Franse verkrachtingszaak

ricketjesdick

Toogplakker
3 apr 2024
135
120
Wat is dit nu weer🤣

@kees999 geef er eens voor jezelf antwoord op, is bij jou de drang zo sterk om op pad te gaan met wat rohypnol om er eentje te bevruchten?

Mij niet gezien hoor om nageslacht achter te laten op deze verdorde planeet.

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
Dit heeft niks met voortplantingsdrang te maken. Het gaat om een vrouw van boven de 60. Gewoon een zieke geest die vent. En de kerels die er gebruik van hebben gemaakt.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
478
Echt verschikkelijk voor haar, ik kon het mij niet voorstellen dat er mannen zijn die daar op kicken weten dat je een bewusteloze vrouw verkracht, maar zo zie je maar dat ik het verkeerd had. Het idee al, wat bezielt die mannen. Er klopt iets niet in hun hoofd, wat mij betreft opsluiten en niet meer laten gaan en zelf ook flink te geazen laten nemen.

kees999

Toogplakker
4 jan 2024
74
41
Ik zou het zelf niet doen natuurlijk. Waar het mij om gaat is dat er zoveel mannen zijn die dat wel hebben gedaan. Zeker meer dan 50!
Mannen hebben sterke drang om vrouw te pakken, als ze kunnen. Zie ook al die MeToo zaken. Zo zijn wij "geprogrammeerd". Moet ook want anders was de mens al lang uitgestorven.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
478
Dat zeggen personen die het goed willen praten als ze zoiets hebben gedaan. Want het lag niet aan mij.

Terug
Naar boven