Franstalige NZC

A

Anonymous

Guest
Weet iemand of er bij onze franstalige buren een gelijkgezind NZC-forum bestaat ?

A

Anonymous

Guest
als ik het goed heb begrepen is BARE seks strafbaar in frankrijk ..
als dat klopt zal er dus weinig over geschreven worden !!

heb op GB van de franstalige belgen begrepen dat ze zoiets niet hebben ..

er zijn er die hier lezen maar door dat ze het nederlands niet goed beheersen niet reageren !!

dat geld het zelfde voor massage saloons in nederland daar mag geen seksuele handelingen verricht worden ..
zodra ze ergers besproken worden op internet hebben ze bezoek van de politie !!

A

Anonymous

Guest
Dank je voor je reactie creampie !

Voor zover ik weet is er in Frankrijk een wetgeving in de maak, voor zover deze nog niet in voege is, die cliënten van prostituees strafbaar maakt.
Of specifiek bare verboden is, weet ik niet. Misschien mag er niet openlijk mee worden geadverteerd, zoals nu in Duitsland.

Ik ben niet specifiek in Frankrijk zelf geïnteresseerd maar in het franstalige landsgedeelte van België. Ik vertoef eerder in Brussel en daar wordt natuurlijk Frans gesproken. Voor zover ik weet is er het zusterforum van Hookers in het Frans, Youppie waar trouwens ook veel recencies staan voor Frankrijk. Maar er wordt zeer negatief gereageerd op bare en het is dus zeer moeilijk om de potentiële DVP te ontdekken die te vinden zijn voor bare binnen dit forum. Ik zoek verder en als ik zo een uitgelezen forum vind, zal ik met graagt meedelen op ons forum.

A

Anonymous

Guest
Als bare sex in Frankrijk verboden is/wordt, dan hebben we over een tijdje een mooie plek waar al die 'vluchtelingen' heen kunnen :lol:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Alles ohne in Duitsland zou ook verboden worden, althans het openlijk aanbieden.
Maar de politie daar heeft al aangegeven dat ze dit zeker niet hoog op prioriteitenlijst heeft staan.
Simpelweg omdat ook daar bezuinigd is op polizei en men nu met al die vluchtelingen wel andere problemen heeft.
Dus dat zal in Frankrijk ook wel zo zijn en ook daar zal men gewoon door kunnen gaan op de oude voet.
Ik maak me er geen zorgen over.
Veel ophef, vooral van politiek maar het steekt bij de uitvoering en controle, gelukkig maar voor ons.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
PeeweeHerman zei:
Als bare sex in Frankrijk verboden is/wordt, dan hebben we over een tijdje een mooie plek waar al die 'vluchtelingen' heen kunnen :lol:

Je zou er maar een van hun zijn met je gezinnetje..... :oops: :oops:

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
PeeweeHerman zei:

Juist

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
PeeweeHerman zei:

Vluchteling klinkt in de media en politiek nou eenmaal een stuk smeuiger dan migrant of opportunist. Moge duidelijk zijn dat een echte vluchteling altijd welkom moet zijn!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
he dit is geen politiek forum dus laten we dat aub zo houden he.
Geen discussies over vluchtelingen en wat er mee moet gebeuren of juist niet!

aenigma

Toogplakker
14 jun 2015
44
0
creampie adriano zei:
als ik het goed heb begrepen is BARE seks strafbaar in frankrijk ..
als dat klopt zal er dus weinig over geschreven worden !!

meen je dat ?
ale ze gaan de weg nog op van zweden op de duur

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Hoi,

Ben van de week in Reims en zie best wat geile sletten staan op: How to Enable Cookies

Nou kom ik in het Frans niet verder dan "sans capote" :lol: en zelfs dat weet ik niet of dat goed is.

Maar een van die meiden heeft in haar beschrijving staan:
COOL open pour toutes propositions
je pratique la totale
j'aime la sodo et le cuni
je suis dominatrice et je peux etre soumise (soft)
je suis libre pour tout nouvelles experiences
sans prise de tete hate que vous me deguster sans moderation .

Zou met dat "Je pratique la totale" lekker bare bedoelt kunnen worden?

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
JeroenNL zei:
Zou met dat "Je pratique la totale" lekker bare bedoelt kunnen worden?

Ik vermoed van niet. Dit lijkt me iets zoals dvp's die schrijven "ik doe alles" of "ik doe al het normale". Uiteindelijk staat "alles" altijd ter discussie. Zolang er niet zwart op wit staat dat nzc mogelijk is, kun je het niet weten. "La totale" lijkt me zeker geen vaste uitdrukking in het Frans om nzc te bedoelen.

A

Anonymous

Guest
Als je maar wel tijdens het neuken tegen een Franse dame zegt: SALOPE, SALE PUTE en PUTAIN, want dat vinden ze helemaal super!

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Ik vraag steeds naar een 'rapport nature' en dat wordt onmiddellijk begrepen voor wat het betekent.

Terug
Naar boven