FKK Verena, Dortmund

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hoe goed bedoeld ook, neuken met condoom kan je op Hookers.nl kwijt.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Ik denk dat ik maar stop met bijdrages..

Ondanks dat ik aangeef dat er gewoon zonder wordt geneukt ondanks eerdere berichtgeving dat dit hier niet meer mogelijk was.. (Waar was trouwens toen je kritiek cwp?), toch weer direct kritiek als je er 1 noemt uit zo 'n club die met neukt. Blijkbaar vinden sommigen het leuk om direct negatief te reageren.

Krijg het gevoel dat bepaalde mensen hier liever met een heel select aantal mensen, die geld de ballast hebben om zoveel recensies te schrijven, hun ervaringen willen delen.

En ja niet iedereen heeft hele dagen de tijd zoals sommigen hier om de hele dag nzc standaard geopend te hebben op hun computer. Er moet ook nog gewerkt worden. Niet iedereen kan 24/7 aan neuken zonder condoom denken, uitvoeren, betalen.

Cynisch.. Heb er maar een paar alinea, 's van gemaakt voordat iemand met minimaal 100 postings hier commentaar op heeft

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nogmaals, ik begin met "Hoe goed bedoelt ook" je schrijft, de beste beurt was met condoom, waarom beschrijf je dan niet welke je zonder geneukt heb, misschien dat het topic dan uit het archief kan.
De reden dat hij het archief in ging is dat er meerdere bezoekers aangaven in het topic dat het zachtjes aan over en sluiten was met de dames die nzc bedreven.

We zijn nu eenmaal een forum voor neuken zonder.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Noorman zei:
Denk dat CWP het warm had!
;)

Noorman

Klopt, net ook ca 100 bullshit berichten van Glijmiddel en peewee gezeik aan het ruimen geweest :D, neemt niet weg dat ik er op blijf toezien dat het over nzc gaat.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Gut je lijkt God zelf wel als moderator.. Jij bepaald hoe je onderdanen zich hier moeten gedragen.

Mijn vraag waarom geen kritiek op als mensen recensie schrijven over Verena dat er alleen geneukt met wordt wordt niet beantwoord.
Wees blij dat mensen aangeven dat in Verena meer mogelijk is.

Ik geef aan dat nzc gewon hier mogelijk is zoals een paar anderen dat ook hebben gedaan. Dus haal het uit het archief.
Anders kun je freude, venus en vele andere dingen ook wel naar archief doen.. Daar lees ik soms ook dat sommige niender doen.

Of zoals Chinese massagesalon in Rotterdam waar je naam niet van af noemen hier. Is ook geen informatieverstrekking waar mensen iets mee kunnen. Kun je dan ook naar archief of beerput doen.

Zoals ik al probeerde aan te geven. Het is een complete willekeur van in dit geval de moderator hoe dingen worden opgevat en blijkbaar mogen. Mensen met veel post mogen alles zeggen en gaan per Pb delen. Mensen die niet zo vaak de mogelijkheid hebben worden of afgezeikt door hun dat ze te weinig posten of in dit geval door de moderator

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik ben meer van de Voodoo niet zo van God, Het is maar hoe je het bekijkt. Lijkt er op dat er wat oud zeer zit, met name je pb die ik niet beantwoorde over die chinezen. Zal allemaal wel wat je oppert, ik probeer hier met mijn bekrompen geest wat op orde te houden, en het is in de meeste gevallen allemaal vrijheid blijheid... ga is bij de buren kijken, als je daar kritiek uit is de uitgang vannde deur snel gevonden. Hier niet, als je, je maar aan de paar regeltjes houd.

Have fun, ik ga deze vanavond neuken, waarschijnlijk zonder.. -;)

Zal als ik klaar ben een verslagje schrijven en deze postings opruimen.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Idd bekrompen geest en ook egoïstische geest.

Heeft niet met Pb over Chinese massagesalon te maken. Was Ik al lang vergeten. Ben er zelf al geweest omdat er mensen zijn die wel willen delen en niet zo bekrompen zijn.. Of ego.

Maar misschien iets om over na te denken ondanks je bekrompen geest. Een Chinees massagesalon waar men de naam niet van mag weten heeft voor jou bestaansrecht... Forum is toch om te delen? En Verena waar naam gewoon van genoemd mag worden en dus gelukkig voor iedereen openbaar is moet in archief. Ondanks dat anderen OK aangeven dat er geneukt zonder wordt.. Erg vreemd

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Afgelopen zaterdag hier weer geweest.. Zowel met Samir als Dana alles zonder gedaan. Vooral Samir a een toppertje met heerlijk strak knijpkutje..

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ik vraag me dan af hoe jullie dat gelukt is? Boden ze het aan op de bank of op de kamer spontaan?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
gewoon vragen of het mogelijk is....Ben hier nu 2 keer geweest. 6 verschillende dames en 5 keer zonder

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Laatste recensie dateert alweer van een hele poos geleden. Komt hier niemand of is neuken zonder opeens uitgesloten?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Kan iemand bevestigen of Ola hier nu ook werkt? Voorheen werkte ze in een andere bekende AO club in Duisburg. Ze heeft een enorme kont en heeft een breed postuur. Alvast bedankt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Bedankt voor de bevestiging maar ik vraag me wel af of onze service in deze club ook van toepassing is of zijn de meesten niet katholiek?
Mooi dat ik haar weer kan treffen maar wel jammer dat ze Duisburg heeft verlaten voor Dortmund want villa Verena is wel een stuk verder en dus langer reizen met openbaar vervoer. Zal volgende week eens bellen naar de aanwezigheid van Ola en haar gelijk bezoeken als ze er is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik ga er morgen heen want villa venus, arabella, grimbergsauna, Luderland en Freude39 nog steeds gesloten. Ben wel benieuwd naar mijn kansen op neuken zonder.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik was er vandaag. Maar 3 meiden en niet onze service. Bij de één was het zelfs pijpen met en het mondkapje moet ook in het zitgedeelte op blijven. Alleen op de kamer mag het af. Weinig sfeer want dames zie je amper want zijn vaak aan het werk. Alice is een hele mooie meid en ze kende me nog vanwege mijn tattoo en ze heeft kort in villa venus gewerkt. In het weekend zouden meer dames komen maar ik kom hier niet meer want kans op zonder neuken is niet zo groot hier en verder reizen voor mij.

Terug
Naar boven