Fictief verhaal

pieter1989

Toogplakker
29 apr 2016
185
9
Dit is het verhaal van de relatie met mijn vriendin. Ik ben altijd al een fan geweest van bare gangbangs. Heb menige meegedaan maar die dagen kwamen ten einde wanneer ik mijn vriendin leerde kennen en verliefd werd. Ik kon onmogelijk hiermee doorgaan gezien ik haar nooit wou verliezen en zij er niet voor open stond om een open relatie te hebben.

Ik had in het begin van onze relatie wel gezegd dat ik graag in mijn leven eens een trio zou hebben. Jaren verder in de relatie kwam ze daarop terug. Compleet onverwacht en dit was de start van een nieuw hoofdstuk.

We gingen een trio doen. Een extra man erbij. Ik hoopte stiekem dat mijn vriendin zou toelaten dat deze man haar ook zou volspuiten maar dat was zo irrealistisch dat ik de gedachte vrij snel opborg. Al bleef ze wel sluimeren in mijn achterhoofd. Vandaar dat één van mijn criteria voor de man was dat hij een recent soa attest kon voorleggen. Voor de veiligheid. Ik regelde alle mail contact en liet mijn vriendin kiezen tussen de foto's die ik via mail doorkreeg. Extreem velen vielen af, mijn vriendin was blijkbaar kieskeuriger op uiterlijk dan ik had ingeschat. Maar dat maakte uiteraard niet uit.

De man die ze uiteindelijk uitkoos vroeg via mail of het trio gezien de vereiste van een soa attest zonder condoom zou verlopen. Ik wist niet goed wat antwoorden want ik wou het maar wist vrijwel zeker dat mijn vriendin hier niet voor open zou staan.

Mijn antwoord was zo ontwijkend maar suggestief mogelijk: "dat hangt van mijn vriendin af op de moment zelf".

We deden een telefonische check en daarna nog een cam check om na te gaan dat de man wel was wie hij zei te zijn. Dat bleek het geval te zijn. Tot mijn verbazing wou mijn vriendin na deze check niet nog een face to face ontmoeting Maar wou ze onmiddellijk de date plannen.

We spraken een datum af en boekten een hotelkamer. De dag zelf moesten we gewoon werken. Daarna naar huis eten. Ik vroeg haar of ze er zin in had. Ja, Ik kijk er naar uit was het antwoord dat mij immens gerust stelde. Zij moest er namelijk ook genot aan beleven.
Ik wist dat ik zou genieten, dat was geen probleem. De gedachte dat mijn vriendin ging vrijen met een andere man wond mij op. Ik had al genoeg andere vrouwen zien genomen worden door andere mannen maar nu ging het mijn vriendin zijn die daar lag. Als alles verliep volgens plan. In het hotel aangekomen checken we in en gingen naar de kamer. De man was reeds onderweg zei hij maar we hadden nog wel tijd om te douchen veronderstelde ik. Ik was net uit de douche toen er werd geklopt. Mijn vriendin was nog aan het douchen dus ik deed open. Daar stond de man met wie we contact hadden gehad. Korte groet en een ongemakkelijke stilte later vroeg ik hem om het soa attest nogmaals te tonen ter verificatie samen met zijn paspoort. Ik wou echt zeker zijn maar alles was in orde.

Mijn vriendin kwam uit de badkamer in een heel sexy lingerie setje waarvan ik zelfs niet wist dat ze het had meegenomen. Ze groette de man en ik zag dat ze aangetrokken was tot hem in haar ogen. Ze kuste hem vol op de mond. Zowel hij als ik stonden een moment met onze mond vol tanden. Ze gaf echter niet af en kuste hem met volle tong. Daarna keek ze naar mij met een geile blik. Ik knikte haar bemoedigend aan en ze plaatste haar lippen weer op die van hem. Ik besloot te gaan zitten in de stoel op de kamer om te
genieten van het schouwspel.

Mijn vriendin nam het initiatief en begon de kledij van de man uit te doen. Al heel snel zat ze op haar knieën voor hem en nam ze zijn pik in haar mond, zich niets meer aantrekkende van mij. Ik keek goedkeurend toe. Ze werd terwijl betast aan borsten en billen. Ze genoot van de aandacht, ondanks dat ik haar gezicht niet zag kende ik haar goed genoeg om dat te beseffen. Ze verplaatste zich naar het bed en begon hem verder te pijpen terwijl ze op haar rug lag, benen open. Hij kon haar slipje opzij schuiven en haar poesje glom. Ze genoot van zijn aanrakingen. Hij verplaatste zich tussen haar benen, klaar om haar te vullen. Ze gaf aan even te stoppen en keek naar mij. Hij is clean? Ja, zij ik, dat heb ik nagekeken. Ze keek hem aan en zei met een geile stem, vul mijn kut. Hij liet het zich maar één keer zeggen en schoof zijn pik zonder condoom in haar. Had ik dat goed gehoord? Liet mijn vriendin toe om zonder condoom door een vreemde man geneukt te worden. En wou ze daarenboven nog eens gevuld worden. Ik was instant extra geil. Ik zette mij recht om een beter zicht te hebben op hoe hij in haar stootte. Hij zat echt zonder condoom in haar. Ik zag het met mijn eigen ogen, gelukkig want anders had ik dit nooit gelooft. Ze genoot ervan. Ze kreunde, hij kreunde. Hij stootte behoorlijk door en stond blijkbaar ook behoorlijk geil. 

Zijn ademhaling versnelde namelijk al snel, hij ging klaarkomen. Spuit me vol hoorde ik mijn vriendin opeens zeggen. Ik wist niet wat ik hoorde. Dit was zo onrealistisch dat de waarheid niet door drong. 

Een grommende kreun, zijn pik tot aan zijn ballen in haar kutje duwend, ik zat achter hen gehurkt terwijl de man in missionaris op mijn vriendin lag. Hij kwam in meerdere vlagen klaar, hij was in haar aan het spuiten. Na nog even nagenoten te hebben maakte hij plaats. Mijn vriendin bleef in dezelfde positie liggen. Hij had echt veel zaad in haar gespoten, het liep uit haar kutje. Ze bekeek mij en zei, nu jij. Dit liet ik me geen 2de keer zeggen. Mijn broek vloog uit want blijkbaar had ik deze nog aan. En ik stak mijn pik in haar volle zaadkutje. Ze was natter dan ik ze ooit had gevoeld, een deel van het zaad werd uit haar geduwd als ik haar vulde. Ze kreunde, ohja. Inderdaad ohja, nooit gedacht dit te mogen meemaken. Ik stootte en ik kon mij al snel niet meer inhouden. Ik spoot mezelf ook leeg in haar zoals ik al zo vaak had gedaan maar nu was het beter, heerlijker.

Ik rolde mezelf voldaan van haar af. De andere man had staan kijken en ging naast haar zitten met zijn pik, ze begon hem onmiddellijk terug te pijpen. Zodra hij terug op sterkte was ging ze op haar knieen zitten voor hem. Hij stak zichzelf direct terug in haar. Ik lag voor haar en ze begon mij te pijpen terwijl de andere man haar aan het neuken was. Het duurde langer voor hij begon te hijgen maar eens hij begon was het duidelijk dat hij opnieuw ging klaarkomen. Ze stopte met pijpen, keek achter haar en zei: spuit je zaad in me, nergens anders. Ze keek terug naar mij, ik hou van je was het enige dat ik kon uitbrengen. En op dat moment wisten we dat we voor mekaar gemaakt waren. We waren nog in mekaars ogen aan het kijken als ik hem hoorde klaarkomen, diep in mijn vriendin.

Ze kwam naar mij toe en schoof zichzelf over mij. Ze bereed me en kuste me, dit was de meest intense sex dat we ooit hadden gehad. Ik kwam opnieuw klaar in haar. Ze zetten zich recht en ik zag dat haar kutje wit sap lekte.

Dit was lekker, zei ze zowel naar mij als naar de andere man. En ze ging naar de badkamer om zich op te frissen. Ik keek naar de man en bedankte hem ook. Hij zei dat hij nog even wou douchen voor hij vertrok. Eens iedereen gedoucht was namen we afscheid, mekaar belovend dat we nogmaals zouden afspreken. Dat gebeurde ook.

pieter1989

Toogplakker
29 apr 2016
185
9
Bij deze het vervolg.

2 dagen later zaten we savonds samen in de zetel. We hadden geen zin om tv te kijken en wouden een beetje praten. We hadden het nog niet over ons avontuur gehad sinds.

Je vond het leuk?
Ja, meer dan ik had gedacht.
Ik vond het leuk je te zien genieten. Waarom besloot je om het zonder condoom te doen?
Ik dacht dat jij dat leuk zou vinden.
Leuk is een understatement. Was heerlijk.
Ik vond het ook heerlijk en uiteindelijk was ik zo geil dat ik opeens zei dat hij in mij moest klaarkomen. Ik weet niet eens vanwaar dat kwam. Maar dat voelde goed. Bedankt dat hij getest was.
Graag gedaan schat.
Was je niet jaloers ?
Nee
Ook niet toen hij in mij klaarkwam?
Nee, ik was zo geil en dat maakte mij enkel geiler.
Hoe zou je het vinden als ik op een dag thuis kom en zeg dat ik net naar bed ben geweest met iemand anders?
Goh, je bent mijn eigendom niet dus je mag doen wat je wil. Het enige dat ik zou willen is dat je voorzichtig bent.

Enkele weken gingen voorbij zonder dat we het nog over ons trio hadden. Beide een drukke baan kan ervoor zorgen dat er soms weken zijn die weg zijn zonder geleefd te hebben zo lijkt het wel. Tot ik op een dag een bericht kreeg van de man waarmee we een trio hadden gehad. Of we nog eens zin hadden om af te spreken. Ik wel dus ik ging het voorleggen. Eerst was ze niet zo enthousiast omdat haar hoofd er niet naar stond maar op een avond zei ze, kan je hem een bericht sturen? Sure can.

De dag erna voltrokken we hetzelfde scenario, van het werk naar hotel en dan nog even opfrissen. Knok Knok. Was hij groter geworden? Leek vreemd genoeg zo. Hij wou graag nog eerst even douchen.

In de tussentijd lagen wij op bed en verdronk ik mezelf in de geiler blik van mijn vriendin. Ik kon niet langer van haar afblijven. Ik deed haar slipje uit en begon haar te likken. Zorgen dat ze een beetje voorbereid is voor de volgende gast.

Hij kwam de kamer binnen en nam meteen plaats naast haar hoofd, zij verwelkomde hem met haar mond. Ik besloot dat ik genoeg had geeft en wou mijn pik in haar natte kutje steken. Ze was zo geil. "Wil jij eerst klaarkomen?" vroeg ik. "Kies maar gast". Weet je wat, schaar, steen, papier en wie wint mag haar als eerste vullen." "Ok"

Ik had schaar, hij papier dus ik bleef doorgaan waarmee ik bezig was. Mijn vriendin zien genieten. Ik stootte diep in haar en haar poesje was zoveel natter dan anders. Ik gleed dieper dan anders. Ze kreunde luider dan anders. En ik spoot meer dan anders, het bleef maar komen. Zelfs mijn vriendin stopte even met zuigen aan zijn lul om te kunnen focussen op het gevoel van alles dat in haar gespoten werd. Ik trok me terug en zag tussen haar lipjes mijn witte zaad komen piepen. Het liep er niet uit alsof mijn vriendin het niet wou afgeven en voor haarzelf wou houden.

Ik verplaatste mij naast haar hoofd en ze gaf nog 2 lekjes aan de andere gast zijn lul bij wijze van afscheid. Daarna was het mijn beurt om gepijpt te worden, wow ik was gevoelig. Een beetje te gevoelig, gelukkig begreep mijn vriendin het meteen en deed ze het rustig aan.
"Wauw, zalig gast" gevolgd door een kus op haar kutje was de reactie van onze vriend toen hij tussen haar benen plaatsnam. Lang kon hij zich niet focussen op kijken, hij wou voelen en vooral, komen. Hij zette zijn eikel tegen haar kutje en ging op en neer. Een deel zaad kwam uit haar en bleef op zijn eikel hangen. Het leek of hij net was klaargekomen maar in plaats van zijn zaad was het mijn zaad waarmee zijn eikel bedekt was. Hij smeerde alles terug af aan haar kutje en liet zich traag en duidelijk zichtbaar voor mij in haar glijden.

Hij bleef eerst oppervlakkig in haar stoten. Vervolgens ging hij met elke stoot iets dieper in haar. Elke keer als hij uit haar kwam zat er een kleine streep wit op zijn lul. Ze genoot elke keer als hij in haar schoof. Na een tijdje doorgestoten te hebben ging hij uit haar en zette haar op naar knieën. Ik was veroordeeld tot de zijlijn nu. Al was het maar voor even want ik besloot om op mijn rug onder mijn vriendin te gaan liggen, zo had ik boven mij zicht van elke stoot die ze kreeg. Ik lag met mijn hoofd vlak onder haar kutje. Heerlijk om te zien en te horen hoe haar kutje sopte. Hij bleef weer een tijdje doorstoten alvorens te komen. Hij had onthouden dat ze genoot als hij in haar spoot dus hij zou het opnieuw doen. Ze voelde het komen en begon nog luider te kreunen om hem aan te moedigen. Ik zag het er bijna ingespoten worden, zo dicht zat ik erbij. Hij wachtte even om te bekomen en trok zijn lul terug. Hij had flink gespoten want er liep een staal uit haar kutje. Bijna automatisch opende ik mijn mond om de druppels op te vangen. Even proeven en dan met een smak alles doorslikken. Wow dit had ik nooit gedacht dat ik dit zou doen, of zelfs maar leuk zou vinden. Maar het glimmende kutje van mijn vriendin boven mij zien bracht mij in extase en naar een andere wereld. Ik bleef onder haar liggen en ving nog een paar laatste druppels op. Mijn vriendin had echter andere plannen en draaide zich om en schoof over mij met een zucht. Ze begon mij te bereiden als losgeslagen wild. Het geluid alleen al maakte mij gek, bij elke stoot sopte ze en werd mijn pik een beetje witter. Ik hield het al snel niet meer en kwam met een luide kreunt een tweede keer in haar kutje klaar.

Ze bleef op mij zitten en was terwijl aan het tongen met de andere man. Ze maakte hem duidelijk dat hij zich recht moest zetten om hem opnieuw in haar mondje te nemen. Ze zat op mij terwijl ik boven mij zag hoe ze hem vol overgave pijpte. Het duurde niet lang voor hij weer op sterkte was in dat was het sein om van positie te veranderen. Ze liet zich van mij afglijden een witte streep zaad op mijn lul achterlatend en schoofs zich over hem die naast mij was komen liggen. Ze bereed hem met evenveel overgave als ze bij mij had gedaan. En ze sopte nog meer voor zover dat mogelijk was, ofwel was het mijn fantasie die op hol sloeg, dat kan ook. Ze liet zich in elk geval volledig over hem zakken zodat hij zo diep als hij maar kon in haar zat. Ze bereid hem alsof haar leven ervan afhing en begon te kreunen wanneer zijn ademhaling versnelde. O-o ja oooja ja zijn handen zaten op haar heupen en gaven het tempo aan dat hij lekker vond. Op en neer. Volledig in haar, enkel de eikel, terug volledig in haar. Hij ging bijna komen en ze versnelde het tempo. Vlak voor hij begon te klaar te komen zei ze: "Spuit me vol." Dit was mijn geweldige vriendin, ik kon nooit meer genoeg krijgen van haar.

Ze liet zich volledig zakken over hem tot hij alles in haar had gespoten. Daarna leunde ze naar voor en kuste hem vol op de mond, dank je. Ze ging rechtop zitten en spreidde haar benen opnieuw. Langzaam liet ze zijn pik uit haar schuiven. Vlak na hij definitief haar omklemming verliet was het wit dat in haar zat zichtbaar, een paar kleine druppeltjes liepen eruit. Mijn pik was opnieuw op sterkte en mijn vriendin lag met haar benen open over haar poesje te wrijven. Ze nam een beetje sperma eruit en likte het van haar vingers. Ik kon mij niet meer houden. Ik moest opnieuw in haar schuiven dus nam ik plaats op bed en Schoofs in één vlotte beweging diep in haar. Ik schoofs opnieuw uit haar en keek naar beneden naar mijn pik. Deze keer was het niet een streep sperma maar hing hij volledig vol. Hij kon echt veel spuiten, heerlijk. Ik schoofs weer in haar en begon te pompen. Het geluid hield het midden tussen zuigen en klutsen. O-o ik wou meer klutsen. En bovenal, opnieuw diep in haar spuiten. Dit duurde niet lang. En daarna was ik uitgeteld maar immens voldaan. Ik lag op mijn rug en mijn vriendin pijpte of beter likte mijn pik. Ze nam al het sperma dat erop hing in haar mond en slikte het door als was het snoepgoed. Tot volgende keer.

Terug
Naar boven