Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
goh ja, is een oude Trans hé.
Indien er te laat of niet begonnen wordt met hormonen, dan dient er vooral chirurgisch ingegrepen te worden (tieten, Adamsappel, jukbeenderen,...).
Daarom vroeg ik me af of dit zijn natuurlijke kont was, omdat ze op zich wel een beetje rond en "vrouwelijk" is.
Nou ja zo kan je het zien maar dat geldt dan ook voor alle andere transen.
Je hoeft ook niet eens goed te kijken en dan zie je het.
Emilly bv zet een piepstemmetje op als je haar neukt maar praat ze gewoon dan hoor je dat het een man is.
En wat dacht je van onze bekendheid Kelly ? Volledige transitie maar je hoort dat ze als man geboren is.
Paloma houdt niet van zoenen en knuffelen maar is echt hardcore. En ze heeft een prachtige grote lul die altijd goed werkt. En de meeste tops houden er niet van als je aan hun kont zit. Zij vindt het zalig om gerimd te worden en ik ben liefhebber. En ze komt er graag op klaar. Doet ook niet moeilijk over bare neuken en plassex.
Dus ik blijf wel komen. En ik hou van transen die flink geschapen zijn en zoveel zijn daar niet van.
Ik bedoel de veel bewierrookte Pia heeft maar een kleintje net als Emilly. Die zijn meer leuk als je een keer wil toppen. Maar over het algemeen ga ik naar een trans omdat ik hun lul wil proeven.
Zeker wel!! Ze is gek op gerimt te worden.
Dus ook voor een bttm is het erg lekker.
Duw mijn tong altijd in haar kont. Ze is altijd schoon. Tja wil je neuken dan zit je bij haar verkeerd...