Foto's van je date discussie :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Ja nu had ik dit in he topic van foto's van je date zelf kunnen plaatsen, maar dan krijgen we daar weer een discussie die niks met de foto's zelf te maken hebben... dusssss nieuw topic.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het topic foto's van je date niet meer snap.
Het aller origineel van dat topic was bedoeld om foto's te delen van het resultaat wat uit de poesjes van de dames loopt na we het nodige daar hadden achtergelaten :). Bij een dergelijke foto zit vaak sowieso geen gezicht, dat werd op gegeven moment een dingetje prima dat dat een aanvullende regel is. Snap dat in geval van werkende dames mensen graag willen weten wie daar bij hoort, maar terug naar de bedoeling van dat topic.. als dat je vrouw, de bediende van de bakkerij of toch een gewone dvp is maakte eigenlijk niet uit.. velen aanpassingen later zijn we nu aangekomen bij onderstaande nieuwe topic

Regels zijn simpel

1. Enkel fotos van WERKENDE dames
2. Link naar profiel en/of recensie hier (of zeg in ieder geval WIE het is!)
3. Geen herkenbare foto's (geen gezicht dus)

Oude topic hier:
https://www.nzcforum.com/threads/fotos-van-je-date.3117/page-154#post-229184

Dus nu alleen maar foto's van dames die werken, en dan ook een link erbij.
Dus in de praktijk, dit wordt één groot verzameltopic waar alle recensies in gaan komen te staan?? want als slowchats en discussies daar opgeschoond gaan worden, zoals laatste tijd al regelmatig gebeurde dan verdwijnt ook nog eens alle context.. dat betekend dat het voornamelijk posts gaan zijn van "ik ben bij dame XX geweest, zie foto en link".. ik weet niet, maar waarom maken we dan voor die dames niet gewoon een recensie topic aan zoals we altijd al doen?? ik volg de meerwaarde van het foto's van je date topic nu niet meer? dit wordt met deze regels een grote rommelbak van recensies.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
En er gaat minder geplaatst worden, ik ben te lui om foto's te plaatsen maar heb denk ik 7 miljard foto's met gezicht van de dvp en die mag je dan niet plaatsen

Hookers is al ooit gesloten aanhangende rechtszaken

Heeft het Nzc forum misschien ook een brief gehad van een claim eisende advocaat?

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Naakt fotos van niet werkende dames plaatsen is gewoon een juridisch wespennest. Simpel zat.
Herkenbare fotos van werkende dames eveneens trouwens tenzij je kan aantonen dat je het portret recht hebt. Zal vast niemand hebben...

En nieuwe eigenaar zal zich graag aan de wet houden en het forum is te "groot" om alles maar op zijn beloop te laten.
slow-chat enzo ga ik niet op ingrijpen zolang het ontopic is.
Ga hier ook geen discussie voeren dus vandaar topic op slot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven