Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
@ Boris,

Hi, nog donkere dames die actief zijn ? Ik kick op donkere dames en als ze foto/film toelaten is het fantastisch !
Grts

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Zo te zien aan de naam van de foto heet ze Pim, is ze Thaise en werkt ze in Brussel of de Brusselse rand. Misschien kan je daarmee op zoek? Websites van Thaise massage salons uitpluizen.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Zo te zien aan de naam van de foto heet ze Pim, is ze Thaise en werkt ze in Brussel of de Brusselse rand. Misschien kan je daarmee op zoek? Websites van Thaise massage salons uitpluizen.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
De vraag werd gesteld bij de foto van DriverT en niet de foto van cumgiver hé. Ja, we weten best dat cumgiver graag een mooie trans paalt.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
MassimoAmigo zei:
amazing zei:
Cumgiver kennende zal dit wel een trans zijn, ik weet of je dat doorhad?

Een mooie kont is altijd leuk. :)
Dus als Cumgiver dit leest, ben benieuwd.

Zij is inderdaad een vrouwelijke tgirl, mijn geile latina zaadslet die ik een paar jaar geleden via Bullchat leerde kennen. En vanaf begin tot nu regelmatig bare date mee gehad. Cumgiver paalt ook gewone vrouwen ;)

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Bij deze twee foto's van een date met een Female-to-Male Trans, of zoals ze het zelf noemt "Geile trans met kutje". waar mijn zaad lekker uit haar net volgespoten kutje stroomt. Je kunt haar mooie platte voorkant zien en haar door mannelijke hormonen vergote klit.

Voor de volledige recensie, zie hier: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=214&t=8650

Bijlagen

• Untitled 2 - er1.png
    Untitled 2 - er1.png
    1,6 MB · Weergaven: 1.823
  • Untitled 1 - er1.png
    Untitled 1 - er1.png
    968 KB · Weergaven: 1.821
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven