Freude39 - (FKK) Bochum

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Van de week weer eens een (kort) bezoek gebracht aan Freude39
Kwam daar weer zo rond 10.00 uur binnen stappen, en ik was dus weer een van de eerste.
Na het afrekenen (Inkom € 15.00) naar beneden, voor een frisse douche en omkleden naar de badjas.
Boven gekomen keek ik ff vreemd op, de lunchroom was nu voorzien van bankjes (en naar ik begreep zitten daar de nieuwe dames)
Ook in de grote zaal staan nu alle banken gericht naar de ingang.

Maar eerst ff aan de koffie, en ff kijken naar de setcards, ik telde z'n 21 dames.
Helaas miste ik Beatrix, en naar wat ik begreep was ze gisteren voor een korte trip naar huis gegaan.
Dus kon ik niet terug komen op de afspraak welke wij de laatste keer hadden gemaakt, Maar wat ik het vat zit, verzuurt niet.

Maar ik op zeker wilde spelen, werd mijn eerste keuze Andrea, na wat korte presales, gaf ik aan dat het beter was om dit voort te zetten in 'n kamer.
Het werd kamer 3, Niet mijn favoriet want die kamer vooraan, zijn altijd zo verschrikkelijk warm
Het werd een stomend ½ uurtje, Andrea gaat er helemaal voor, dus ik had niet te klagen.

Na deze kamer gang, kwam ik een stap maatje tegen, dus ff gezellig de dames besproken,
Totdat ineens voor mij een nieuwe dame langs liep, Mijn maatje wist te vertellen, dat ze Meggie was en normaal werkzaam is in Arabella, hij raade mij haar aan.
Dus Meggie zou mijn volgende prooi worden, maar toen het voor mij zo ver was,
Kon ik haar nergens vinden, ook viel mij op, dat er nog meer beren naar haar uitkeken.
Dus zodra ik haar weer boven zag komen, gelijk mijn slag geslaan, Tis een leuke vriendelijke dame met weinig tot geen borsten, slank en klein.
Ik dacht nog of ze mij wel kon hebben……………

Presales op de bank prima, na z'n 10 minuten, aanstalte gemaak voor de kamer.
Nu er was niet te veel gezegd, wat een heerlijke meid, buiten mij orgasme, kreeg zij er ook eentje, en hoe, ze werd er maar flink nat van.
Dus met haar ook een prima ½ uurtje gehad, en zeker voor herhaling vatbaar.

Nadien nog ff mijn maatje opgezocht, bakkie gedaan en nog ff gezellig zitten praten,
Daarna werd het mijn tijd om weer richting huis te vertrekken.
Het was weer een geslaagd bezoek aan Freude39, maar dat is het altijd.

Dus op naar de volgende keer.

underkoffer

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
easy72 zei:
Prijzen zijn weer aangepast:

20 min : 30 euro
30 min : 50 euro
60 min : 75 euro

Easy72, Ben je er pas weer geweest?
Laat dan even een recensie over je bezoek aldaar hier achter, Ik ben er al 'n paar weken niet meer geweest, en misschien een recensie van jou, laat mij weer beslissen weer een langs te gaan

underkoffer

easy72

Snuffelaar
7 apr 2015
3
0
Ik ging afgelopen zondag om 18:0. Ondanks de weinige recenties zag ik zeker 3 auto's met nederlandse nummerplaten buiten.

Deur werd standaard geopend door een kleine naakte roemeense met een lippiercing. Beneden nog ff zitten kletsen met een klant die vertelde al 3 keer gekamerd te hebben met hulp van een oilletje :cool:

Ik zag bij de theke 24 kaarten van aanwezige dames. Op de banken zag ik meer heren dan dames, maar dat is meestal tijdelijk. Ik zag veel nieuwe gezichten. Volgens de duitse forums was er een bus dames van Verena gekomen afgelopen week. Dat verklaart mogelijk de hogere prijzen en de grote hoeveelheids ondanks de feestdagen.

Zoals eerder gemeld is het eethoekje veranderd met banken waar ik later op de avond drie nieuwe dames zag met boodschappentassen met kleding. Mogelijk vers bloed voor een andere keer. Ze leken te wachten op een dvp die op dat moment aan het kameren was.

Ik ging zelf met Vanessa. Een dame die turks beweerde te zijn :roll:. Kamergang niets bijzonders maar goed om mijn eerste kwakkie te lozen. Na 30 minuten weer terug in de zaal om lekker wat uit te rusten van de reis.

Sfeer was wat gelaten, maar dat kan komen door het late tijdstip. Ik was een eerdere keer in de middag gekomen en toen was de sfeer veel losser met flirtende dames.
Na een broodje gegeten te hebben ging ik bij de dame die me binnenliet zitten (naam helaas vergeten). Was schijnbaar verbaasd dat ik bij haar kwam en ze vroeg nog of ik een kop koffie wou. Geen actie op de bank, maar gewoon wat kletsen. Later naar de kamer waar de dame omsloeg van een koele indruk naar actieve houding. Ik werd zo goed behandeld dat ik overging naar een heel uur waarbij de actie nonstop was en twee keer haar kutje werd volgepompt.

Hierna was ik uitgeneukt en ging moe maar voldaan terug. Volgend bezoek wordt in het nieuwe jaar.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Deze recensie hadden jullie nog tegoed.

Naar de Freude getogen na mn bezoek aan de Grimb. sauna en ik nogsteeds zin had. Ik ben afgelopen zomer even snel een ronde in deze club geweest, dus nu tijd voor een grondigere inspectie. Tarieven zijn inderdaad aangepast zoals hierboven omschreven. Bij een kleine overschrijding van de 20 minuten moet je bijbetalen. Sommige dames zetten een soort kookwekkertje aan in de kamer. Enkele zeer mooie en slanke dames... sommige hebben echt waanzinnige kontjes. Heerlijk om te zien. Totaal ruim 20 dames in alle soorten en maten, van jong tot ervaren ;).

Echter aangezien deze dames vijwel continue bezet waren heb ik gekozen voor Anna... een wat stevigere jonge blonde dame. Niet de knapste van de club, wel erg geil. Na een lekkere ronde in de bios weer voldaan aan een kopje koffie rondkijkend naar een volgende keuze. Ditmaal gekozen voor Meggy als ik het goed herinner. Een kleine slanke dame, donker lang haar, tattoo gewei boven haar kleine kontje. Doet ook aan anaal. Ik had goede berichten over haar gelezen echter vond ik het wat tegenvallen. Ik mocht weel anaal echter wel met condoom. In dr kutje mocht ik wel zonder maar niet intern klaarkomen.

Al met al vind ik deze club minder dan Grim. Oke sommige dames zijn erg mooi maar de sfeer is stukken minder, de prijs is hoger en persoonlijk vind ik de kamer en presales kwaliteit van de dames bij de Grim stukken beter.

Gluren

Snuffelaar
14 dec 2015
7
0
Niet zo lang geleden, eens een bezoek gebracht aan Freude39, naar aanleiding over de goede berichten alhier.
Hoe het daar gaat, is bij de bekende gasten bekend,

Inkom is de gehele dag € 30,00
De prijzen van de dames zijn.
20 min - € 40,00
30 min - € 50,00
60 min - € 75,00

Op kamerbezoek geweest met Anastacia, Andrea en Emi.

Alle dames (zo ver ik weet) gaan er helemaal voor, dus Bare geen probleem, en ook geen extra kosten voor.
Zal niet lang meer duren, of ik zal deze kant weer opgaan,
Want waar kan je nu voor slechts € 50,00 een best wel mooie meid zonder neuken

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Dit is meer een vraagje voor de vaste bezoekers van Freude39, welke enige ervaring hebben met Lisa.

Ik heb inmiddels diverse kamer bezoekjes met haar reeds gehad, Maar ik vind haar met de service hard achteruit gaan.
Was in het begin echt alles (toegestaan) mogelijk, nu wordt het steeds minder,
Hebben de heren die haar ook meer hebben bezocht ook deze mindere ervaringen met haar?

Wat nu niet meer kan: Zoenen in haar nek, Oren afblijven, tepels niet mee spelen, vingeren ook niet meer.

Oke, alles bare geen probleem, dus ze is nog steeds goed voor korte kamergangen (max. 20 min)
Maar langer op de kamer met haar, en dan bovenstaande handelingen niet meer toestaan, heeft mij doen besluiten, met haar enkel nog maar kort op de kamer te gaan.

Ben ik hiermee de enige, of ondervinden haar andere 'vaste' klanten dit ook?

underkoffer

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
De vele uren werken, het constante gevaar van een soa in haar achterhoofd en de uitbuiting van de club beginnen hun tol te eisen. Niet zo verwonderlijk dus..... Freude begin steeds meer op een AO concentratiekamp te lijken, geen wonder dus dat het kutvocht opdroogt.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
underkoffer zei:
Dit is meer een vraagje voor de vaste bezoekers van Freude39, welke enige ervaring hebben met Lisa.

Ik heb inmiddels diverse kamer bezoekjes met haar reeds gehad, Maar ik vind haar met de service hard achteruit gaan.
Hebben de heren die haar ook meer hebben bezocht ook deze mindere ervaringen met haar?

Wat nu niet meer kan: Zoenen in haar nek, Oren afblijven, tepels niet mee spelen, vingeren ook niet meer.

Oke, alles bare geen probleem, dus ze is nog steeds goed voor korte kamergangen (max. 20 min)
Maar langer op de kamer met haar, en dan bovenstaande handelingen niet meer toestaan, heeft mij doen besluiten, met haar enkel nog maar kort op de kamer te gaan.

underkoffer
Eigen ervaring met Lisa kan ik je (vooralsnog) niet geven, wel een interessante observatie.
Gisteravond zag ik haar langdurig en geraffineerd een prachtige openbare pijpsessie geven op de bank bij een klant, afgesloten met een wip op de bank waarbij ze op de klant kroop die het niet lang meer volhield. Bij elkaar ruim 20 minuten. Nieuwkomer Monika moest even een keukenrol aanreiken toen het erop zat (nou ja, erin zat en weer uitliep...), waarna Lisa nog even een allervriendelijkste after-sales deed met het tissue tussen de benen.

Had ik tot dan toe weinig voorkeur voor Lisa omdat ze niet direct mijn type is qua uiterlijk, deze performance heeft haar hoog op mijn lijstje doen belanden. Helaas was ze de rest van de avond telkens snel bezet, dus zat het er nou niet in.

Mogelijk was de klant een hele goede bekende van haar, of vond ze die heel leuk, mogelijk had ze een humeur de laatste keer bij jou, het is altijd moeilijk te zeggen waarom het soms minder uitvalt bij een vertrouwde dame. Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, ga ik altijd van uit. Mijn favoriet Janina weet onderhand wel dat ik als een blok voor haar val en me zo om de vinger kan winden, waardoor ze dienstverlening gaandeweg wat terugloopt. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de superslanke Alexandra met haar wonderschone vormen, waardoor ik haar tegenwoordig oversla.

Overigens krijg ik de indruk dat er in navolging van Venus en LaLuna gaandeweg wat meer openbare actie aan het ontstaan is op de banken, iets wat daarvoor meer was voorbehouden om in de Kino te doen.

Een zotte ervaring bij mijn laatste bezoek vond ik de volgende. Tijdens een rondgang zag ik dat Emma even vol ging wippen met een klant op een bank van het zitje buiten de Kino bij achteringang. Altijd leuk om te zien, dus bleef ik even staan. Gaat die maffe dikke Duitser boos gebieden dat ik maar eventjes rap door moet lopen. Fijntjes even tegen hem gezegd dat als hij privacy wil hebben, er genoeg kamers vrij zijn. Emma moest er heimelijk wel om lachen, zag ik. Die meid is echt een schat.

De eerder aangehaalde nieuwkomer Monika is verder niet echt aanbevelenswaardig. Ze heeft wel een verschrikkelijk mooi kutje, maar ze is verder erg terughoudend op de bank, wil niet tz, nou ja, dan weet je het eigenlijk al. Ze werkt er nu net 2 dagen, hiervoor anderhalf jaar in Hannover. Een aardige meid, daar niet van, maar qua service meer voor recht-toe-recht-aan zonder veel poespas.

Emi is met vakantie (kondigde ze vorige week al aan toen ik met haar kamerde) en Gabi en Gina waren er gisteren niet, dus wellicht ook met vakantie.

Maar er blijft daar ruim voldoende vrouwenschoon voorhanden. Wat dat betreft is F39 onderhand mijn meest favoriete plek. Het gezeur over weinig sfeer vind ik flauwekul, persoonlijk vind ik de hele entourage van deze enorme club waar je lekker kan chillen met veel vrouwen in hun blootje om je heen, erg prettig.

Op de bank bespreek ik nooit vooraf om alles taboeloos (oftewel zc) te doen, ik ga er gewoon van uit. Bedrijfscode is daar dat als een dame per se met condoom wil, ze dat uiterlijk op de kamer voor het aanvangen aangeeft. Dan kan je altijd zeggen dat er blijkbaar sprake is van een 'misverstandnis' om vervolgens het hele feest niet door te laten gaan zonder dat er verder kosten zijn. Het is mij overigens nog nooit overkomen, maar ik vernam dit van collega-wandelaars.

Een belangrijke tip: vermijd de vrijdag en zaterdag bij Duitse clubs. Dat zijn de drukke dagen. Ook bij F39.

En als je wat anders wilt eten dan de geserveerde broodjes: er is een uitgebreide menukaart aanwezig van een pizzaria die van alles kan brengen. Bestelt gastvrouwe Dagmar met plezier voor je.

O ja, en de prijs voor 20 minuten is 30 euro meen ik te hebben gezien. Met de dames spreek ik trouwens nooit een tijd af, op de kamer zeg ik altijd dat we wel zullen zien, en het draait bijna altijd uit op ten minste een half uurtje. En zeg nou zelf: waar vind je dat nou nog? Ik breng maar even de boten van Utrecht in herinnering met 20 minuten voor 50 euro zonder tz en verder alles met. Het is de reis meer dan waard.
Voor wie geen navigatie heeft: overdag rij je het vlotst over de A42 ('Emscherschnellweg'), afslag 20 Herne-Crange, bij de stoplichten na de afrit links en na zo'n 6 km weer links bij bord 'Slachthof'. Dan ontloop je de drukte op de A40 ('Ruhrschnellweg') en je kan 1 km voor F39 nog (erg) goedkoop tanken ook (1,14 voor super E10 nu). 's Avonds rijdt de A40 wel weer lekker rustig, dan kan je eventueel nog een afzakkertje doen op de Vulkan. Let wel op de snelheidsbeperkingen!

Deze week is er nog een actie met verlaagde inkom voor 15 euro.

Tot slot nog mijn dank voor de vele zinvolle bijdragen van Underkoffer en mart1980 in deze.

(edit: correctie aangebracht bij routebeschrijving)

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Arbez zei:
underkoffer zei:

underkoffer
Eigen ervaring met Lisa kan ik je (vooralsnog) niet geven, wel een interessante observatie.
Gisteravond zag ik haar langdurig en geraffineerd een prachtige openbare pijpsessie geven op de bank bij een klant, afgesloten met een wip op de bank waarbij ze op de klant kroop die het niet lang meer volhield. Bij elkaar ruim 20 minuten. Nieuwkomer Monika moest even een keukenrol aanreiken toen het erop zat (nou ja, erin zat en weer uitliep...), waarna Lisa nog even een allervriendelijkste after-sales deed met het tissue tussen de benen.

Had ik tot dan toe weinig voorkeur voor Lisa omdat ze niet direct mijn type is qua uiterlijk, deze performance heeft haar hoog op mijn lijstje doen belanden. Helaas was ze de rest van de avond telkens snel bezet, dus zat het er nou niet in.

Mogelijk was de klant een hele goede bekende van haar, of vond ze die heel leuk, mogelijk had ze een humeur de laatste keer bij jou, het is altijd moeilijk te zeggen waarom het soms minder uitvalt bij een vertrouwde dame. Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, ga ik altijd van uit. Mijn favoriet Janina weet onderhand wel dat ik als een blok voor haar val en me zo om de vinger kan winden, waardoor ze dienstverlening gaandeweg wat terugloopt. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de superslanke Alexandra met haar wonderschone vormen, waardoor ik haar tegenwoordig oversla.

Overigens krijg ik de indruk dat er in navolging van Venus en LaLuna gaandeweg wat meer openbare actie aan het ontstaan is op de banken, iets wat daarvoor meer was voorbehouden om in de Kino te doen.

Een zotte ervaring bij mijn laatste bezoek vond ik de volgende. Tijdens een rondgang zag ik dat Emma even vol ging wippen met een klant op een bank van het zitje buiten de Kino bij achteringang. Altijd leuk om te zien, dus bleef ik even staan. Gaat die maffe dikke Duitser boos gebieden dat ik maar eventjes rap door moet lopen. Fijntjes even tegen hem gezegd dat als hij privacy wil hebben, er genoeg kamers vrij zijn. Emma moest er heimelijk wel om lachen, zag ik. Die meid is echt een schat.

De eerder aangehaalde nieuwkomer Monika is verder niet echt aanbevelenswaardig. Ze heeft wel een verschrikkelijk mooi kutje, maar ze is verder erg terughoudend op de bank, wil niet tz, nou ja, dan weet je het eigenlijk al. Ze werkt er nu net 2 dagen, hiervoor anderhalf jaar in Hannover. Een aardige meid, daar niet van, maar qua service meer voor recht-toe-recht-aan zonder veel poespas.

Emi is met vakantie (kondigde ze vorige week al aan toen ik met haar kamerde) en Gabi en Gina waren er gisteren niet, dus wellicht ook met vakantie.

Maar er blijft daar ruim voldoende vrouwenschoon voorhanden. Wat dat betreft is F39 onderhand mijn meest favoriete plek. Het gezeur over weinig sfeer vind ik flauwekul, persoonlijk vind ik de hele entourage van deze enorme club waar je lekker kan chillen met veel vrouwen in hun blootje om je heen, erg prettig.

Op de bank bespreek ik nooit vooraf om alles taboeloos (oftewel zc) te doen, ik ga er gewoon van uit. Bedrijfscode is daar dat als een dame per se met condoom wil, ze dat uiterlijk op de kamer voor het aanvangen aangeeft. Dan kan je altijd zeggen dat er blijkbaar sprake is van een 'misverstandnis' om vervolgens het hele feest niet door te laten gaan zonder dat er verder kosten zijn. Het is mij overigens nog nooit overkomen, maar ik vernam dit van collega-wandelaars.

Een belangrijke tip: vermijd de vrijdag en zaterdag bij Duitse clubs. Dat zijn de drukke dagen. Ook bij F39.

En als je wat anders wilt eten dan de geserveerde broodjes: er is een uitgebreide menukaart aanwezig van een pizzaria die van alles kan brengen. Bestelt gastvrouwe Dagmar met plezier voor je.

O ja, en de prijs voor 20 minuten is 30 euro meen ik te hebben gezien. Met de dames spreek ik trouwens nooit een tijd af, op de kamer zeg ik altijd dat we wel zullen zien, en het draait bijna altijd uit op ten minste een half uurtje. En zeg nou zelf: waar vind je dat nou nog? Ik breng maar even de boten van Utrecht in herinnering met 20 minuten voor 50 euro zonder tz en verder alles met. Het is de reis meer dan waard.
Voor wie geen navigatie heeft: het beste rij je overdag over de A42, afslag 20 Herne-Crange, bij de stoplichten na de afrit links en na zo'n 6 km weer links bij bord 'Slachthof'. Dan ontloop je de drukte op de A42 en je kan 1 km voor F39 nog (erg) goedkoop tanken ook (1,17 voor super E10 nu). 's Avonds rijdt de A42 wel weer lekker rustig, kan je eventueel nog een afzakkertje doen op de Vulkan.

Deze week is er nog een actie met verlaagde inkom voor 15 euro.

Tot slot nog mijn dank voor de vele zinvolle bijdragen van Underkoffer en mart1980 in deze.

Arbez,
Keurig verhaal, en zeer complete verteld.
Lisa kan ik je echt aanbevelen (als je er geen probleem mee heeft met de handelingen die ze (met mij) niet meer doet).
Openbaar er vol tegen aan gaan, heeft ze geen probleem mee, en Bare heeft ze vast ik haar pakket zitten.
Dus een leuke geile tijd kan je met haar beleven, Tenminste ik neem aan dat ze dat ook bij haar 'nieuwe' klanten doet.

Gluren

Snuffelaar
14 dec 2015
7
0
Na de goede berichten (Lisa) hier gelezen, vorige week even een kort bezoek gebracht aan Freude

Maar mijn keuze Lisa was niet aanwezig, genoeg andere dames dus klein feestje gemaakt met Andrea, janina en Emma
Met al deze dames voor de € 30,00 gekozen (20 minuten kamer), en wat voorspel op de bank.

Al deze dames hebben er ook geen moeite mee om het condoom te vergeten

Dus met een inkom prijs van € 15,00 + 3 x € 30,00 kwam mijn totale kosten op € 105,00

Waar vind je nog zoiets 3 x bare geneukt voor € 105,00

Ik moet maar weer eens snel terug gaan, want die Lisa wil ik ook nog eens problemen, maar niet op de kamer maar gewoon op het bankje.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Tja, en dan blijkt het toch weer raak bij mijn laatste bezoek aan F39...
Alles duidt erop dat ik daar nu een chlamydia heb opgelopen (witte afscheiding uit de pisbuis).
Momenteel ben ik in afwachting van de uitslag, maar ik wilde jullie toch alvast ervan verwittigen.
Zodra ik de uitkomsten heb, zal ik dat hier melden.

Ter informatie:
Vorige week woensdag heb ik gekamerd met achtereenvolgens Bonny, Monika en Lana (al ben ik van deze laatste dame niet 100% zeker of haar naam correct heb, maar zij is een van de weinige dames met lichtgekleurd haar en heeft een tattoo met een roos op haar rechteronderbeen).

Overigens was ik een week ervoor ook nog geweest, waaraan ik geen klachten overhield. Hetzelfde geldt voor de 5 bezoekjes die ik in de tussentijd deed sinds de laatste keer (september vorig jaar) dat ik daar wat opliep.

Net als de vorige keer wil ik benadrukken dat ik de dames en club niets verwijt.
Het zijn nog altijd wel de heren die soa's verspreiden en in een club brengen, en niet de dames.

Hoe dan ook blijft F39 mijn favoriete club waar ik graag weer naartoe ga. Bij nzc is er nou eenmaal altijd een behoorlijk soa-risico. Het is jaren bij mij probleemloos gegaan, alleen de laatste tijd dus wat pech.
Daarnaast ken ik eigenlijk geen alternatief binnen dezelfde redelijke rijafstand vanaf de grens dat F39 naar de kroon steekt (hou me daarbij overigens wel voor tips aanbevolen).

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Arbez zei:
Alles duidt erop dat ik daar nu een chlamydia heb opgelopen (witte afscheiding uit de pisbuis).
Momenteel ben ik in afwachting van de uitslag, maar ik wilde jullie toch alvast ervan verwittigen.

Ter informatie:
Vorige week woensdag heb ik gekamerd met achtereenvolgens Bonny, Monika en Lana (al ben ik van deze laatste dame niet 100% zeker of haar naam correct heb, maar zij is een van de weinige dames met lichtgekleurd haar en heeft een tattoo met een roos op haar rechteronderbeen).

Overigens was ik een week ervoor ook nog geweest, waaraan ik geen klachten overhield. Hetzelfde geldt voor de 5 bezoekjes die ik in de tussentijd deed sinds de laatste keer (september vorig jaar) dat ik daar wat opliep.

Net als de vorige keer wil ik benadrukken dat ik de dames en club niets verwijt.
Het zijn nog altijd wel de heren die soa's verspreiden en in een club brengen, en niet de dames.

Hoe dan ook blijft F39 mijn favoriete club waar ik graag weer naartoe ga. Bij nzc is er nou eenmaal altijd een behoorlijk soa-risico. Het is jaren bij mij probleemloos gegaan, alleen de laatste tijd dus wat pech.
Daarnaast ken ik eigenlijk geen alternatief binnen dezelfde redelijke rijafstand vanaf de grens dat F39 naar de kroon steekt (hou me daarbij overigens wel voor tips aanbevolen).

Arbez,

Ik mag aannemen, dat je even een melding maakt bij freude, dan kunnen de dames ook hun voorzorg nemen
Niet mailen want dat lezen ze volgens mij nooit............Telefoontje is voldoende.

Hotline: +49 234-95090550

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
underkoffer zei:
Arbez zei:

Ter informatie:

Arbez,

Ik mag aannemen, dat je even een melding maakt bij freude, dan kunnen de dames ook hun voorzorg nemen
Niet mailen want dat lezen ze volgens mij nooit............Telefoontje is voldoende.

Hotline: +49 234-95090550

Ik geef je op een briefje dat als je belt de dames er dezelfde dag gewoon weer aan het werk gaan :|
Inderdaad risico van het vak, al hoor ik de laatste tijd wel vaker dat er naast de minder schadelijke soa's ook met regelmaat syfilis op de menu kaart staat. Arbez, ik zou nu je toch test wel een volledig test laten afnemen inlcusief HIV en syfilis, Freude is het laatste jaar toch wat gevaarlijker geworden. Ik zelf ben na jaren van probleemloos AO'en toch ook al twee keer de sjaak geweest. Lg een relatie met het wisselde publiek en een sterke toename aan "sudlanders", maar das een persoonlijke analyse :roll: :twisted:

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Ten vervolge op mijn eerdere bericht (zie https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=157&t=197&start=130#p16071):
Het blijkt dat ik gonorroe ben opgelopen.
En dus geen chlamydia wat ik dacht te menen op basis van de verschijnselen.
Blij dat ik niet aan zelfmedicatie heb gedaan.
Want ik stond al op het punt zelf ergens azithromycine te bestellen omdat ik het allemaal wat te lang vond duren eer de complete uitslag binnen was en ik er vrijwel zeker van was dat het chlamydia zou zijn. Niet dus.

Blijkbaar is de ene gonorroe de andere niet, want de vorige keer waren de verschijnselen aanzienlijk erger, echt een 'druiper' waardoor ik bijna een inlegkruisje moest dragen... Nu was het slechts een beetje melkwitte afscheiding en niet de vieze pus als bij de vorige keer.
Enfin, prik in de bil gehad en als het goed is, is het eind van de week over.

Aangezien gonorroe bij mannen altijd wel tot symptomen leidt, vraag ik me een beetje af of een klant misschien opzettelijk dames 'bezwangerd' heeft met een soa.

Bij mijn volgend bezoekje aan F39 ben ik wel voornemens om eens een gesprekje te vragen met Dagmar hoe er daar wordt omgegaan met de soa-problematiek, tests en behandelingen.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Arbez zei:
Ten vervolge op mijn eerdere bericht (zie https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=157&t=197&start=130#p16071):
Het blijkt dat ik gonorroe ben opgelopen.
En dus geen chlamydia wat ik dacht te menen op basis van de verschijnselen.
Blij dat ik niet aan zelfmedicatie heb gedaan.
Want ik stond al op het punt zelf ergens azithromycine te bestellen omdat ik het allemaal wat te lang vond duren eer de complete uitslag binnen was en ik er vrijwel zeker van was dat het chlamydia zou zijn. Niet dus.

Blijkbaar is de ene gonorroe de andere niet, want de vorige keer waren de verschijnselen aanzienlijk erger, echt een 'druiper' waardoor ik bijna een inlegkruisje moest dragen... Nu was het slechts een beetje melkwitte afscheiding en niet de vieze pus als bij de vorige keer.
Enfin, prik in de bil gehad en als het goed is, is het eind van de week over.

Aangezien gonorroe bij mannen altijd wel tot symptomen leidt, vraag ik me een beetje af of een klant misschien opzettelijk dames 'bezwangerd' heeft met een soa.

Bij mijn volgend bezoekje aan F39 ben ik wel voornemens om eens een gesprekje te vragen met Dagmar hoe er daar wordt omgegaan met de soa-problematiek, tests en behandelingen.

Arbez, Na je gesprek met Dagmar, laat ons dan even weten, wat haar antwoordt was, Ik ben ook benieuwd hoe men daar er mee omgaat

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
HAha ben benieuwd naar je ervaring

Denk dat ze zeggen dat de dames om de drie weken getest worden... Dat er dan een stilte valt.... er verteld wordt dat de dames niks hebben, je zal het wel ergens anders van een vieze wc bril hebben opgelopen. Weer stilte.... men vervolgens jou erop wijst dat er grote ronde posters hangen waar met koeienletters op staat dat het bij wet verboden is om zonder condoom te neuken en dat de club hieraan voldoet.
Indien je dan nog te lang doorvraagt en andere klanten dit begint op te vallen / dit klanten zou kunnen kosten, er een grote boze man tevoorschijn komt die er niet omheen draait en je op niet al te vriendelijke wijze buiten de deur zet.

Mocht het anders verlopen ben ik erg benieuwd op welk moment die grote boze man in je verhaal tevoorschijn komt.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
maarte zei:
HAha ben benieuwd naar je ervaring

Denk dat ze zeggen dat de dames om de drie weken getest worden... Dat er dan een stilte valt.... er verteld wordt dat de dames niks hebben, je zal het wel ergens anders van een vieze wc bril hebben opgelopen. Weer stilte.... men vervolgens jou erop wijst dat er grote ronde posters hangen waar met koeienletters op staat dat het bij wet verboden is om zonder condoom te neuken en dat de club hieraan voldoet.
Indien je dan nog te lang doorvraagt en andere klanten dit begint op te vallen / dit klanten zou kunnen kosten, er een grote boze man tevoorschijn komt die er niet omheen draait en je op niet al te vriendelijke wijze buiten de deur zet.

Mocht het anders verlopen ben ik erg benieuwd op welk moment die grote boze man in je verhaal tevoorschijn komt.

Yup dat is het antwoord ja!
In werkelijkheid worden de dames niet getest, Altans veel niet en onregelmatig. Kost ze namelijk 30 euro minsten pp en dat hebben ze vaak niet over voor een test. De dames moeten in de clubs de testen zelf betalen. Ze zijn immers "zelfstandig" weet je nog. Daarnaast gaan ze liever naar een Roemeense of Bulgaarse arts, die zijn veel beter joh ;), lees goedkoper! En die testen visueel, meer dan voldoende toch :shock:

Nee de harde waarheid is dat ze werken tot ze letterlijk niet kunnen ivm pijn of klachten. Dan zoeken ze pas een dokter.

Trouwens testen is helemaal niet nodig. Ze krijgen toch elke dag antibiotica. Dus nu is helemaal niet gevaarlijk...... Altans dat is wat ze is aangepraat en veelal geloven... :cry:

Maak dus niet denkfout dat er een test beleid is, echt niet dat is een illusie!

A

Anonymous

Guest
Als ik dit allemaal zo eens lees krijg ik gewoon medelijden met die meiden..en mits ze niet gedwongen werken snap ik niet dat ze niet zelfstandig werken en hun eigen tarieven,veiligheid enz zelf bepalen..

Terug
Naar boven