Flori, Schipperstraat 38

Ruddy1880

Snuffelaar
6 dec 2016
14
3
Regelmatig flori al bezocht maar helaas gaat ze bij mij niet verder dan pzc. Paar keer heel duidelijk aangegeven dat ze zeker nooit nzc zou doen. You win some, you loose some ;)
Blijft desalnietemin een heet ding :)

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts.I returned to Flori for the first time in more than one year.
She teased me that I never visited her for so long. I always enjoy her beautiful big Clitoris and lips .
69 fantastic very difficult not to come too quick.
Then a real wet NZC fuck .
She is a animal sometimes I really love that.Nice creampie finish no rush at the end good fun.
I won't leave it so long before I return.
Bareboy

denjefhier

Toogplakker
9 dec 2015
108
15
Vandaag ben ik bij haar binnengestapt en wilde het eens intelligenter aanpakken dan vorige pogingen.
Pas op de kamer vroeg ik om extra's. Wat bleek? Tongzoenen is mogelijk en pzc maar nzc was onbespreekbaar. Teleurgesteld ben ik afgedropen.

Hetebeer

Snuffelaar
2 aug 2017
10
9
Met mijn broek vol goesting om julia nog eens te onmoeten . Naar antwerpen afgezakt. Julia echter niet te vinden dan maar met flori naar boven gegaan heerlijke pzc kutje lekken maar neuken echter wel met condoom.

Hoeveel keer moet je met flori eer je zonder kunt ?
Julia ging tamelijk gemakelijk :)

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I have been visiting Flory for years now.
Never any mention of Condom just takes my €150 and a hour of bare fun follow.
I really love Flory's big Clit and gorgeous hanging lips .
This week she was very busy she said .
Bareboy

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Flori is present?
Julia is still on vacation, and usually Flori goes with her...

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
On Thursday and Friday both Flory and Maria were present.
I did not see Julia.
Bareboy

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik kan de topic van Julia op 38 niet meer vinden of is deze met een reden door de moderator verwijderd?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo topic opgeschoond, kunnen jullie het in dit topic alleen bij Flori houden, en niet alle randverschijnselen en nichtjes, tante's en zussen er bij betrekken. Dank u.
De genoemde dame heeft namelijk een eigen topic.

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Zou ze tijdens haar afwezigheid in Antwerpen in Roemenie ook haar beroep doen?

paternoster

Toogplakker
26 mrt 2015
34
11
Waarschijnljk wel, haar vriendje kan moeilijk al die tijd zonder inkomsten zitten.
Trouwens, wie zegt dat ze in Roemenië is ?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kunnen we het lekker bij recensie's houden heren ipv lopen gissen of ze in Roemenië ook de hoer speelt, en allerlei randverschijnsel aannames, lekker belangrijk.

Volgens mij was mijn vorige posting duidelijk genoeg. Heb wel wat anders te doen dan elke keer die onzin op te ruimen.
De volgende gaat voor de rest van z'n leven op vakantie, daar is het forum niet voor.

Postings weg.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Flory zit nu aan de overkant op 47. Ze vertelde me dat haar zuster Julia gestopt is, zonder uitleg waarom. Toen ik haar vroeg of ze hetzelfde doet als Julia zei ze dat ze niet weet wat Julia deed. Ik vroeg naar nzc maar ze zei dat ze dat nooit doet. Tussen haakjes, Julia had mij ooit gezegd dat Flory niet weet dat ze nzc doet, maar dat geloof ik niet, en ik denk niet dat ik veel kwaad deed met zo te spreken gezien dat Julia er toch niet meer is. Uiteindelijk ging ik toch met Flory, nmc en kussen, dat kon wel, voor 100 €. Ondanks de aanwezigheid van een condoom toch genoten, want Flory heeft een lekker kutje en ze is een schoonheid.

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Ik denk dat we stilaan genoeg bewijs hebben om Flori naar de beerput te verplaatsen. Op heel misschien een klein handjevol gelukkigen na, weigert ze het bij iedereen.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Flori and Gabriella have taken a vacation .So no action in 47 Schipperstrraat.
Bareboy

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Nee, het lukt inderdaad niet meer. Ik begrijp niet waarol de moderator dit niet naar Beerput verplaatst. Ze is al lang met nzc gestopt.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Omdat ik niet alles lees misschien? je kan een topic ook melden dan zie ik het wel. bij deze verplaatst.

Terug
Naar boven