Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Kutje van gister avond van een geil moedertje , vriend was van huis. Ze vroeg of ik kwam, Waarom niet ! 😉

Ik zal vragen of ze open staat voor meer !
Wel, dát is eentje dat je niet dikwijls tegen komt. Zo'n fris dingetje. Da's een spannertje, zie je zo.
Zeker dat het een moedertje is die normaal bevallen is en geen keizersnede heeft gehad? 🙂

Pinkeltje82

Toogplakker
15 feb 2022
31
104
Wel, dát is eentje dat je niet dikwijls tegen komt. Zo'n fris dingetje. Da's een spannertje, zie je zo.
Zeker dat het een moedertje is die normaal bevallen is en geen keizersnede heeft gehad? 🙂
Ze voelde gewoon lekker strak en is gewoon natuurlijk bevalling. Ze spuit nu ook!

Helaas mocht ik d'r kutje niet volspuiten. Dan maar in de mond en slikken maar!

Volgende keer doe ik het gewoon , toen vond ze het ook maar al te geil!

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Ze voelde gewoon lekker strak en is gewoon natuurlijk bevalling. Ze spuit nu ook!

Helaas mocht ik d'r kutje niet volspuiten. Dan maar in de mond en slikken maar!

Volgende keer doe ik het gewoon , toen vond ze het ook maar al te geil!
Lekker zo een geile Dame geniet ervan. Als ze meer intresse heeft lezen we het vanzelf denk ik.

Pinkeltje82

Toogplakker
15 feb 2022
31
104
Heren,

Deze foto heb ik van het weekend genomen waar ik ook af en toe is langswip omgeving Dordrecht.
Deze geilerd van 33 houd er wel, de buren kunnen altijd meegenieten zoveel gekreun komt daar uit.
Dit weekend een keer alleen geweest, normaal ga ik samen met een vriend.
Ze houd er van om dubbel gepenetreerd te worden en in beide gaatjes volgespoten te worden.

Ze staat open voor trio's met onbekende mannen (vind ze wel spannend) dan wel met mij erbij en niet ouder dan 40
(sorry)

Bijlagen

• 44042598-B2B0-4F55-9DDC-6E46A7455065.jpeg
    44042598-B2B0-4F55-9DDC-6E46A7455065.jpeg
    58,8 KB · Weergaven: 1.239

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Oef Geil hoor zo een Dame ik houdt er wel van. Laat maar weten wat jij en zij precies zoeken misschien kan ik jullie wel plezieren en jullie mij.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Daar kun je zeer zeker je zaad in kwijt. Je moet wel van een junk achtig vrouwtje houden die regelmatig aan de crack zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven