Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteren met een vriendin van me, die even in Rotterdam was voor een korte break. Ze is vandaag vertrokken voor 2 weken.
Meer info zie topic Aaliyah shemale.
Vanmiddag bij mijn geile Braziliaanse sissy geweest. Als een wilde amazone werd ik lekker ruig bereden en ik heb haar lekker tussen haar geile samba billen een flink portie molho branco gespoten
Ik bedoel die carnaval sissy, zit thv kastanjesingel bij dat winkelcentrum in een studentenflat, gegevens heb ik niet, liep via bull.... Maar jij maakt wat mee! Interessant
Ricardo,
Dat is een andere sissy, want zij date in amsterdam. Op Bullchat kan je af en toe een tgirl of trans treffen. Dat meemaken gun ik iedereen, maar dan wel posten hier als het lekker zc is
Dit kutje is van Shirley. Ze is totaal niet vies van je zaad, ze blijft juist nog even lekker op je pik zitten als je haar heerlijke kutje lekker volgespoten hebt. En op een gegeven moment gaat ze van je pik af en geniet zelf dan heerlijk van je zaad dat uit haar kutje loopt. Ze geilt hier enorm op.
Ze gebruikt 1 van mijn foto's ook in haar advertentie.
Vraagje, mag er nou niet ens gezegd worden dat ik een dame waarvan hier foto's staan dat ik die morgen gaat bezoeken????
En dat ik dan foto's maakt en eventueel hier plaatst?
Stuur dan ff een berichtje met het waarom of zet er ff bij dat dit niet mag en haal het dan later weg.
Beetje jammer. :?
De foto's hou ik dan maar voor mezelf.