Frankrijk algemeen (verslag)

MrUniverse

Toogplakker
16 jun 2015
71
4
Momenteel verblijf ik in het noorden van Frankrijk, regio Hauts-de-France, departement Aisne. In totaal ben ik hier 2 weken, waarvan de eerste week met mijn vriendin. Nu nog een weekje alleen, dus ik dacht mijn kans schoon te zien om de stoute schoenen aan te trekken, maar helaas zijn mijn pogingen om met een, liefst lokale DVP die in is voor NZC af te spreken tot zover op niets uitgelopen.

De indruk die ik heb gekregen is dat NZC hier veel meer een taboe is dan bij ons, of andere landen, maar wellicht heeft het er ook mee te maken dat ik mij in een behoorlijk landelijke regio bevind. Aan de andere kant, Charleroi is vanaf hier anderhalf uur rijden, waar wel weer dames te vinden zijn voor NZC.

Omdat ik nog niet eerder op zoek ben gegaan naar DVP's in Frankrijk, heb ik e.e.a. moeten ondervinden. De site waar ik gebruik van maak is sexemodel, waarbij je kunt filteren op plaats/departement. Qua afkomst lijkt het aanbod aan vrouwen op de site grofweg 1/3e lokaal en 2/3 Zuid Amerikaans/Spaans/Portugees. Voor zover ik weet zijn er geen sites als Kinky/SJ/Redlights waarbij je o.a. kunt filteren op onze hobby en bestaat er geen Frans equivalent van deze site.

Sja, wat zijn dan de hints of openingen om een dame te vinden die mogelijk openstaat voor NZC, wat is hier uberhaupt de gangbare term voor op dit soort sites? Nou, 'rapport nature' lijkt de meest gangbare term, daarnaast kom ik ook simpelweg tegen 'sexe sans présérvatif of protégé', maar dan alleen in de context dat het onder hun 'tabous' valt of er niet over te onderhandelen valt, zelfs met recente uitslag van een SOA-test.

Zoekend op 'tabou' in het vrije tekst veld, leverde mij een aantal dames op waarbij expliciet staat 'pas des tabous'/'sans tabous', zelfs 1 sans présérvatif. Oké, nu komen we ergens dacht ik. In totaal heb ik met 4 dames uitgewisseld die hiermee adverteren. Toen puntje bij paaltje kwam werd mij verteld dat betaling alleen via 'TransCash' of "PCS' zou gaan. Al snel werd duidelijk dat het om prepaykaarten gaat, en wat geGoogle is dat hier de nr. 1 oplichtersmethode, ze laten klanten vooruitbetalen met deze kaarten, of eigenlijk de codes ervan, of ze laten mannen wachten voor de deur en eisen eerst de code van de kaart. Conclusie, allen oplichters.

Hierna heb ik een aantal, vooral Latina dames benaderd, waarbij in de advertentie niet heel duidelijk de tabous stonden vermeld. Na een korte uitwisseling gevraagd of ze open staan voor een date sans tabous of NZC, hier werd helaas negatief of helemaal niet op gereageerd.

Kortom: geen succes hier in Fransozenland. Wellicht is het mijn gebrek aan kennis en ervaring hier, wellicht de regio, of is onze hobby hier echt zo moeilijk verkrijgbaar vergeleken met Nederland. Niet dat ik het aanbod in NL nou zo super vind, de markt wordt m.i. steeds meer verpest door mensenhandelaren en oplichters, maar heb toch wel de indruk dat er verspreid over het land wel oprechte dames te vinden zijn voor onze hobby. Waarschijnlijk wordt het zaad sparen en los in eigen land of onderweg terug in België.

Ben benieuwd wat de ervaringen zijn van andere leden, en sta uiteraard open voor tips 'n trucs.

Laatst bewerkt:

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
406
325
yeah France is no country for punter. I'd say better chances on dating apps or picking up a girl out, and then again would work better if you'd speak french. cheese, yes, wine yes, all the meats yes, DvPs :cry:

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Een Frans forum is Youppie.net. Jaren geleden heb ik dat wel eens bezocht maar ik kan me niet herinneren hoe open ze daar zijn voor nzc. Het forum is nogal een warboel, meen ik me ook te herinneren.

Plop69

Toogplakker
1 aug 2018
26
1
Youppie.net wordt door Firefox geblokkeerd en geadviseerd niet verder te gaan. Kan wel, maar niet gedaan ivm beveiligingsrisico. Iemand ervaring met deze site? Woon ruim 6 jaar permanent nabij Brive La Gaillarde, Frankrijk. Via sexemodel lukt het niet om af te spreken omdat de dames enkel afspreken als je eerst betaalt via een pre-paid code. De uitkomst is bekend...geen date en geld kwijt. Frankrijk is echt een drama! Ik ben een liefhebber van gangbangs en dat is helemaal een mission impossible. Kortom, ik moet het hebben van de snoepreisjes naar Belgie en Nederland, diep triest en om hopeloos van te worden. Iemand tips?

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
YOUPPIE is vooral het forum voor Frankrijk én Franstalig België (Brussel, de rand en Wallonië). Dames van plezier, shemales en swingers.

De site is veilig in gebruik. Vele leden van het NZC forum hebben daar ook een account.

NZC op Youppie is een groot taboe! Sommigen schrijven er soms over in heel erg bedekte termen, maar dus nooit open en bloot. Het zijn daar nogal redelijk heilige boontjes. Althans, zo doen ze zich voor. Eenmaal achter de schermen zal het er wel anders aan toe gaan.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Via PB op youppie wordt wel over nzc geschreven, zo al heel wat tips gehad over A-straat

Als in de reviews staat in de zin van service ++ dan mag je blank inloggen

Terug
Naar boven