Filters op Kinky werken niet

Grote_dick

Toogplakker
27 sep 2020
210
55
De laatste week werken bij mij de filters op regio, plaats en aantal km vanaf die plaats niet op Kinky

Hebben jullie dat probleem ook? Ook bij de 2.0 versie werkt het niet optimaal want bij bijvoorbeeld 5 km krijg ik ook dames die op meer dan 10 km zitten

Inktvlek

Toogplakker
19 apr 2023
67
53
Ik kom het ook tegen. Je kunt hier omheen werken door één keer naar het veld met plaatsnaam te gaan. Wis dan de laatste letter van de plaatsnaam en kies de plaatsnaam uit de dropdown met suggestie(s) voor plaatsnamen. Daarna is het probleem op de PC opgelost en kun je weer vrijelijk de afstand variëren.. Ik heb het niet nog op de telefoon getest.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik kies al steeds de plaatsnaam uit de dropdown box en dan bijv. 75km maar krijg gewoon heel Nederland nog steeds.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
De (afstands)filters werken bij mij zowel op mobiel als computer prima. Op mobiel merk ik wel dat als ik swipe om terug te gaan na het bekijken van een advertentie, de filters gereset worden. Dus ik open nu elke interessante ad gewoon in een nieuw venster. Als ik die afsluit komt ik terug op het overzicht met de filters nog werkend.

Terug
Naar boven