Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 14571

Toogplakker
4 nov 2019
163
68
spooky76 zei:

Foto van mijn eigen zaadsletje. Hier heb ik haar flink volgespoten. Eventueel gast tot 30j welkom.

Hi, had je bij je vorige oproep al een uitgebreide PM gestuurd maar helaas geen reactie meer.
Misschien kom ik nu in aanmerking ? :)

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
flink volgespoten, nou kon well meer room bij en zeker nog als je tijdje dat moest sparen :p :lol: :lol: :lol:

Pastore laat Scrapula yoo , Pastor got to be Holy even when we doing the unholy :lol: :lol: :lol: :lol:

Voordeel meiden chillen altijd in group, dus ik wacht tot ik paar van haar vriendinnen mag neuken en pimping als kan :D :D

spooky76 blijf die wijf aanbieden, lijk alsof dat de enigste wijf hij kan neuken want alleen 1 meid blijf die posten :? :roll: :lol: :lol: :lol:

Mensen zoeken aandacht inplaats echte recents delen :lol: :lol: :lol:

Mense moeten mij niet spamen, als ik iets deel dan deel ik met wie echt date en recent deel, wie vraag, krijg niks
Die gene die niks meer delen want alles gaat naar klote, hoef geen zorgen te maken, ik kijk gewoon naar al jouw berichten die jij gepost, dat is wat ik met me tijd doe, inplaats van spammen, ik lees graag, zonder iets te hoeven zeggen :lol: :lol: :lol:

Baley :cool: :cool: :cool:

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
Zullen genoeg daar soa's opgelopen hebben. Kan gewoon niet anders. Daar gaat al decennia werkelijk alles en iedereen zonder in. Maar ja wanhoop zoekt wanhoop op he, zullen we t maar op houden.

cedric

Toogplakker
21 apr 2015
73
8
Dit topic heet toch "foto's van je date" en niet "reageer als een hypocriet op foto's van een ander" ?

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Diamond zei:
Zullen genoeg daar soa's opgelopen hebben. Kan gewoon niet anders. Daar gaat al decennia werkelijk alles en iedereen zonder in. Maar ja wanhoop zoekt wanhoop op he, zullen we t maar op houden.

Vreemde reactie. We weten allemaal dat de dames met recensies hier iedereen zonder condoom ingaat. Tja daar hoort het risico van een soa nu eenmaal bij. Wil je dit risico vermijden ga dan lekker je dames scoren via Girlsreview, het oude Hookers forum en kraak hier dan niet iemand af die altijd zonder condoom neukt.
Erg makkelijk. Dit is toch ook een neuken zonder condoom forum?
Tja en of het dan wanhoop is. Greetje krijgt hier genoeg goede recensies dus wat is wanhoop?
Ze is ook niet mijn smaak maar om haar dan zo af te kraken gaat nergens over

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelaars,

Even wat zooi opgeruimd wat niet in dit onderwerp hoorde.
De reactie van Lid Cedric blijft staan omdat die het mooi verwoord heeft.
Vanaf nu weer foto's van je date en je commentaar houdt je maar voor je.

Mvg Moderatorteam

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Mijn privé sletje die ik regelmatig afvul.

4fun

Bijlagen

• 1C87D01C-59F9-489F-80CA-F2B59230F7FA.jpeg
    1C87D01C-59F9-489F-80CA-F2B59230F7FA.jpeg
    70,3 KB · Weergaven: 3.546
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven