bare-addict
Ervaringsdeskundige
- 14 mei 2018
- 912
- 897
Always @Cerato
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb enkel haar kutje "mogen" fotograferen… ze zorgde er angstvallig voor dat ze het zicht naar boven toe afdekte met een kussen; ze krijgen wss meer zulke vragen. De gezichtsfotoa haalde ik gewoon van haar adjeHad jij een bivakmuts op dan, want hoe is dit onherkenbaar![]()
Hele mooie, wie is dit?Zullen we er maar weer even een foto in gooien…
Van een 'oude' bekende.
Want daar is deze topic voor.
Dit herken ik 100%. Heb de afgelopen jaren enkele dames via Tinder leren kennen. Met eentje was het echt vuurwerk, 26 keer met haar afgesproken totdat haar gevoelens onhoudbaar werden. Beste seks ooit. Bij de dames van plezier voelt het net alsof ik naar de winkel ga. Ik mis het gevoel dat ze er echt zin in heeft en kan er dan zelf ook niet voldoende van genieten.Toch heb je met onbetaalde dates meestal de geilste sex vooral milfjes die thuis tekort komen
Geld was altijd al DE drijfveer maar er zitten momenteel gewoon wel heel veel afwerkers tussen.Het nivo van betaalde sex is gedurende de afgelopen 5-10 jaar hollend achteruit gegaan. Vroeger had je nog leuke Nederlandse amateur meiden en huisvrouwtjes die zich uit geilheid lieten neuken. Nu staan er alleen nog maar op geld beluste sjaggo buitenlandse vrouwen op de advertentie sites![]()