Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
@Hotboy, dat kan hoor, a.s. Zaterdag vanaf 11 uur in de ochtend regio Dordrecht.
Via KIK meer info pelvis65.

Groet,
lD😀

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Klopt sjaakafhaak, ik zou een afspraak hebben en kreeg bericht dat ze ineens niet kon.
Vervolgens nog eens geprobeerd contact met Koos te maken via app maar er werd niet
meer gereageerd.
Dus zal inderdaad fake zijn.
Koos wilde zeker eens zien wie er zouden reageren, nou, ik hoop dat hij nu blij is. De sukkel.

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Heeft je 50 euro voor 30 minuten gekost toen, lees ik. Voor 50 euro neuk ik dan persoonlijk toch liever een echt meisje aan de ramen. En ja, je moet alles eens geprobeerd hebben, dat klopt. Maar er zitten er zoveel in het SKW om uit te proberen, dat ik de poppen toch nog 'even' links laat liggen denk ik.

jona10

Toogplakker
15 aug 2018
37
13
Snap ik wel - geniet ervan! Sarah is volgens mij geil geboren, en dat bedoel ik goed.
In het verleden het geluk gehad om een paar keer te kunnen deelnemen aan een gang-bang. Is echt een topper.
Moest ze dat ooit weer doen, laat zeker iets weten!

Laatst bewerkt door een moderator:

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Ik snap het niet helemaal. Je schrijft dat je er effe mee moet ophouden uit noodzaak, want je centen zijn op. En wat verder in jouw bericht lees ik dan: ze is geen pro. Daarna prijs je haar aan voor mannen van 50+ die rond Kortrijk wonen. Kunnen we nu jouw contactje ook neuken (tegen betaling) of hoe zit dat dan?

Voormalig lid 43757

Snuffelaar
16 apr 2024
11
1
Ik snap het niet helemaal. Je schrijft dat je er effe mee moet ophouden uit noodzaak, want je centen zijn op. En wat verder in jouw bericht lees ik dan: ze is geen pro. Daarna prijs je haar aan voor mannen van 50+ die rond Kortrijk wonen. Kunnen we nu jouw contactje ook neuken (tegen betaling) of hoe zit dat dan?
ik denk het niet. Twijfel ook aan de echtheid van zijn verhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven