FilIipijnen - Boracay Island

Dliciousbel

Snuffelaar
12 mrt 2018
3
0
Hier op Boracay vind je vele verschillende meisjes, steeds bereid zonder rubbertje.
Voor zij, die Boracay niet kennen. Boracay word aanzien als een van de TOP toeristische plaatsen op de Filipijnen , met het prachtige witte strand van white beach.

White beach is opgedeeld in station 1, station 2 en station 3.
De meeste clubs, vind je op station 2, en dus ook de meisjes.
Een van de meest gekende bars voor meisjes is red coconut bar, station 2, waar vele meisjes hun waren aanbieden voor bedragen vanaf 3000 peso.

Op het strand zelf vind je ook talrijke meisjes. Wel oppassen voor de lady boys, zoals in de meeste Aziatische landen.

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Ge moet mij nu toch es uitleggen HOE dat ge nu in de Filipijnen geraakt ?
.
Reeds een tijdje : 1 Week quarantaine op hotel nabij de luchthaven en dan nog eens "thuisquarantaine"....
.
Dat in tijden van "corona" dus, want ik geraak er al 2 jaar niet !?
.
Uiteraard ken ik Borocay, nog van ten tijden, voor dat het daar eens gesloten werd voor een vrij lange tijd door Duterte..
.
Logeerde toen ergens rond Station 3 en dat was steeds wel een eindje wandelen....
.
LA
:ugeek:

Dliciousbel

Snuffelaar
12 mrt 2018
3
0
LOVERALFA1 zei:
Ge moet mij nu toch es uitleggen HOE dat ge nu in de Filipijnen geraakt ?
.
Reeds een tijdje : 1 Week quarantaine op hotel nabij de luchthaven en dan nog eens "thuisquarantaine"....
.
Dat in tijden van "corona" dus, want ik geraak er al 2 jaar niet !?
.
Uiteraard ken ik Borocay, nog van ten tijden, voor dat het daar eens gesloten werd voor een vrij lange tijd door Duterte..
.
Logeerde toen ergens rond Station 3 en dat was steeds wel een eindje wandelen....
.
LA
:ugeek:

Ik woon hier 😉

Terug
Naar boven