Cumgiver
Legende
- 6 mei 2019
- 1.451
- 1.066
Ik heb een film van jullie beide gezien. De teringtubbies. Dan ben jij stinkiedinkieLala Aue/Wuppertal (zie mijn recensie van vandaag)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een film van jullie beide gezien. De teringtubbies. Dan ben jij stinkiedinkieLala Aue/Wuppertal (zie mijn recensie van vandaag)
Dit zijn de erg geile momenten idd. Die willen we zeker allemaal wel es meemakenBekijk bijlage 25969
Eergisteren dit sletje haar anus vol mogen spuiten. Kwam haar tegen achter het station bij Utrecht, ze leek dakloos en vroeg om wat geld. Maar zag wel aan haar ondeugende blik dat ze misschien wel meer wilde doen voor geld, dus vroeg haar of ze ook wat bij wilde verdienen. Volgens mij had ze gelijk wel door waar het om ging dus is ze met me mee gegaan naar mijn hotel (zat hier voor werk).
Ze zag er eigenlijk nog heel fris uit, dus ik weet ook niet of ze wel echt dakloos is dat heb ik haar niet gevraagd. Ze is zeker niet ouder dan 25, beetje alternatief/gothic en een lekker smal meisjeslichaam.
Afgesproken om haar bare te neuken in haar kutje voor €80, het voelde zo zalig zacht en strak aan toen ik haar doggy nam dat ik meer wilde.
Ik zei, ik betaal je €50 extra als ik in je kont mag klaarkomen, waarna ze even aarzelde maar toch akkoord ging ik denk dat ze wel dringend geld nodig had.
Toen heb ik mijn grote lul tegen haar strakke kontgaatje zette moest ik wel even door duwen maar uiteindelijk gleed hij er in, ze hield zich groot maar ik zag aan haar dat het een beetje pijn deed. Toen ik eenmaal binnen was heb ik hem 2 keer zo diep als ik kon bij haar naar binnen geduwd en kwam daarna gelijk goddelijk klaar van de opwinding in dat nauwe gaatje.
Vervolgens mocht ik deze foto maken!
Het was echt heerlijk en heeft zeker herhalingsgevaar, ik vroeg haar nummer maar dat wilde ze niet geven. Ze gaf aan dat ze wel te vinden is op Sjobs onder de naam EMMA in Utrecht. Helaas zelf nog niet kunnen vinden, misschien iemand link?

Bij raamdames is het de laatste 10 jaar duidelijk veel moeilijker geworden dan voorheen om fotos te mogen maken. Los van de vraag in welk detail.Hier eventjes een vraag: krijgen jullie altijd toestemming om een foto te nemen van de dame hun volgespoten kut/kont?
Ik heb al enkele dates gehad via Chatboxen/datingapps die dames lieten het toe om ze anoniem te fotograferen en te filmen, zolang het niet gepubliceerd wordt.
Ik heb al redelijk wat dvp's bezocht, maar ik denk dat ik nog maar twee keer toestemming heb gekregen om een foto te nemen van hun volgespoten kut en/of kontof om het neuken te filmen.
Hier alvast eentje uit de oude doos, helaas alweer van meer dan zeven jaar geleden. De dame in kwestie ontvangt niet meer.
Dat is jammer, de fotto ga wel helaas verwijdert worden.Hier gaan we verder vanaf 1/1/2025
Regels zijn simpel
1. Enkel fotos van WERKENDE dames
2. Link naar profiel advertentie en/of recensie hier (Zeg in ieder geval WIE het is!)
3. Geen herkenbare foto's (geen gezicht dus)
Oude topic hier:
https://www.nzcforum.com/threads/fotos-van-je-date.3117/page-154#post-229184
Heerlijk zo'n lekker vol gespoten kutje
Haar billen/heupen/benen zijn echt