Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
dutch-wifey zei:

Dutch Wifey, ik vind jou reactie echt beneden alle peil en uiterst respectloos. Oke het is niet jou smaak of jou ding maar omdaarop te reageren met een kotsende emoji slaat echt alles. Stel je voor dat iemand dat zou doen op een foto van jou. Hoe zou jij je daar bij voelen?
En soms is het beter om niet te reageren dan dit soort reactie.
Ik ga hiervoor een waarschuwing aan jou profiel toevoegen, bij een volgende keer dat je je zo respectloos gedraagt word je verbannen.

Groetjes Barefan

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Misschien niet de juiste plaats voor mijn reactie maar ik las ook iets over bans in een ander topic (kinderachtig en verboden even uit mijn hoofd) en ik weet even niet waar anders te plaatsen dat actueel is.

Vooropgestelde, ik begrijp je verontwaardiging en boosheid barefan en ben het volledig met je eens dat een en ander te ver gaat en dat er ingegrepen moet worden.
Is het wellicht een idee om gradaties in de bans aan te brengen. Het ene is niet te vergelijken met het ander of anders gezegd, het ene is ernstiger dat het ander. Wellicht is het het overwegen waard om OOK tijdelijke bans in te voeren naast de waarschuwingen en permanente bans.

Ik heb het allemaal gelezen en gevolgd en ik kan alleen maar zeggen dat ik jouw manier van aanpak prima vind. Nogmaals ik begrijp je volkomen en geef je ook volledig gelijk en daarbij, ik begrijp sommige mensen hier echt niet!!!

Hooked

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Fresia Amsterdam,

Voorzichtig vragen met de nodige tact geile trans uit Amsterdam

Je kan er voorzichtig mee beginnen op de app gewoon relaxd

De foto is niet van haar ontvangstlocatie op Amsterdam maar tijdens de corona heeft ze op een ander adres door ontvangenADBC3A63-2980-4CFB-8BB6-0D2973F00F82.jpeg

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Heb een keer een fotosessie gedaan tbv haar advertenties.
Als afsluiter een heerlijke sessie gehad en als toetje mocht ik deze foto maken.
Eind twintig. Ze werkt nog. Dat is alles wat ik.mag zeggen.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Zeg dan maar niets meer en plaats de foto's van haar advertentie, dan maken we er gewoon een zoektocht van> :D

Hooked

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
ADBC3A63-2980-4CFB-8BB6-0D2973F00F82.jpeg
[/quote]

Zo die is zeker geil. Vaak geile bareseks gedaan. Elkaar volgespoten. Die ga ik zeker opzoeken. :p

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Screenshot-20200912-182722-2.png
[/url][/img]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven