Francesca, Antwerpen

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Dan pak je toch half uurtje als je perse anaal wilt? 130 euro

4fun

brazilputalover

Toogplakker
23 apr 2025
91
55
Ik Ben voor EEN uurtje gegaan 250
Anaal Zo diep en hard geneukt en geschoten in haar bekje en beetje op haar gezicht. Weet je wat ze doet dan ze speelt met UW zaad tot ik teken deed 'je mag slikken' zij slikt alles door.

Ahzzz

Toogplakker
25 apr 2020
49
43
Omdat ik zo geil sta door het warme weer, gewoon nog eens langs gegaan. Het zelfde verhaal als gisteren, 100€ voor alle gaatjes te gebruiken. Vandaag makkelijk half uur binnen geweest bij haar. Anaal diep en hard neuken idd geen probleem. Enigste minpunt het was overdreven warm in haar appartement. Voor de liefhebbers, al haar overburen die een drankje op hun terras zaten te drinken, hebben mij flink tekeer zien gaan 😂 het boeide haar niet, en mij ook niet. Zou ook niet al te lang blijven zei ze, dus niet te lang wachten…

bareknight1995

Toogplakker
4 mrt 2024
35
18
Ben hier net geweest. 130 euro voor 30 minuten is oké, maar dat uur is het in mijn ogen niet waard.Ze is zoals op de foto's: klein en smal.
Ze ontvangt in een klein appartement aan het eilandje een bekende plaats waar al andere meide hebbe gezeten. De daad gebeurt op een kleine zetel in de livingen. Er is niet echt plaats voor standje 69. Ze pijpte slecht, vond ik. Na 2 minuten wou ze er al op zitten. Ik heb haar in doggy in haar kutje gepakt en na een minuut of 10, met veel spuug, ben ik overgegaan naar haar kontje. Haar daar een tijdje goed gepakt en dan terug naar haar kutje om vol te spuiten.Al bij al niet slecht voor een cumpdump.
Maar er zijn er natuurlijk anderen en betere.

Terug
Naar boven