Frankrijk (Cap d'Agde en Le Ran du Chabrier)

love_group_play

Toogplakker
28 jan 2022
117
154
Ben een aantal jaren geleden met mijn vrouw naar Agde geweest. Gelogeerd op de camping. Daar mag in principe niks gebeuren (naturistencamping, geen swingerscamping). Het gebeurt toch maar verdoken. Wat ons betreft wat moeilijker om daar contact te leggen en ook de clubs waren minder ons ding, behalve dan 1 erotische sauna waar we met een 2 tal koppels hebben kennisgemaakt.

Vorige zomer naar Le Ran geweest. Prijs kwaliteit van de accomodatie is zielig te noemen: vrij duur in vergelijking met de (gewone brave) campings terwijl het sanitair erg verouderd is : Franse WC's, wc's zonder bril,... op 1 locatie wel wat nieuwe sanitair. Ook vrij stoffig, oké dat is de natuur in de Ardeche maar ze kunnen er wel iets aan doen he.

Qua sex was het minder voor mijn vrouw die eerder het type koppel-koppel is en niet into single men (wel 2 leuke avonden gehad samen in de discotheek), maar voor mij zelf was het het paradijs! Mijn vrouw heeft veel slaap nodig en de meeste avonden dus rond 22.00 uur naar bed en dan kon ik nog even wandelen.

Elke avond een festijn gehad en voldaan in bed gekropen. Moet eerlijk zeggen dat (vooral de Fransen) niet echt into bare zijn, maar toch elke avond wel 1 of 2x het rubbertje mogen achterwege laten. Hopelijk kan ik dit jaar haar overtuigen om terug te gaan.

chrisenco

Snuffelaar
21 sep 2015
24
3
Neen dat is tussen de struiken daar , natuurlijk dat er volk bijstaat maar gewoonlijk een ( tal mannen

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Is dat actieve swingers locatie?

Laatst bewerkt door een moderator:

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Bareboy and his beautiful wife go to Cap D'Adge on 23 July until 5 August. As usual for these "tours" my wife is filling up our diary from our previous contacts .This is the best destination in Europe for couples who go bare.The population of Cap D'Adge in the first week of August is about 68,000 nudists.Of the 68,000 roughly 50% are swingers .
So in the day on the Adult beach and behind it in the dunes lots of bare fucking.And on the beach itself or in the Sea.
In the evenings after dinner the real fun starts with private parties and the Clubs .Le Glamour is the biggest but there are bars and other clubs for picking up the girls. But this destination is really not so good for single men .But it is a couples swinging paradise.
Highly recommended.

Larsbollen

Snuffelaar
28 nov 2022
8
8
Oké als singel man kom je er niet op zonder een ffn pas dit is eigelijk net wel discriminatie het staat ook nergens aan gegeven

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Twee jaar terug met een dame geweest in Cap d'Agde. We verbleven een week in Port Nature met uitzicht op een looproute.
Ook voor onze deur was er veel loop. Elke middag haalden we zo wel een geil stelletje naar binnen als mijn partner met haar kont naar achteren op haar knieën op bed zat. Drie maal van de zes konden we bare neuken, Een keer gebeurde er alleen maar wederzijds oraal en die andere keer was standaard saaie condoomsex. Hebben we na 20 minuten al snel afgekapt dus.
Op het strand gebeurt weinig concreets. Veel gegeil , geloeren gekijk maar zelden dat men echt ligt te neuken met de partner, laat staan met anderen. In de duinen was er weinig mogelijk want daar waren hevige politie-patrouilles. Dat strand is er dus voornamelijk om je op te geilen.
In de clubs gebeurt er erg veel. Voor bare neuken moet je vooral de bi club QAKC in. Een mix van sexuele voorkeuren maar hier hebben we tenminste heel weinin condooms gezien. De dame hier liet zich ook nog eens riant door drie man volspuiten in de Kamasutra zwembadclub. Dat lijkt echt bedoeld te zijn voor de actievere koppels en singles.
Verder in onze week veel Only For Fans modellen die zich laten neuken door vreemde mannen en koppels in ruil voor film en foto opnames. Jij de sex, zij de beelden. Dat is de deal. Hebben zo een keer met zo'n Amerikaans model meegedaan met een barebang bij ons verderop op de galerij die was aangekondigd.op twitter. Ze werkte een mannetje of twintig af, waaronder ondergetekende. Een kwartiertje ging mijn dame ernaast liggen om mee te liften met rij stijve pikken. We vonden de kwaliteit van de singles hier vrij hoog. Gebruind en geschoren. Veel cockringen en zich houdend aan de codes (niet dat domme gedring en zo). Daarnaast veel (bare) privéfeestjes gedaan via de swingersites.
Een paradijsjej!

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I agree 100% with Riamok it genuinely is a sex paradise.
On the Beach sex is only possible further down the Beach after the Sun Beach restaurant. The Beaches before the restaurant are for normal nudists and families.
On the swinger beach blowjobs are very common. But you do need to be a little discreet as the police keep watch. Sex on the beach is more difficult sand in the pussy and too many single guys trying to get in on the action and when they are persistent it is unpleasant for the girls.
We find that if we want to fuck we go into the sea no sand in the pussy or sandpaper on the cock the sea itself is sexy. After you finish you should wait until your erection is over before leaving the sea as public exhibitionist behavior is not allowed on the beach.
Also in the afternoon the Kamasutra have a big room full of attractive single guys and couples you also see a lot of bare sex as well. My wife usually enjoys a afternoon there once in our vacation

In the evenings there are lots of organised private parties with a lot of bare particularly if you have contacts before the fun starts.
In the Clubs bare is also definitely available in Le Glamour again if you are flirting with the couples upstairs before you go down to the sex rooms. In Quak again I have never used condoms there but it recently became more of a Gay /Bi club and my wife who is a doctor is more nervous to fuck bare if she has not "interviewed" the couple before the sex. (As she says as medical fact that Gay/Bi guys are at least 10 times more likely to have a STD !)
Generally the Cap is a good head trip as sex and sensuality is in the air.
We always go from the middle of July to the middle of August as it at it's busiest and most fun.
This year we go from 15 to 28 July.
Our favourite holiday destination.
Bareboy

love_group_play

Toogplakker
28 jan 2022
117
154
We gaan dit jaar weer naar Frankrijk op vakantie en terug naar Le Ran gaan. We kunnen onze reis in wijzerzin of tegenwijzerzin doen en zo ziten we ofwel van woensdag 3-7 tot maandag 8-7 ofwel van woensdag 10-7 tot maandag 15-7 in Le Ran. Bij optie 2 valt 14-7 er in (nationale feestdag Frankrijk) en vermoeden we dat het superdruk zal zijn, daarom geneigd eerder te gaan, maar anderzijds is er volk genoeg zo in het begin van jullie?

WakeupNeo

Snuffelaar
17 mei 2024
22
26
Dus als single man gewoon lekker thuis blijven dan?
Had dit nog op mijn lijstje namelijk om te gaan bezoeken dit jaar.
Geldt dit ook voor de clubs waar er meer actie is dan op het strand?
Ben niet in de gelegenheid om een partner mee te nemen. Als het couples only is dan ga ik wel ergens anders heen.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
We gaan dit jaar weer naar Frankrijk op vakantie en terug naar Le Ran gaan. We kunnen onze reis in wijzerzin of tegenwijzerzin doen en zo ziten we ofwel van woensdag 3-7 tot maandag 8-7 ofwel van woensdag 10-7 tot maandag 15-7 in Le Ran. Bij optie 2 valt 14-7 er in (nationale feestdag Frankrijk) en vermoeden we dat het superdruk zal zijn, daarom geneigd eerder te gaan, maar anderzijds is er volk genoeg zo in het begin van jullie?
Juli en augustus als geheel zijn altijd druk in Cap. Daarvoor en daarna maakt het eerder een doodse indruk.
Je hebt dan wat koopjesjagers die zich laten verleiden door de veel lagere prijzen in voor -en naseizoen. Maar de vibrerende zwoele geilige ambiance is er dan niet.

michel

Toogplakker
13 dec 2023
100
43
Cap Agde en Le Ran ben ik regelmatig geweest en heb daar ook zeker Bare geneukt. Bij Cap Agde gebeurt het nu hoofdzakelijk in de zee.
Bij Le Ran moet je geluk en actief zijn in de disco achter ook bare geneukt en je moet lopen over de camping er zijn zelfs gloryholes veel stellen gaan naar de plek achterop de camping bij de rots.

michel

Toogplakker
13 dec 2023
100
43
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Hallo, ik was vorig jaar eind augustus bij Le Ran en toen was het er rustig.

Laatst bewerkt door een moderator:

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
We went to LeRan in 2018 not as good as Cap d'agde in any way.
Not such beautiful people or facilities. Better in the Cap.
bBareboy

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Welke club in Agde is voor singels de beste met meest kans op leuke actie.
Heb enkel ervaring met club Histoire d'O, en dit was niet zo denderend voor singels.
Ben er nu, maar weet niet welke te proberen

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Try the place under the Kama sutra in the Afternoon usually a few couples looking for extra men.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Heb toch maar terug de Histoire d'O geprobeerd omdat dit meest op singels gericht is. Ben er uiteindelijk 2 dagen op rij geweest omdat de eerste dag tamelijk meeviel.
Die eerste avond, een vrijdagavond, waren er enkele actieve vrouwen waar ik van kunnen proeven heb. Maar die Fransen zijn vastbesloten om steeds mét condoom te neuken.
Toch heb ik er eentje zonder kunnen volpompen in de swingstoel.... een Belgische.
Trouwens , er waren daar evenveel Nederlands-sprekende koppels dan Franse. Uiteindelijk toch met 4 geile meiden kunnen spelen. Een succes.

Dan 's anderendaags terug geweest met het oog op evenveel pret. Dit viel wel tegen bij gebrek aan speelpartners voor de horde aanwezige singels. Dikwijls kwamen de koppels vanuit de koppelafdeling door de singelafdeling gewandeld, echter zonder ook maar een beetje actief te zijn.
Tweede avond was een flop (voor iedereen).

Terug
Naar boven