Floortje Wageningen

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Gebeld 110% tokkie, wat ik soms wel lekker vind zo'n ordinaire vrouw zc stevig nemen en vullen. 100 voor 20 min met nzc komen we uit op 130€

Daarnaast krijg je berichten waarom je niet komt en dat je dan niet moet reageren en ze haar rekeningen niet kan betalen. Veel te zakelijk en geen goedkope dump helaas, te duur voor zo'n persoon die nog eens erg onbeschoft was. Jammer..... Wie weet doet ze ooit een snelle dump

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
451
@Sephiroce Gewoon terug berichten "dat ze toch wat prijzig is en dat je pas bij haar langs gaat als je je andere rekeningen hebt betaald"

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
€ 100,- voor een vluggertje zonder condoom met mevrouw afgesproken. Dan gaat de deur open en verschijnt er een dik chagrijnig klein wijffie. Die gelijk begint te ratelen dat ze €130,- wil. Later heb ik mevrouw terug bericht, dat ik het fijn vond dat de date niet door is gegaan.

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Wat had je gedacht, een pareltje? Op de foto's kon je al zien dat ze niet moeder mooiste is, gezien de berichten hierboven is het een tmm.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
had afgesproken met een dame in den bosch, anderhalf uur plus file in de auto kom ik bijna aan, zegt ze doodleuk niet thuis te zijn en met spoed weg is, ze is over een uurtje thuis, ik zeg ok ik wacht netjes wel in de straat, geen huisnummer gehad nog maar uiteraard verder gaan bellen en appen waar ik terecht kon. het was ook een mooie en zonnige dag dus ik baalde enorm dat ik voor niks was gereden. maar laat dat die hoeren nooit weten jou frustratie dusssssssss

belde ik rond en stuurde ik ook floor hier een bericht en die reageerde vrij snel, ik zei ik kan direct komen maar heb maar 100 bij voor een half uurtje. ja als je gelijk kan komen is goed maken we uitzondering. ikke blij kon ik haar ook gelijk meemaken.......had beter naar huis kunnen rijden...

eenmaal deur open inderdaad een klein superdik meisje rond 30, en ik schat haar 1m60 ongeveer, dat ze dik is wist ik al, maar ze is echt enorm dik ook dat is niet heel erg als je een lekkere dikke kont heb vind ik (persoonlijk). maar haar lengte is klote, want mijn favoriete standje is doggystyle en dat was nagenoeg onmogelijk, haar beentje zijn te kort, kutje zit te ver beneden in dat standje plus een grote dikke kont in de weg waren ingredienten voor een kut ervaring of ja geen kut ervaring lol. uiteindelijk met veel moeite en stukje acrobatiek toch doggy gelukt, ze was goed nat en kutje voelde wel goed, zodra ik die orgasme voelde aankomen en als je hebt betaald dan wil je een lekkere neuksessie maar in dit geval heb ik maar gelijk de poort geopend en ben ik gekomen. weliswaar in het kutje maar helaas niet voor herhaling vatbaar. kort en dik is een vreselijke combinatie, lang en dik en een dikke kont dan ben ik verkocht. maar ergens toch wel blij dat ik weer een ervaring wijzer bent want ze zat wel in mijn hoofd, had ook geweldig kunnen uitpakken maar soms moet je er eentje op de kin nemen. en als een vrouw, ook al is ze niet je type wat dan aan mij ligt met de kleren uit gaat en naakt ligt dan ga ik niet moeilijk doen om het geld en die mag ze ook houden. de eerste verschijning aan de deur dacht ik al ik moet me omdraaien. maar in het verleden heeft dit ook wel eens goed uitgepakt en had ik een mooie ervaring. maar goed.

oja op de terugweg naar huis een dikke 3,5 uur van huis weg te zijn geweest kreeg ik nog een appje van die andere teef die me heeft laten zitten "ik ben er met een half uutje"lol
niet eens op gereageerd, maar die pak ik nog wel! to be continued

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
451
Joepie 🌟, nieuwe foto's online:

b06d3662-ec42-4a1b-9265-95fe3cf86327_orig_thumb.jpg
887975ef-6c18-4cdd-9557-fbe277f48879_orig_thumb.jpg

Terug
Naar boven