Freude 39

Hetehengst

Snuffelaar
10 nov 2021
24
12
Hoi kwam afgelopen zaterdag voorbij de oude freude 39 gereden en merkte dat er nieuwe reclame hing , denk en hoop vooral dat mijn favoriete club terug zal openen . Weet iemand hier iets meer over ?

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Wordt de nieuwe basis voor club Salome in Herne. Ze moeten daar wijken voor woningbouw. Op ijsberenforum is er een topic met veel foto's. Opening is nog onbekend, maar is al veel later dan oorspronkelijk verwacht, danwel gehoopt.

Zeker geen RTC omgeving met nzc aanbod.

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ik vraag me af of die club überhaupt ooit geopend gaat worden. Die vent van ijsberenforum zit tot en met z'n nek in het wereldje en heeft ook aandelen in die nieuwe club heb ik me laten vertellen. Dus die houdt de boel lekker warm op z'n eigen forum.
In Duitsland beginnen ze vaak al met bouwen/renoveren voordat ze übehaupt groen licht hebben van de wettelijke instanties.
Dan blijkt later dat ze dat groen licht niet krijgen en staat de boel te verpauperen. Al zo vaak meegemaakt dat clubs/sexhuizen in Dld zo goed als af waren maar daarna nooit zijn open gegaan.

Laatst bewerkt door een moderator:

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Sinds laatste post, bijna een jaar verder ;
Freude39 website geeft aan dat geopend is ;
Iemand recente positieve ervaring ?

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Freude 39 is weliswaar op de locatie van zijn voorganger maar heeft, qua service, er niets of weinig mee te maken. Eigenlijk is het 'Salome' (een andere FKK die nu gesloten is) die naar deze locatie verhuisd is.
Voor 30 Euro heb je toegang tot alle faciliteiten. Dit zijn sauna's, stoombaden en nog wat meer dingen. Er zijn rustruimtes (al dan niet met televisie) en er is eten bij inbegrepen. Fris is in ieder geval gratis en zoals gewone koffie. Mogelijk dat andere drnakjes geld kosten, heb ik niet besteld en weet het dus ook niet.
Dames zouden 100 per uur moeten rekenen. Het is slim om de service van te voren te bespreken. NZC is allesbehalve de standaard hier (en als ze het doen, dan zeker niet voor die 100 Euro) en daar schuilt meteen een gevaar in. Vraag je het de verkeerde dame, zal die ongetwijfeld haar collega's inlichten met alle gevolgen vandien. Want als een andere vrouw wel met je op de kamer gaat staat betrokkene te boek als NZC slet... :)

Verder heeft Freude 39 airco.... dat komt zeker in de zomer te pas. Roken is op het dakterras (riskante trap) en zal in de winter wel voor de nodige uitdagingen zorgen.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Thx voor informatie

Poeh € 100,= is behoorlijk aan de prijs in vgl met de €40 in VV
en vroeger LivingRoom

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Het is 100 per uur.... maar de service is anders en je hebt wel meer te eten en wat meer entertainment. Compleet ander segment, moeilijk te vergelijken....

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
@JahnMoon Hoe was de sfeer buiten deze gelukstreffer?
Wat was dames/heren verhouding?
Is pzc bij andere dames included of kwam upselling hierin te pas?

JahnMoon

Toogplakker
19 aug 2024
48
37
Voor een zaterdag vrij rustig. Denk zo een 15 dames en net zoveel mannen. Ina was de enige dame waar ik mee was, maar pzc foen wel de meeste dames denk ik. Nzc blijft een uitdaging 😀

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik ben van plan binnenkort hier te gaan kijken. Mocht er iemand nog recente info hebben over onze hobby hier dan houd ik me aanbevolen en ander rij diezelfde dag ook wel ff bij Arabella langs

Terug
Naar boven