor de 3e dus als ik rekenen kan is dat 50/80/100.
Ik ben geen rekenwonder maar zoveel kan ik nog.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Alibaba zei:
toegang is 10 plus 40 voor de eerste wip, 30 oor de 2e en 20 voor de 3e dus als ik rekenen kan is dat 50/80/100.
Ik ben geen rekenwonder maar zoveel kan ik nog.
Zijn prijzen gewijzigd???
Toegang was toch 30 euro + 1e kamerbezoek ook 30 euro= 60 euro.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
katholiek zei:
Misschien een zusje van Amira???
Alleen is de service en prijs in Duitsland 10x beter dan in Nederland met Oostblokkers, en in het geval met Amira 1000x beter.

d4daf121-31eb-4705-91d6-ebda6d14c404.jpg

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik weet wel dat Angela ook wel eens in Venus zit. Het schijnt dat Freude en Venus van dezelfde eigenaar is. Angela heb ik wel eens genomen, goede service. De overige dames kan ik niet bevestigen. Ik moet Freude ook maar eens een bezoekje gaan brengen.

4fun

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik krijg ook steeds meer zin om deze club eens te bezoeken, In eerste instantie dacht ik aan Villa Venus,
Maar ik denk dat er meer meiden zitten in Freude39.

Mocht iemand hier zijn die reeds beide club's heeft bezocht, kan die dan aangeven, waar ik als eerste keer het beste naar toe kan gaan.
Tuurlijk ga ik voor NZC.
Maar met die nieuwe wetgeving in Duisland, zijn er vast al club's die zich daaraan houden,
Hoe zit dat dan bij Venus en Freude39, welke van deze club's heeft daar maling aan, en kan je nog gewoon van bil gaan.

underkoffer

Terug
Naar boven