Gebondenman42
Snuffelaar
- 15 aug 2023
- 2
- 0
Is er een nieuwe link beschikbaar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent uit de groep gegooid, omdat je niet actief bent. Heb hierover een oproep geplaatst in de groep. Weekje later heb ik alle gebruikers die nog geen 1 woord hebben gezegd in de groep eruit gegooid. reden genoeg.Zelf maar wat aangemaakt dan, ben uit de vorige groep gegooid zonder reden
Ik denk dat je wat mankeert aan je ogen. Zoals ik hierboven vermeld word je uit de groep gezet als je helemaal geen woord hebt gesproken. Iedereen die eruit is gegooid, heeft nieteens 1 woord in de groep gezegd en dat 1 week na aanmelding…Waarom zou je in zo'n groep willen, als je een seconde niets plaats wordt he eriit gegooid. Heb mij één keer aangemeld voor zo'n groep en wist niet hoe snel ik eruit moest. Staat niet veel op en wat er staat is niet om aan te zien. Vooral veel mannen die niet weten wat een scheermes is en voor mij is dat walgelijk om te zien.
De filmpjes die ik heb hou ik voor mijzelf. Maar ieder zijn eigen ding.
Hahah wat een grap. Ik ben maar zelf uit de groep gestapt. Je praat jezelf gewoon tegen man.Wat mij betreft ook!
Tijd nodig? Een week is best veeel xD. Als je dan nog niets hebt gezegd, dan hoor je er inderdaad niet bij. Daarnaast heb ik deze maatregel pas genomen toen de groep al 2 weken bestond. Helaas kunnen veel mensen niet voldoen aan deze simpele eis, maar dan houd je wel serieuze mensen over. Prettige dagHahah wat een grap. Ik ben maar zelf uit de groep gestapt. Je praat jezelf gewoon tegen man.
Niet iedereen heeft even veel tijd om constant te reageren in de groep. Dus als mensen alleen "hoi" zeggen dan is dat een reden om in de groep te blijven?
Je geeft notabene zelf aan dat het een vrijblijvende groep is, maar uiteindelijk wel eisen gaat stellen en random mensen eruit gooit.
Als je een nieuwe groep start heeft het tijd nodig om dingen uit te wisselen, maar je bent hetzelfde als meneer tritan van de andere groep!