Fotos&Videos

Dnz88

Toogplakker
18 mrt 2024
42
16
GeileSjon heeft zelf nooit iets gedeeld in de groep, maar begrijpend lezen is niet voor meneer weggelegd.

Hij zegt als eerste een groep te creeeren, omdat hij uit de vorige groep is gekicked, omdat hij geen filmpjes had gedeeld.

Naderhand maakt meneer een nieuwe groep aan en geeft aan dat dit een vrijblijvende groep, maar "eist" wel dat je iets zegt.

Nou ik kan je vertellen dat meneer zelf helemaal niks had gedeeld en was halverwege zelf eruit gestapt. Er was maar 1 actieve gozer in de groep die actief aan het delen was..

Dnz88

Toogplakker
18 mrt 2024
42
16
Tijd nodig? Een week is best veeel xD. Als je dan nog niets hebt gezegd, dan hoor je er inderdaad niet bij. Daarnaast heb ik deze maatregel pas genomen toen de groep al 2 weken bestond. Helaas kunnen veel mensen niet voldoen aan deze simpele eis, maar dan houd je wel serieuze mensen over. Prettige dag
Hahaha niet lopen zeiken op het ander groepje toen je eruit was gekicked hè. Toen vond je het belachelijk dat je eruit werd gekicked en ging je hier uithuilen.
Nu doe je hetzelfde. Veel succes met het trekken in de avond op je filmpjes (notabene had je zelf 0 video's gedeeld pannenkoek) 😉

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik heb honderden filmpjes en foto's, maar delen met onbekenden heb ik niet veel zin in. Niet omdat ik het niet wil, wel omdat ik niet weet wie te vertrouwen is.
Je deelt een foto of filmpje en wie weet wat de persoon aan de andere kant van de computer of gsm er allemaal mee gaat doen. Als hij er zich op afrukt, i don't care. Maar online gaan delen of rond tonen op zijn werk.
Veel van de filmpjes die ik staan heb zijn vrouwen die nu normaal leven leiden, getrouwd, kindjes en herkenbaar in beeld zijn.
Ik heb er een hele hoop geneukt toen ze 18, 19j waren.
Ik herinner mij nog in Namen dat ik op een studentenkot terecht kwam en met die ene op het bed aan het neuken was terwijl de andere in douche zat. Had ze 100€ gegeven om bare te neuken🤓. Terwijl ik ze doggy aan het nemen was kwam die ander uit te badkamer, zegt ze in het Frans tegen haar vriendin, we gaan wisselen. Douch jij je maar, ik laat mij neuken🤣. Heb ze nadien beide nog meerdere malen kunnen neuken, maar nooit meer samen. Ene moest ik betalen en andere was steeds gratis.
Waren toen betere tijden.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ja zeker. Heb regelmatig contact met haar en af en toe kunnen we afspreken.
Het is in Amsterdam. Ook gratis parkeren.

Terug
Naar boven