Fotos&Videos

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Ik had ook een kik groep om wat men wat meer bij mekaar te brengen.
Er mocht zelfs geadverteerd worden.
Conclusie een hoop leden maar een zo dood als een pier kik groep.

Heb hem een tijdje geleden gesloten

sexythai25

Snuffelaar
12 aug 2015
23
4
Ik had ook een kik groep om wat men wat meer bij mekaar te brengen.
Er mocht zelfs geadverteerd worden.
Conclusie een hoop leden maar een zo dood als een pier kik groep.

Heb hem een tijdje geleden

wat je ziet bij wat meer besloten groepen is dat er alleen toegang verleend wordt na een interne stemming waarbij je eerst zelf OC toevoegt, als er genoeg leden zijn die de post waarderen dan pas wordt je toegelaten, daarbij is een maandelijkse bijdrage verplicht om toegang te houden tot de totale content. Dit houd het aantal kerngebruiker actief en zorgt ook voor een stukje veiligheid.

Noot: eigenlijk is het niet zo'n goed idee om dit hier in deze thread te bespreken, op een forum waar ook onze filmsterretjes ronddwalen, ze zijn namelijk allemaal vrij duidelijk, Maddy is een heel goed voorbeeld van wat er gebeurt als filmpjes gedeeld worden op openbare plekken... het blijft jammer.

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Ja maar die ik opgezet had was wat meer om like minded mensen bij mekaar te brengen.
En ik had eigenlijk maar 1 voorwaarden.
Geen gezwets / fake advertenties

Cummiebare

Snuffelaar
9 dec 2021
9
4
Zijn er nog kik, whatsapp of telegram groepen waar wanderlaars samen zijn gekomen, ervaringen en evt foto's/videos delen ?
Heb zelf ook veel te delen als ervaren wandelaar , incl beeld materiaal

bjorn600

Toogplakker
7 apr 2015
63
56
Wat ne zever, gister toegelaten op het kanaal. Vandaag filmpjes van.mn andere gsm over gezet om te kunnen posten. Ma voor je de kans hier voor krijgt al verwijderd omdat ik niks post. Doe maar, t is een groter verlies voor jullie als voor mij. Had wel wat materiaal om te laten zien.... ma soit

Terug
Naar boven