FKK Dietzenbach

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Laat ik beginnen aan te geven dat dit voor ons AO gangers een uiterst gevaarlijke club is. Het feit wil namelijk dat hier verschrikkelijk mooie vrouwen rond lopen, deze dames allen AO doen en vanaf de grens 350 kilometer rijden is. Voor wie hier geweest is wil het namelijk voorkomen dat de verslaving aan deze vrouwen een vervroegde afschrijving van de auto tot gevolg heeft heeft, gevaarlijk dus :D

Nee alle gekheid op een stokje. Dit is een club zoals we gewend zijn in het RTC segment, beetje een combi tussen RTC/Sauna FKK. Wat mij opviel is dat de vrouwen die hier rondliepen er echt geweldig uitzagen. Ik heb er op de middag dat ik er was 3 geproefd en alleen meer dan top service. Er is voor elk wat wils. Groot en stevig, klein en fijn, blond en zwart en alles wat in combinatie uit deze termen te bouwen is. Ook hier weer hetzelfde interieur als bij Venus, Grimbergen, Freude enzovoort. Maar de vrouwen bleven mij bij en daarom vond ik dat deze club niet ontbreken mag op dit forum.

Toppers op dit moment zijn, Susi, Alice en Jessica. Altans voor mij dan he. Doe er je voordeel aan als je wat verder op reis moet in Duitsland.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Goed bezig collega :) , blijft een club met lekkere vrouwen inderdaad. Daarbij net iets schoner en verzorgde dan bijvoorbeeld Venus. Ook ik ga binnenkort, debk vlak na het weekend. Dus stel een verlagen op prijs, van mij mag je hetzelfde verwachten :mrgreen:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
hola, wat betaal je als entree en wat voor een half uurtje lekker ao wippen

thx all

A

Anonymous

Guest
De huidige prijs is 40€ entree en 30 per kamerbeurt. Je betaalt deze rechtstreeks aan het meisje.
Gisteren er langs geweest.
Heel veel ao actie in het openbaar.

Eerste meisje Tina, top Roemeentje. Goeie babbel. Matig kussen, goede fto en ao... Netjes in het kutje klaargekomen.

Tweede meisje Dana. TOPPIE! Kheb haar lekker klaar gelikt waarna ik de neukparty van mijn leven heb gehad.

Jammer dat dit zo ver is...

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Infants het erg ver is kin ik het niet later on eens er te gain kijken. Volume de dames in de club en ze zagen er Vrij goed unit. Center dramatists selected service en friends liked. Teens viel mij het op dat de dames niet zoenden. Heb mijn conslusies getrokken en Ben naar Bochum gerne den war een nog betere line Up was en de service veel beter.

Terug
Naar boven