Freude39 - (FKK) Bochum

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
@Arbez.. dank voor het melden!
@ Roubaix.., vanwege incubatie kan het wel 1,5/2 weken duren.. voordat je het merkt..
dit verschilt per individu..

een bekende van me had het ong 10 dagen nadien te pakken.. ( jaar geleden,andere club, dus geen paniek)

roubaix zei:
Hi !
Slecht nieuws dus : ben vorige maandag 21/09 in Freude geweest en er ook met Alexandra NZC gedaan.
Ik heb echter (nog) geen klachten : overigens : wat zijn de klachten ?
Ik hoop dat ik niets opgelopen heb want ik was zaterdag op de gangbang van Melanie in Antwerpen.....
Morgen naar de dokter.
Hou jullie op de hoogte !
Groeten,
Roubaix

Ro lover

Toogplakker
9 aug 2015
36
1
Arabez, thanks voor de melding. Ik wou morgen net naar Bochum gaan...
Ga denk ik dan maar naar Arabella, ik hoop dat de dames niet te vaak van club wisselen? Weet iemand dat?

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Ro lover zei:
ik hoop dat de dames niet te vaak van club wisselen? Weet iemand dat?

De dames wisselen misschien niet zo vaak van club (Janina en Kassandra vertelden mij tot dan toe alleen in F39 te hebben gewerkt), maar de heren wèl.
Zoals ik al schreef, had ik evenzogoed die zelfde dag nog even Arabella bezocht en de besmetting daarnaartoe 'geëxporteerd' zonder het zelf te weten.
En had een andere klant na een bezoek aan Arabella het zonder zelf te weten weer kunnen overbrengen naar weer een andere club als Villa Venus.

Gelukkig ben ik dit keer alleen in F39 gebleven, zodoende weet ik voor mezelf de club van besmetting.
Maar wie weet had één van de drie dames het net die dag ervoor opgelopen van een klant die het tijdens een rondgang had meegenomen uit Arabella.
Kortom, het zijn niet de dames die soa's verspreiden, maar de heren die van alles aflopen.

Let de komende tijd maar eens op welke dames een tijdje 'met vakantie' gaan.
Al zijn er genoeg die gewoon doorwerken tijdens een kuur (en dan hopelijk weerstand kunnen bieden tegen de nzc-verzoeken).

Kortom, er zit komende tijd echt niks anders op in Duitsland met condoom te werken...
Voor mezelf hou ik een pauze aan van ten minste een maand, dan zal toch hopelijk wel alles weer achter de rug zijn.
Want naar ik heb begrepen, worden de dames maandelijks gecontroleerd.

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Voor mij ook pauze van minstens 1 maand en tot geruststellende diagnose !
Roubaix

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Hier ook ff op de plaats rust,

Maar heb ook 'n vraagje voor de stamgasten van Freude39

Ooit heb ik de naam horen vallen van Ana.
Wie kan mij er meer over vertellen, welke service ze verleent, en beschrijving van deze dame.
Want ik twijfel nu of ik haar op mijn ToDo lijstje moet plaatsen.

underkoffer

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Gisteren(avond) nog even snel bij Freude39 langs gewipt, Dit was mijn eerste bezoek in de avond uren, en het was er inderdaad 'n flink stuk drukker met de mannen, zodat er ook vele dames niet gelijk beschikbaar waren.
Daar mijn tijd gebonden was, snel 'n andere keuze moeten maken, dan de dames waarvoor ik eigenlijk kwam.
De eerste kamer gang werd met Anita (reeds eerder mee op de kamer geweest), dus wist ik wat ik kon verwachten.
Na de presales op de bank, zelf aangegeven 'n sleutel te gaan halen.
Het kamer bezoek was weer geweldig, Tongzoenen, beffen, vingeren, anaal en vaginaal, dus na verloop van tijd haar poesje volgespoten,
het ½ uurtje volledig volgemaakt, en voldaan de kamer weer verlaten.
Even bijkomen, en wat te drinken genomen, afwachtend of de dames vrij kwamen, die ik op het oog had.
En na z'n 20 minuten kwam als eerste Beatrix aanlopen,
Met Beatrix, ook al 'n paar keer op de kamer geweest, dus ook wist ik wat ik kon verwachten.
Presales op de bank is wat minder bij haar, maar daarin tegen komt ze volledig los op de kamer.
Dus met haar ook een super ½ uurtje gekamerd (of is het gekamerT), Tongzoenen, beffen, vingeren, en neuken (weliswaar met condoom),
Of ik haar ooit nog eens zonder kan nemen ???
Maar Beatrix is z'n mooie dame, dat ik het condoom voor lief neem.

Maar wie ik mis steeds is Gabi, waar is deze meid gebleven, Vakantie, gestopt, of loop ik haar steeds mis?

Daarna weer snel naar huis, en kijken of we snel weer kunnen terug komen, maar dan wel weer overdag.

Totale kosten waren, (inkomst 10,00, kamergang per ½ uur = 40,00) = € 90,00

underkoffer

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
katholiek zei:
bulgaarse gabi is op vakantie

Thx voor je melding, Maar dan heeft ze wel een hele lange vakantie, mis haar al ruim 4 weken (maar kan haar in de tijd ook hebben mis gelopen).
Laten we hopen dat ze snel weer terug is, IK wil deze dame echt snel onder mij hebben.....

underkoffer

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Omdat ik veel priveberichten krijg met vragen over Freude en dan exact welke dames wel in niet zonder neuken zal ik even centraal reageren. Dat scheelt mij een aantal berichten typen en zo kunnen de overige leden ook meegenieten.

Laat ik beginnen met vast te stellen dat Freude39 in het klassieke RTC concept in te delen valt. Onderdeel van dit concept is Alles Ohne. Ja er zijn dames die proberen je klaar te pijpen voor je OA kunt gaan, of die liever met NMC doen en zo onder OA uit proberen te komen. Maar zijn die er niet altijd geweest? Nadeel van Freude is de dat de Theke niet zo scherp is op wat de dame exact op de kamer heeft gedaan en dames dus OA aangeven, maar geen OA hebben uitgevoerd. In Venus vraagt de Theke dit vaak aan de klant, bij Freude veel minder en daar spelen de vrouwen op in. Ik kom hier met zeer grote regelmaat, en nogmaals bij mij doen alle vrouwen nog altijd OA. Er is een deel die het niet graag doet, dat is wat anders als niet aanbieden. Wel is het zo dat ik deze dames respecteer, door een dwingende vorm de lol eraf neemt en ik dat met oog op respect nooit wil doen.

Kortom..... Freude is een AO club. Beetje stiekem alleen. Dit omdat ze de gehele ambtelijke molen willen omzeilen. Ze willen voorkomen dat de club gesloten wordt, daar vrouwen tegenwoordig condoomplichtig zijn in Duitsland. Een groot bord ophangen met dat een condoom verplicht is, maar in de kino neuken groepjes vrolijk zonder, ik heb me daar altijd over verbaast. Denk je dat een club overdag 40 euro entree kan vragen tegenover de mindere voorzieningen en weinig eten, daar moet wat extra te halen zijn, denk je niet?

Respecteer de dames en hun keuze, maar als je OA wil, dan mag en zal dat ook in Freude geen probleem opleveren.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
mart1980 zei:
Omdat ik veel priveberichten krijg met vragen over Freude en dan exact welke dames wel in niet zonder neuken zal ik even centraal reageren. Dat scheelt mij een aantal berichten typen en zo kunnen de overige leden ook meegenieten.

Laat ik beginnen met vast te stellen dat Freude39 in het klassieke RTC concept in te delen valt. Onderdeel van dit concept is Alles Ohne. Ja er zijn dames die proberen je klaar te pijpen voor je OA kunt gaan, of die liever met NMC doen en zo onder OA uit proberen te komen. Maar zijn die er niet altijd geweest? Nadeel van Freude is de dat de Theke niet zo scherp is op wat de dame exact op de kamer heeft gedaan en dames dus OA aangeven, maar geen OA hebben uitgevoerd. In Venus vraagt de Theke dit vaak aan de klant, bij Freude veel minder en daar spelen de vrouwen op in. Ik kom hier met zeer grote regelmaat, en nogmaals bij mij doen alle vrouwen nog altijd OA. Er is een deel die het niet graag doet, dat is wat anders als niet aanbieden. Wel is het zo dat ik deze dames respecteer, door een dwingende vorm de lol eraf neemt en ik dat met oog op respect nooit wil doen.

Kortom..... Freude is een AO club. Beetje stiekem alleen. Dit omdat ze de gehele ambtelijke molen willen omzeilen. Ze willen voorkomen dat de club gesloten wordt, daar vrouwen tegenwoordig condoomplichtig zijn in Duitsland. Een groot bord ophangen met dat een condoom verplicht is, maar in de kino neuken groepjes vrolijk zonder, ik heb me daar altijd over verbaast. Denk je dat een club overdag 40 euro entree kan vragen tegenover de mindere voorzieningen en weinig eten, daar moet wat extra te halen zijn, denk je niet?

Respecteer de dames en hun keuze, maar als je OA wil, dan mag en zal dat ook in Freude geen probleem opleveren.

Mart1980,

Helemaal mee eens, Ik heb slechts 2 dames ontmoet welke niet (graag) AO wilden doen, Maar ik hou de moed erin, en blijkt dat deze dames nooit overstag zullen gaan, blijven er genoeg andere over, waarbij hetgeen probleem is.
Dus ik zal deze club zeker vaker bezoeken.

underkoffer

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
underkoffer zei:
mart1980 zei:

Mart1980,

Helemaal mee eens, Ik heb slechts 2 dames ontmoet welke niet (graag) AO wilden doen, Maar ik hou de moed erin, en blijkt dat deze dames nooit overstag zullen gaan, blijven er genoeg andere over, waarbij hetgeen probleem is.
Dus ik zal deze club zeker vaker bezoeken.

underkoffer

Daar komt bij dat deze dames daar waarschijnlijk geen lang zullen blijven werken. Die maken op termijn geen geld meer..... wie komt er nu naar Freude om vervolgens met condoom te gaan neuken. Dan zijn er veel betere clubs te noemen. Nee je komt naar Freude om het zonder te doen, en de dames werken in Freude omdat ze het zonder aanbieden.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Als vervolg op mijn eerdere bericht (zie https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=157&t=197&start=70#p10004) hierbij de uitslag van de SOA-test.
Het blijkt dus inderdaad gonorroe te zijn, zoals ik zelf al dacht, maar ook chlamydia.
Inmiddels injectie in de bil gekregen tegen de gonorroe en pillen tegen de chlamydia.

Van welke dame het afkomstig is, is natuurlijk niet te zeggen.
Nogmaals: zowel de dames als de club treffen geen enkele blaam.
Zelfs al testen ze iedereen elke week of zelfs dagelijks: het kan een uur ervoor zijn opgelopen.
De werkelijke schuldige is de klant die het heeft overgebracht.
De enige oplossing zou zijn als alléén geteste klanten aan nzc mogen doen...

Enfin, ik hoop weer snel de voor mij aantrekkelijke Janina te kunnen bezoeken.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Vervelend maar zoals je al schrijft het risico van het vak. Ach en je gaat er niet dood aan, dus wie doet je wat.
Heb je de dames ingelicht? Voor hen is het natuurlijk vele malen vervelender en schadelijk op de lange termijn!
Je moet de dames zelf spreken, dus heen rijden, entree betalen en met ze praten. Freude bellen heeft weinig zijn, helemaal als er weinig dames zijn :eek:

Alleen OA voor geteste mannen.... dat moet je in duitsland eens zeggen, dan lachten ze je hard uit. Sprak gisteren nog een Duitser die doodleuk zat te vertellen dat zijn iets wat conservatieve huisarts hem had verteld dat de risico's minimaal zijn en dat hij niks te vrezen had. Hij moest alleen kijken of ze niet geel leken, want dan kon het hepatitis zijn :roll:. Heb hem uit zijn droom geholpen, waarna hij met het zweet op zijn rug de club verliet. De beste man was nog getrouwd ook en deed het al twee jaar zonder elke week zonder test. Zijn huwelijk zal inmiddels wel naar de knoppen zijn :shock:

Arbez, deed de GGD jou testen zonder problemen? Welke GGD ben je geweest, want Amsterdam doet de laatste tijd nogal lastig. Mijn huisarts mag ik niet zo, die begint de moraal ridder uit te hangen :twisted:

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Het heb het weer niet kunnen laten, moest weer naar Freude39 toe, in de wetenschap dat je voor weinig geld all the way kan gaan. (€40,00 ½ uurtje), en wat voorspel op de bank.

Mijn veroveringen aldaar waren dit keer: Andrea, Yasmin, Gaby en Emma.

Na wat geile presale op de bank, richting kamer gegaan, en voor alle vier kan ik het zelfde neerschrijven.

Tongzoenen, beffen, vingeren, PZC (klaarkomen in mond mogelijk) en natuurlijk Neuken zonder en geen probleem er mee, als je haar poesje wil volspuiten.

Ik blijf het een super club vinden, waar kan je voor zo weinig geld, zulke mooie vrouwen nemen.

Oke, tis niet naast de deur voor mij (kop noord holland), maar het genot dat je daar kan beleven, is dit rit meer dan waard.
Ik kan enkel maar blij zijn, dat de afstand te ver is om geregeld te gaan, anders liep ik blut in die club, dus zullen mijn bezoekjes zo om de 5 a 6 weken zijn.

underkoffer

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Hi,
Ook uitslag van test ontvangen : alles is OK : geen vervelende ziektes opgelopen dus !
Kan nu terug gaan spelen : misschien woensdagavond al GB in Wommelgem BE proberen meepikken !
Groeten,
Roubaix

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Maandag in Freude geweest. Entree is deze week de gehele dag 15 euro! Werbungswoche, dus een prima moment voor hen die de club een keer willen bekijken. Maandag waren en meer dan voldoende vrouwen, stuk of 20. Ook een aantal leuke nieuwe koppies gezien. Helaas geen eten, dat snap ik dan weer niet, wil je klanten werven, bied je ze geen eten aan :roll:, maar goed dan maar 3 bananen en wat koekjes gegeten, met als gevolg verstopt :lol:

Gelukkig was de poederbus wel in orde. De nichtjes Emma en Andrea mee naar de kamer genomen. Prima sessie(s).

Emma, 20 jarige Roemeense, doet z'n beetje alles wat we wensen NZC, PZC, Tongzoenen, Vingeren, pussysliden enzovoort. Maar net een beetje minder dan haar nichtje Andrea. Andrea, 23 jarige Roemeense, NZC, PZC GFE, PSE, Beffen, Vingeren enzovoort. In het trio deden beiden niet echt aan elkaar onder, echter was Andrea niet iets lekkerder en nam meer initiatief, dus heb ik haar alleen voor een tweede ronde meegenomen. Beiden TOP :p

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Vandaag na een helse tocht langs de voor ons bekende AO clubs uitendelijk in Freude beland. Wat hebben die eikels gedaan, in de kranten van Munsterland en Oberhausen en omgeving advertenties geplaatst dat het gratis entree is bij vertoning van de krant. Resultaat, Venus vol en Grimbergen overvol. In Grimbergen was de theke boos dat ik ben weg gegaan zonder betaling. Kansloze missie, nieuwe klant prima, maar dan geeft je den vaste klant die wekelijks meerdere malen langs koment toch ook wat compensatie voor de drukte??

Nou dat kleine gedrocht ziet me vootlopig niet terug :evil:. Dus hop naar Freude. Daar kleurde de lucht helder blauw. Veel mooie dames, 29 stuks zaten op ome Mart te wachten. Eerst een lekker soepje gegeten en toen kon het feest beginnen. Openings ronde met Oana, 30 jaar strak in het vel. Roemeense die hier net 4 dagen wekte en jawel nieuwe in het vak. Dat kon Mart bekoren. Heerlijke sessie met alles erop en eraan, maar haar pijpkunsten waren uitzonderlijk. Toch zou mart, mart niet zijn als hij zijn blanke vriend niet OA in haar frisse poesjes heeft laten klaarkomen. Even de sauna in en flink zweten, en frisse douche en klaar voor ronde twee. Vandaag moest het snel gebeuren want Mart moest nog op bezoek bij een vriend in Dortmund, dus vooruit met de geit. Dat jonge nieuwe kippetjes mij op het lijf geschreven staan mag inmiddels duidelijk zijn, dus is mij taktiek tegenwoorden de dames te pakken waarvan geen foto is. Natuurlijk wel op de bank even vragen hoelang ze in Duitsland zijn en een klein stukje voorspel om de kwaliteit te beoordelen. Zo zag ik op het bordje Dana staan. Navraag leerde dat het dat kleine jonge mooie meisje in de hoek was. Mart besprong haar en Bingo..... 22 jaar en 3 dagen vers van de pers. Het blijft een gok, maar ook dit eindigde in een top sessie waarbij niks ontbrak, en jongens wat was ze nog strak..... brrrrrr :shock: :D

Bij het verlaten van de club bracht Dana mij naar de deur waar ik nog een vette dikke bek kreeg, kortom een nieuw toppertje is geboren. :mrgreen:

Entree blijft volgens de theke voorlopig 15 euro, kamerprijzen wel weer gewijzigd. De 20 minuten mogelijkheid is verdwenen. Nu 30 min 40 euro, 40 min 50 en een uur is 70 euro. Nog altijd uitstekende prijzen kwaliteit verhouding als je het mij vraagt. Blijft de mooiste club met de mooiste meiden, dat is een understatement :cool: .

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Gisteren twee nieuwe dames gesproken die daar net een paar dagen werkte. Namen niet interesant omdat ik niet naar de kamer geweest ben. Wat mij opviel is dat beide dames AO wilde doen, allen liever niet intern klaar komen. Reden, het mocht wel, maar ze wilde niet zwanger worden :shock: . Wat bleek deze dames waren beiden niet aan de pil. Bij navraag meer dames NIET :shock: . Uitleg van de dames, ze hadden begrepen dat je alleen van klaarkomen zwanger kon worden :shock:. Toen ik weg wilde lopen wilde ze het plots wel, dan zo ze het snel uitspoelen, ook geen probleem volgens haar :shock: . Kortom de voorlichting en de controle op de dames wordt steeds minder in de RTC clubs.

Daarbij komt dat ik dit steeds meer een club geworden is snel goedkoop neuken zonder condoom en dan oprotten. Geen eten, geen gezelligheid meer en de dames worden steeds meer onder druk gezet. Daarbij had ik laatste ook al een aanvaring in Grimmbergen waar ik strafgeld moest betalen. Ik was 7 minuten te laat van de kamer en moet 60 euro op de 30 euro betalen. Waarom? De theke belde eigenaar en hij vond dat ZIJN regels gebroken waren, dus strafgeld betalen. Ik werd gek, kom wekelijks in zijn clubs en zo gaat hij met een goede klant om. Daar komt bij dat de dames ook nog eens 10 euro per keer te laat moeten betalen. In Freude juist weer 10 euro strafgeld voor de vrouwen hanteren wanneer deze binnen de tijd terug komen omdat ze daar een ander tijds systeem hanteren. Kortom herr führer denkt dat hij God geworden is en alles kan maken wat bij wet verboden is.

Ik denk er steeds meer over om zijn bekende RTC clubs niet meer te bezoeken. Ziektes komen er meer en meer voor, uitbuiting zoals hierboven beschreven is openlijk aan de orde van de dag, en de klant is geen klant meer. Er zijn mij inmiddels in de beteren saunaclubs vele alternatieven bekend.

Iedereen moet het voor zich weten....... :cool:

Terug
Naar boven