forum meeting

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
hoi iedereen,

Wat denken jullie van een forum meeting?
Dan huur ik ergens een boks ring en dan kan iedereen die een probleem heeft met iemand anders dat eens in real life uitvechten ipv hier laf achter zijn of haar pc.

Word toch aub eens volwassen he.

Mvg
Barefan

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Strak plan Barefan :lol:
Maar even serieus wat zitten er een paar eikels tussen met een veel te groot ego.
Men mag reageren hier maar moet dat niet maar sommigen reageren om het reageren. Krijg aub een leven mensen.

ebonyaddict

Toogplakker
4 okt 2015
89
2
Als de kwaliteit zo blijft, kan je misschien het forum beter opheffen.
Er zijn maar een paar echt serieuze leden. Een aantal is er alleen om af te kraken. Elkaar, organisatoren, dames, etc.
Jammer. Maar voel me er gewoon niet zo bij op mijn gemak.
Nu is het vaak zo dat vooral critici recenseren en de stille genieters gewoon stil genieten.
Die stille genieters zullen zich wel 3 keer bedenken voor ze iets op dit forum plaatsen.

Klereleier

Toogplakker
2 jul 2016
55
0
:cool: Denk dat er gewoon teveel haantje's op ť forum zitten
Dus een ring Is zo gek nog niet, dan kunnen die ť eenenander uitvechten. :lol: dan zet ik de kippen wel op stok :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mischien ook nog wel een paar rondes wil dan :cool:
( moet toch verdient worden hè!).

(Haantjesgedrag: over de rangorde in een toom kippen
In de kippenwereld bestaat geen emancipatie. De hennen leggen eieren, zorgen voor de kinders en tokken heel wat af, maar ze proberen vooral bij de haan in het gevlei te komen. Want hij is hun onbetwiste leider, minnaar, beschermheer en kostwinner. Die rol van macho is geen gemakkelijke, maar een goede haan vervult zijn taken als een echte vent. :mrgreen: :mrgreen: )

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
En om het echt gezellig te maken, nodig dan ook de dames van het forum uit.

Denk dat roosje en leila/marie/sasha/morjana ook wel even de ring in willen :mrgreen:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Vermoedelijk zal er dan alleen maar zaad vloeien en geen bloed :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
naked zei:
CWP zei:
Vermoedelijk zal er dan alleen maar zaad vloeien en geen bloed :lol: :lol:

Het bloed moet wel stromen anders heb je maar een slappe hap :D

vermoedelijk zal er helemaal niets stromen ...
diegene die hier het meeste commentaar maken zullen zich niet durven te vertonen !!

uit de anonimiteit van achter de computer !! :eek: :oops: :? :roll:

er zijn er genoeg die wel weten wie ik ben dus anoniem ben ik niet meer ... :D

Terug
Naar boven