Femme belge tournai

Visu

Toogplakker
17 jun 2015
29
9
Ja, een jaar of 5 geleden. Dacht er een recensie over te hebben geschreven, maar ik vind niks meer terug. Ze adverteerde toen als "Grosse cochonne" of zoiets.

Bar slechte ervaring. Liet me lang wachten voor de deur en kwam warrig en gehaast over. Het leek wel of ze iets gebruikt had. Was ook de hele tijd door aan het praten. Verder dan wat rukken en halfslachtig pijpen kwam ze niet. Toen had ik er allang geen zin meer in en ben ik opgestapt.

Maar goed, dat was zoals gezegd alweer even geleden. Misschien is de service er sindsdien op vooruitgegaan.

bareback59

Snuffelaar
9 apr 2016
23
15
Vermijd haar koste wat kost... Ik ben er een paar jaar geleden geweest en heb er ook gemengde herinneringen aan... Vanavond kwam ik haar tegen op de chat, en toen ik haar vroeg of ze goed was in seks zonder condoom, zei ze ja... Maar na een tijdje met haar te hebben gepraat, kreeg ik mijn twijfels en herinnerde ik me mijn eerdere ervaring, dus zei ik haar dat ik geen interesse meer had. Ze vertelde me toen dat je een probleem moet hebben om "een prostituee zonder condoom te neuken". Toen ik haar erop wees dat ze me die optie vijf minuten eerder had aangeboden, antwoordde ze dat ze het nooit zonder condoom doet. Toen ik haar haar eerdere uitspraken liet zien, zei ze "vrouwencondoom"... Dus, naar mijn mening, is het wéér een oplichterij, waarbij alles van tevoren mogelijk is, maar je bij aankomst ontdekt dat het niet is wat beloofd is, of dat je er het dubbele voor moet betalen... Bovendien zijn haar foto's al minstens 10 jaar hetzelfde, zo niet langer, dus ze ziet er waarschijnlijk niet meer zo uit...

Kenze

Snuffelaar
14 dec 2019
19
6
Was daar ook eens naar toe gereden en aan de deur rechtsomkeer gedaan, de foto's dateren en was zwaar aan het hoesten. Nadien paar berichten gehad waarbij ze mij bedreigde enzovoort. Vermijden is het beste

Terug
Naar boven