Flora (vh Alexa) & Aicha (vh Leilani) - (Bare GB) 6-7-'18 Beverwijk

A

Anonymous

Guest
CWP zei:

@CWP,

Wie zijn dit dan? ik zie zoveel foto's voorbij komen dat ik in al die bare gangbangs de laatste tijd een beetje de weg kwijt raak, wie wie nou is.

A

Anonymous

Guest
Als je niet ter plekke bent geweest, is het moeilijk. Mbt de donkere dame is volgens mij alleen de eerste juist . Daarnaast weet iedereen wel dat Floortje geen Melanie is en al zeker niet Flora Mocha is een geheel andere ebony dame.
Jammer dat zo weinig gerecenseerd wordt door de wel aanwezigen. Want dan werd de verwarring niet zo groot.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Topic titel maar weer aangepast,

Eigenlijk zouden we de announcements moeten gaan weigeren zodra d'r een name change is. Leren ze het misschien af.
Groot gedeelte van hun klanten komen hier vandaan.

A

Anonymous

Guest
beste leden nzc forum,
ik heb een vraag

ik wil graag naar deze gangbang,maar hoe betrouwbaar is deze organisatie,wordt misschien mijn eerste bare gangbang en ook mijn eerste keer zonder condoom altijd veilig geneukt maar het kriebelt gewoon om een keer zonder te neuken en belgie en duitsland vind ik te ver dus wil hier naartoe gaan maar hoe betrouwbaar is het dat het doorgaat in de omgeving beverwijk en dat er geen politiecontrole is want dat ik lees op deze forum.

met vriendelijke groet geilcreampie

creampiegeilesex

Snuffelaar
4 jul 2018
0
0
hey ik heb een vraag over deze gangbang is deze organisatie betrouwbaar
ik wil graag een keer naar een bare gangbang gaan en deze is Nederland en zijn de meiden zoals op de fotos.
Word tevens mijn eerste keer zonder condoom ,

mvg creimpegeilesex

Terug
Naar boven