Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jovink1979

Toogplakker
17 okt 2019
42
104
Mijn vriendin is van de week naar het concert van Rammstein geweest, ze is met de trein heen gegaan maar kwam daar iemand tegen die haar thuis heeft gebracht. Ze vond hem leuk genoeg om zich voor de deur in zijn auto te laten neuken en vol te spuiten. Toen ze binnenkwam liet ze me gelijk haar volgespoten kut zien heb haar klaar gelikt en weer volgespoten. Wat geil

Bijlagen

• Attachment-1.jpeg
    Attachment-1.jpeg
    467,4 KB · Weergaven: 1.219

Voormalig lid 34754

Toogplakker
23 dec 2022
181
97
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Heb een oprechte vraag. Wat is er geil aan 'uw vriendin te laten neuken door iemand anders en zijn sperma oplikken.' Ik heb het al vaak gelezen veel mannen hier houden van een sloppy second. Is dat iets psychologisch? Pas op ik heb ook mijn fetishes. Dus voel jullie niet aangevallen ofzo dit is gewoon en comment

Laatst bewerkt door een moderator:

Jovink1979

Toogplakker
17 okt 2019
42
104
Dit bericht is gerapporteerd.
Heb een oprechte vraag. Wat is er geil aan 'uw vriendin te laten neuken door iemand anders en zijn sperma oplikken.' Ik heb het al vaak gelezen veel mannen hier houden van een sloppy second. Is dat iets psychologisch? Pas op ik heb ook mijn fetishes. Dus voel jullie niet aangevallen ofzo dit is gewoon en comment
Ja sorry elke gek zijn gebrek 🤤😂

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
913
897
Altijd leuk om eens de verdchillende soorten kutjes te zien. Het ene al wat smaakvoller dan het andere😁.
Meisje is niet beschikbaar voor dates, al probeer ik ze te overhalen.
Maar is voor mij soms moeilijk om met haar af te spreken. Leeft als een vrije vogel. Antwoord wanneer ze wilt, staat op wanneer ze wilt, en gebeurd regelmatig als ik ze kom oppikken dat ik half uur of langer mag wachten tot ze buiten komt. Maar verder lekker spannend kutje. IMG_3712.jpeg

Rob999

Snuffelaar
11 jun 2024
11
4
Voor iemand met de nick "hardcore" zou dit toch niet moeten schokken ;-) Ieder z'n ding natuurlijk, maar het is een bekende vorm van fetishisme: Cuckold.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven