Forum veranderd van eigenaar

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Beste Leden,

Ik heb groot nieuws, het forum krijgt een nieuwe eigenaar. Ik geef na bijna 8 jaar het stokje door aan iemand die het forum met nieuwe energie, nieuwe ideeën en vooral veel enthousiasme gaat verder zetten.

Ik ben het forum 8 jaar geleden begonnen met 0 kennis gewoon voor de fun, ik heb er veel bloed zweet tranen en frustratie ingestoken om alles te laten werken en in leven te houden. En stiekem ben ik megatrots op wat ik verwezenlijkt heb.
Maar mijn enthousiasme was een beetje gaan liggen het laatste jaar en dat verdient het forum niet.
Gelukkig waren er de fantastische moderators die het forum netjes en ordelijk hielden. Als ik hen niet had gehad had ik de stekker al uit getrokken denk ik.

Iedereen heel erg bedankt voor jullie vertrouwen in mij en jullie bijdrage aan de groei van het forum. Zonder al jullie reviews en berichten was er namelijk nooit een forum geweest.

We zijn achter de schermen vol op bezig met de overdracht van alle data en domeinnamen.
HEt Email adres [email protected] zal binnenkort offline gaan.
Jullie kunnen het nieuwe beheer (voorlopig) bereiken op [email protected]

Ik houdt jullie de komende dagen in dit topic op de hoogte van alle eventuele nieuwigheden of mededelingen.

Groetjes
Barefan

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
8 jaar alweer(!), tijd vliegt. Je hebt een leegte gevuld na het overlijden van het vorige forum/fora. Waarvoor dank. En je stelde je altijd onpartijdig op, was bereid tot gesprek/compromis/geven van uitleg. Waarvoor dank. Trots mag je zeker zijn.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Wat een goed nieuws voor jou Barefan. Ik weet hoe je er mee bezig. En zeker bedankt voor alles wat jij en je mede moderatoren en destijds ook CWP voor elkaar hebben gekregen en gehouden.

Ik hoop dat we nog wel enigszins een bepaalde vrijheid houden en het niet te veel gecensureerd en commercieel wordt.

De tijd zal het leren.

Ik wens de nieuwe eigenaar cq eigenaren veel succes en wijsheid. :) .

Groet,
LD ;)

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Gefeliciteerd Barefan!!!

Hoewel ik hier binnen het "cordin sannitaireschijn te vallen, waarschijnlijk vanwege mijn gebrek aan bijdrages, herinner ik me in ieder geval onze correcte gedachtenwisseling over onderhoud/moderatorschap van het forum.

Jr hebt met de spanen die je had, het schip goed op koers weten houden, respect!
Het ga je goed!

rockeyx

Snuffelaar
25 apr 2015
5
0
Heel erg bedankt barefan voor al je werk en energie voor het forum.
Geniet van je vrije tijd😛

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Bedankt voor alles @Barefan.
Je mag zeker trots zijn en binnenkort het stokje overdragen.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik wil je ook bedanken voor al je tijd, moeite en geduld.

Je blijft wel lid hoop ik.

Hooked

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Tof dat ge de moeite neemt om het forum over te dragen. Dit is al de vijfde versie van het forum en de vorige vier keer werd de stekker er zonder waarschuwing uitgetrokken.

Jackdewipper

Toogplakker
25 okt 2019
44
5
Bedankt Barefan voor het opzetten van dit mooie forum. Mooi dat een nieuwe partij jouw werk voort gaat zetten.
Het gaat je goed!

13 mei 2015
1.163
462
Het blijft een 'gat in de markt' om zo'n forum op te zetten en in stand te houden!
Barefan, bedankt voor de moeite en tijd, het ga je goed in je volgende projecten! ;)

mgg,
Ypp

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe eigenaar. Kun je misschien een tipje van de sluier oplichten?

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Bedankt voor alle moeite en dat ook het forum altijd gratis en goed toegankelijk bleef!
:arrow:

Terug
Naar boven