FKK-40 Dietzenbach

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Vandaag eens een bezoekje gebracht aan FKK-40 in Dietzenbach.
Zeker de moeite waard als je in de buurt van Frankfurt moet zijn.
Ruime afgeschermde parkeerplaats.

Ontvangst hetzelfde idee als bij VV, groot hek en een naakte dame wie de deur voor je opend.
20 euro inkom (happy hour, normaal 30).
2 net niet goed gewassen handoeken mee en omkleden naar adams tenue.

frisdrank gratis zelf in de schenken en er stond iers wat op een soep moet lijken.
Eigenlijk 1 grote zaal met banken verspreid, een grote tv waar de natuurfilms te zien zijn.
Beneden een aantal kamers en boven de rest.

Aangezien ik niet enorm veel tijd had heb ik mezelf met een cola op de bank geploft om bet aanbod even vlug te bekijken.
+/- 6 beren en 10 dames, allemaal super slank op 1 na.

Na rustig een sigaretje te hebben gerookt in diezelfde ruimte (mag daar blijkbaar nog) een gesprekje aangeknoopt met een 22 jarige bulgaarse dame, dit ging met een paar seconden al over op zoenen en voelen.
Aangezien ik niet al te lang de tijd had haar gelijk naar de prijslijst gevraagd. 50 euro 30 min alles inklusive. Nou dat laat ik me geen 2 keer zeggen dus de buurvrouw ( een 24 jarige bulgaarse) ooo meegevraagd en met z'n 3e een kamer ingegaan.

Ze begonnen gelijk met lekker te zoenen en strelen, ook de jonkheer werd gelijk meegenomen.
Er werd nog even lachend gevraagd of een condoom nodig was, natuurlijk niet.. puur natuur..

Op bed liggend heeft de eerste me lekker gepijpt terwijl de ander boven mijn gezicht zat en ik haar merkbaar klaar likte. Hierna gewisseld en de ander gelikt terwijl de eerste op mijn paal ging zitten.

Een minuut of 5 cowgirl gedaan wisselde ze om, eerst even likken en dan gelijk erop zitten. Niks schoonmaken of afvegen.
De 2e had er wat meer moeite mee vanwege het formaat en ze vroeg heel vriendelijk of het op een andere positie kon.

beide dames maar doggie naast elkaar gezet en om de beurt van gat naar gat. Na een paar minuten hield ik het niet meer en heb ik de volle lading intern gedump. HALLO KINDER riep ze vrolijk.

Ze ging al snel naar de badkamer terwijl mijn nakomelingen eruit op het tapijt vielen.
Nog even rustig een minuut of 5 met de ander liggen zoenen en knuffelen tot ze weer ontdaan was van mijn zaad.

Al met al een anderhalf uur binnen geweest en ruim 35 minuten plezier gehad met de 2 dames, totale schade 120 euro.

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
332
Lekker hoor, dat zijn de betere dates, waren de dames daar slank of zoals je ook vaak ziet anorexia mager? En zagen ze er een beetje redelijk uit of waren het allemaal draken?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Maar dus nog steeds geen Vanessa (vh Luderland). Superaantrekkelijke, wat stevige Roemeense rond 35 jaar. Ze was na een lange vakantie weer even terug voor een paar dagen maar nu weer klaarblijkelijk verdwenen.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Eigenlijk horen deze 3 of 4 posts bij het draadje over FKK 40 dat ik op 23/10/2023 al heb opgestart...

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Onlangs hier ook maar eens neergestreken. Op terugreis vanuit het zuiden ging ik de clubs in het Ruhrgebiet niet meer bijtijds bereiken en Dietzenbach is niet een plek waar je normaal vanuit Nederland even op en neer gaat rijden dus wel het juiste moment om eens te bezoeken.

Op de website happy hour vanaf 19:00 maar volgens de banner op Freiercafe pas vanaf 20:00. Waarmee op Freiercafe wordt geadverteerd door de clubs lijkt doorgaans actueler. Ik had ook nog wel behoefte aan iets eetbaars dus in Aschaffenburg een pitstop ingelast en zo rond 19:50 op het industrieterrein van Dietzenbach gearriveerd. Op een gevel van een pand aan de straat een enorm bord saunaclub. Ik twijfelde of dit de juiste club was want bij de overige RTC's is het allemaal een stuk discreter. Na nog een rondje rijden leek dit toch wel je juiste plek te zijn en het bleek helemaal achterin het pand te zijn, 75 meter vanaf de straat.

Na binnenkomst wilde de theke eerst even in mijn tas neuzen. Blijkbaar was het ontbreken van SM martelwerktuigen geen bezwaar en kreeg ik twee handdoeken mee. Een beetje onwennig maar de kleedruimte bleek gelijk links na de theke net voor de wenteltrap naar boven. De kleine kluisjes had ik toen al gemist.

Koffie komt hier uit een automaat en de frisdrank staat in er in aldi flessen naast, het omgekeerde van de overige clubs van de keten dus. Er was ook nog soep en iets van cake maar daar had ik geen trek in.

De dames zitten in een riante zaal van het formaat wat lijkt op de oude Freude39. Waar je in Freude daarachter nog eens zo'n oppervlakte had met kino en een hele reeks peeskamers daar blijft het in FKK40 wel bij deze ruimte. Aan de zijkant grenzen er wat kleine kamers en de rest is boven.

Barbi liep gelijk al te flirten maar ik wilde eerst even de rest van het assortiment bekijken.

Van de dames kende ik er twee: Alina en Cleo. Alina ziet er wonder boven wonder nog net zo goed uit als tien jaar geleden in Arabella. Cleo ziet er ook nog zo uit als haar ken: ruim vier keer de omvang van waar ik normaal mee kamer. Het blijft een leuke meid om mee te babbelen en te dollen. Ze kent ook mijn voorkeuren en beval me wat collega's aan van met een aantrekkelijker lichaam.

Uiteindelijk bij Emily op de bank neergestreken. Graatmager, kleine borsten en rode kousen. Helaas niet het gezicht van een fotomodel maar je kunt niet alles hebben. Ze klaagde over moe maar na wat strelen en masseren was ze ontdooid en gingen we naar boven. De optie met rubber afgeslagen maar ze had last van haar tanden dus pijpen wilde ze met. De wonderlijke combinatie dat je hem er daarna gewoon blanco in kunt steken wel eens eerder meegemaakt.

Ze ging een beetje raar liggen voor missio met bovenlichaam en gezicht van me weggedraaid, niet heel opwindend. Na een tijdje leek ze er niet veel zin meer in te hebben en zeurde weer over slaaptekort. Na een opmerking over het niet vol mogen blaffen van der poes was ik er wel klaar mee. De schade bleek vanwege nzc 50 euro, geen aanrader deze dame.

Dan toch maar Barbi een beurt geven maar die was eerst roken daarna met de theke langduring in gesprek en vervolgens ging ze boven de vloer dweilen en opruimen. Ondertussen Morena gepolst maar die was er wel een beetje klaar mee voor de dag, iets wat andere gegadigden ook te horen kregen. Toen Barbi eindelijk weer neerstreek op de bank vond ze het te kort voor sluitingstijd om nog een kamer te maken. Helaas, volgende keer beter.

Al met al best een aardige club met meer aantrekkelijke dames dan gemiddeld. Nog een beetje van oude stempel met naambordjes van de aanwezige dames en zelfs een paar met foto. En ze zijn tenminste gewoon open tot de aangegeven sluitingstijd. Jammer dat het niet om de hoek is maar ook wel handig om een adresje wat dieper Duitsland in te hebben voor als je op doorreis bent.

Laatst bewerkt:

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Ooi een gigantische FKK club bezocht in het midden van Duitsland, er liepen wel 30 meiden rond vanaf 12 uur, ze hadden alles daar zelfs een privé strand en vollybalterrein... Ook de gekende FKK club in Frankfurt meermaals bezocht.. The Palace, met de allermooiste jonge meiden die ik ooit ben tegengekomen... allemaal in hun naakie lopen ze daar rond... Topclubs.

Gentlesyeux

Snuffelaar
4 feb 2024
17
28
Op terugweg vanuit Bayern/Baden Wurtenberg een tussenstop-hotelletje geboekt bij Frankfurt, om van daar uit voor 't eerst deze club in Dietzenbach te kunnen bezoeken. Grote sfeerloze hal, qua omvang vergelijkbaar met Salome, met tiental aantrekkelijke dames. Eentje sprong er uit, maar was steeds snel bezet, toen maar eerst met Roemeens Anna gekamerd. Mooie vrouwelijke rondingen. Na afloop was de "uitspringer" opeens zo maar vrij: bleek Roemeense Vanessa te zijn, waar ik in Luderland wel eens mee gekamerd heb. Herkende haar niet direct, want ze is nóg aantrekkelijker geworden: prachtig gezicht, mooi rijp vrouwen lijf en super-service. Een natte blowjob, waarbij de eieren ook goed vewend worden, heerlijk kussen en een geile blik uit haar ogen. In één woord: wooow! Voordat ik terug rij naar NL ga ik er zo meteen nog weer even langs... Kamerprijzen 40430 en 80460, met 10430 extra voor de hobby. Jammer, of juist maar gelukkig, dat het zo'n klere eind rijden is...

veuxpastedire2

Snuffelaar
15 feb 2021
2
0
Ooi een gigantische FKK club bezocht in het midden van Duitsland, er liepen wel 30 meiden rond vanaf 12 uur, ze hadden alles daar zelfs een privé strand en vollybalterrein...
Weet je misschien nog welke dat was, dit klinkt wel leuk.
Ik heb Dietzenbach een keer bezocht een jaar geleden ongeveer. Was op een maandag en ik was niet heel erg enthousiast kan ik me herinneren. Beetje stinkende douche en kan me nog drie dames herinneren. 1 blonde, mager, maar zo mager dat het eng was, en een lege blik uit haar ogen alsof ze kneiterstoned was. Een andere, wel een leuk koppie maar zo stevig dat als je haar door 3 zou delen je ongeveer genoeg overhoudt voor 1 aantrekkelijk lijf, en nog 1 die de hele tijd met opgetrokken knieen op haar bankje met haar poes zat te spelen, was wel geil, als ze niet al bijna 60 jaar oud zou zijn geweest.
Misschien heb ik het gewoon niet getroffen die keer en moet ik nog maar een keer gaan kijken, maar die beschrijving die jij geeft van een gigantische FKK in het midden van Duitsland met wel 30 meiden rond 12 uur, naakt, met een privestrand, tja, dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn.

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
201
vakantie dus had weer eens tijd naar FKK Sharks (waar toch echt de mooiste meiden rondlopen) en FKK Oase FKK world en Finca Erotica te bezoeken.
Ook nog in de tussentijd naar FKK40 geweest, waar ik een paar nieuwe mooie jonge meiden gezien heb.
Heb 2 kamertjes gemaakt met skinny Morena, 40 kilo, net 19 jaar en nu paar maandjes hier werkzaam
Daarna Barbi nog volgespoten, ze kwam zojuist volgespoten van de trap af gelopen toen ik haar opwachtte en vroeg me of ze zich eerst moest wassen, dat was niet nodig ;)
Julia en Larissa heb ik nog een trio mee gedaan, die Julia heeft schitterende borsten trouwens.
Dag afgesloten met Diana, iets vollere nieuwe dame.

Totale schade was 340 euro inclusief de pizza die ik besteld heb.
zonde dat het zo ontieglijk ver weg is

Terug
Naar boven