Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Blut, blutter, blutst.
Of gewoon bluts?
Misschien moet je ook eens nadenken of zij jouw 'hulp' ook wel als hulp ziet, als je haar andere mannen wil aansmeren waar jij dan (zie eerdere posts) ook nog eens mee wil komen om zelf wat goedkoper bediend te zijn. Denk nooit in de plaats van een dvp. Als ze iets wil vragen, zal ze het wel doen. :)
Verder wel fijn dat je zoveel neukgenot hebt mogen kopen. Het zal zeker een glimlach op jouw gelaat toveren, die er niet meer af wil gaan. Ook niet gedurende de rest van de maand wanneer je je blijkbaar noodgedwongen (blutgedwongen?) met boterhammen met choco en plat water van de Aldi zal moeten tevreden stellen.

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Had jij een bivakmuts op dan, want hoe is dit onherkenbaar 😏
Ik heb enkel haar kutje "mogen" fotograferen… ze zorgde er angstvallig voor dat ze het zicht naar boven toe afdekte met een kussen; ze krijgen wss meer zulke vragen. De gezichtsfotoa haalde ik gewoon van haar adje

NickMolen

Toogplakker
24 okt 2016
59
21
Toch heb je met onbetaalde dates meestal de geilste sex vooral milfjes die thuis tekort komen
Dit herken ik 100%. Heb de afgelopen jaren enkele dames via Tinder leren kennen. Met eentje was het echt vuurwerk, 26 keer met haar afgesproken totdat haar gevoelens onhoudbaar werden. Beste seks ooit. Bij de dames van plezier voelt het net alsof ik naar de winkel ga. Ik mis het gevoel dat ze er echt zin in heeft en kan er dan zelf ook niet voldoende van genieten.

Maar goed de onbetaalde dates zijn helaas erg schaars ;)

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Het nivo van betaalde sex is gedurende de afgelopen 5-10 jaar hollend achteruit gegaan. Vroeger had je nog leuke Nederlandse amateur meiden en huisvrouwtjes die zich uit geilheid lieten neuken. Nu staan er alleen nog maar op geld beluste sjaggo buitenlandse vrouwen op de advertentie sites :(

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Bijna helemaal mee eens. Eigenlijk was het goed tot half jaren 90 daarna ging het achteruit. Moet zeggen de eerste Russische meiden waren echt top en er zaten echt geweldige dames bij maar kort daarna ging het best hard achteruit met de kwaliteit. Vooral toen er uit meerdere Oostblok landen dames deze kant uit kwamen. Daarna ging het echt hard achteruit.

Hooked

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Moet zeggen dat ik toch af en toe nog wel eens leuke Roemeense of Moldavische meiden heb geneukt die lekker meededen en meegingen in het verhaal. Converseren is moeilijker…
Onlangs ook een Chineesje gevonden die erg lekker is
Hét is nog niet verloren…

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wat hebben de laatste drie berichten met foto`s van je date te maken?
Of er nog leuke dames zijn lijkt mij een ander topic waardig, hoort niet hier.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Het nivo van betaalde sex is gedurende de afgelopen 5-10 jaar hollend achteruit gegaan. Vroeger had je nog leuke Nederlandse amateur meiden en huisvrouwtjes die zich uit geilheid lieten neuken. Nu staan er alleen nog maar op geld beluste sjaggo buitenlandse vrouwen op de advertentie sites :(
Geld was altijd al DE drijfveer maar er zitten momenteel gewoon wel heel veel afwerkers tussen.
Toevallig gisteren nog zo een bezocht.
Ik zou hier graag een recensie over schrijven om andere te waarschuwen maar de mod heeft haar topic gesloten. Waarom weet ik niet.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ik had een verzoek bij de mod neergelegd om het slot van het topic te halen. Blijkbaar is dat gedaan.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
@Cerato Wil net de review gaan schrijven maar zie dat hij nog toch nog steeds op slot staat, kijk maar er staat "Niet open voor verdere reacties" links onderin.
Ik zal de mod nogmaals vragen het topic weer vrij te geven.
Waarschijnlijk de pm naar de verkeerde gestuurd, ik krijg ook geen reactie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven