Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Een tijdje terug bij een koppel in Hasselt terechtgekomen waarbij zij een DP wilde meemaken.
De man had snel nog een foto gemaakt van haar rijpe kut die open stond na de DP.
Jammer genoeg zijn ze intussen gestopt met ontvangen daarvoor.
@Cumgiver, een bekend beeld voor me, laten we hopen dat dit snel weer kan.
Ook omgedraaid mag ik het graag hebben. Zo lekkere transpik in me, heerlijk!
@Cumgiver, een bekend beeld voor me, laten we hopen dat dit snel weer kan.
Ook omgedraaid mag ik het graag hebben. Zo lekkere transpik in me, heerlijk!
Dank jullie voor de reacties. Was gisteren ffah los gegaan hihihi. Ben behoorlijk aan het nagenieten van mijn middagje spijbelen. Wat ik geinig van mijn geplaatste foto vind is dat de foto gedraaid is. Ik lag er lekker bij
Die lekkere blackcock heb ik vaak voorbij mijn huig gehad. De date daarvoor had ik haar heerlijke pik in mijn aars gehad. Ze is vaak passief, dat is haar voorkeur. Voor de klanten neemt ze vaak Kamagra en soms bring ik een strips voor haar mee.
Met deze 'coronaperiode' is het niet altijd zo eenvoudig om nog af te spreken, maar deze week ben ik dan toch nog eens bij 'Kittybabe' geraakt.
Zoals steeds laat ze mij genieten van haar pijpkunsten en beloon ik haar met mijn 'donatie'.