Fort oranje/Rijsbergen later Eindhoven cardate

Stef1984

Toogplakker
22 okt 2024
61
59
Deze Nederlandse dame heb ik zo een 10 jaar terug vaak gedaan met condoom in een Cardate( voor ik actief nzc deed ). Haar naam ben ik vergeten. Later zat ze nog in Eindhoven waarna ze van de radar verdween helaas. Heb haar een keer bare volgespoten toen ze zwanger was. Leuke meid was dat. Nooit meer iets van haar vernomen helaas. Zou haar graag nog eens zien.

Stef1984

Toogplakker
22 okt 2024
61
59
Sorry, Wist niet dat er maximum tijd stond voor deze pagina…………duh.

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Staat ook geen max tijd voor, maar je weet ook wel dat een dvp vsn 10 jaar geleden niet makkelijk terug te.vinden is.

Misschien wel brave huisvrouw geworden, misschien aan lager wal geraakt............q0 jaar is lang

Stef1984

Toogplakker
22 okt 2024
61
59
Snap ik ook wel, verwacht ze ook niet meer te vinden, maar wilde het wel ff delen.
Mensen in de buurt van Rijsbergen zullen ze vast nog wel herinneren. Zoveel dvp zitten(zaten) hier niet.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Maar zonder naam en verdere omschrijving (dik, normaal, dun, lang haar, kleur haar enz.) zal je
toch niet veel info gaan vinden.
En ook: waar precies pikte je haar op? Bij ingang, of elders.
Kortom: hoe meer je kan beschrijven des te groter de kans op meer informatie.

Stef1984

Toogplakker
22 okt 2024
61
59
Zoals al eerder vermeld verwacht ik er ook niks meer van te horen. Maar qua info heb je (jullie) zeker gelijk. Bij deze poginging 2 van de omschrijving. Haar leeftijd zal rond de 30 geweest zijn, slank /normaal postuur, echt een geile girl nextdoor. 170/175cm cup d. Geloof donkerblond haar, knap koppie er op. Ze woonde op fort oranje, in het straatje ernaast moest je wachten, dan kwam ze aanrijden en reed je achter haar aan. Meteen de hoofdweg oversteken dan ging je links af en na 100m rechtsaf een bos paadje in. Dan stapte ze bij je in en reed je nog 200m door. Altijd 80€ betalen voor een date+50€ nzc extra. Deed alleen geen zoenen helaas, verder deed ze lekker mee. Krijg weer een glimlach als ik er aan terug denk. Gelukkig heb ik die nog😍 meer kan ik er niet van maken helaas. Nog wel een leuke toevoeging, ze hebben op die camping eens een inval gedaan en een hoop mensen opgepakt voor drugshandel en andere illegale praktijken, toen ik daarna nog eens een afspraakje met haar had zei ze dat ik wel in haar caravan kon komen omdat haar vriend op vakantie was. 🤪 niet veel later is ze naar Eindhoven gegaan. Gr.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dit vergroot je kans op informatie absoluut, hoop voor jou dat er een belletje
bij iemand gaat rinkelen en je meer te weten komt, succes!

Terug
Naar boven