Femke - Wielsbeke

Figo001

Toogplakker
12 dec 2015
44
8
Femke26 jaarWest-Vlaanderen - Wielsbeke 0478030189

Stoeipoes Femke

Hallo heren, Ik ben Femke 26 jaar en ik maak jouw stoutste dromen waar en de mogelijkheden zijn: ero massage, cim, anaal, sm, pzc, intiem met condoom. Kledingswens mogelijk. Voor meer info of een afspraak bel me gerust. Hete kusjes Femke Ps: om uw anonimiteit te respecteren word privé bellen nooit beantwoord    

Gisteren sms gestuurd met vraag of zonder bespreekbaar
Ja voor 30€ extra, iemand al mee afgesproken

Doe je voortaan gewoon het linkje Figo

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/stoeipoes-femke-4.html
En een backup:

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Ik probeer vrijdag aanwezig te zijn op haar gangbang. voor 50 euro kun je niet sukkelen!

Een van haar vorige gangbangs heeft ze wel afgezegd me teen smoesje. Zeer onbetrouwbaar dus!

MrKRVe

Toogplakker
19 jul 2019
188
93
Zie dat je ze zo snel mogelijk met 2 collega's airtight pakt... (of dp met mondvulling).
Het risico is dat ze begint te babbelen en geloof me, dat wil je niet.

:D

bareshooter

Toogplakker
13 okt 2018
90
4
Zeer onbetrouwbaar. Ze laat de klanten wachten aan de kerk in Wielsbeke en als ze ondertussen wat beters heeft gevonden, laat ze die klanten doodgewoon staan zonder op te dagen. Dit gebeurt blijkbaar zéér vaak want er is dikwijls heel wat heisa over op het Redlights forum. Grotendeels een fakewijf dus. Is ook bijzonder bitsig als er iemand iets over dat faken zegt. Wegblijven daar.

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Naar haar gangbang geweest.
Lokte me met "de meesten doen met condoom"
Dus ik zag wel een kansje om het zonder te doen.

Helaas dus niet.

Ze zat meer te praten en tijd te verdoen dan te spelen. Echt een slechte ervaring!

fré123

Toogplakker
10 dec 2016
67
12
Was vroeger blond en heeft enkel films staan op Vurig Vlaanderen. Enkele jaren oud wel al en denk onder de naam Axana.
Recensies op andere forums hebben haar gekwebbel ook al vermeldt :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Ze is altijd al zonder te nemen geweest als je betaalt. Zoals hierboven en elders beschreven, de moeite niet

jens32

Ervaringsdeskundige
16 jun 2021
262
90
Iemand ervaring met Femke uit Wielsbeke. Ze zou ook intiem zonder condoom toelaten.

Guillaume

Toogplakker
20 jan 2019
32
6
Iemand nog onlangs geweest?
Ik lees veel negatieve reacties uit het verleden.

Twee mogelijkheden:
a- sommige vrouwen, met de jaren, verbeteren,
b- andere, helaas, worden maar erger...

Als dit jaar nog niemand is geweest, zal ik dan mijn onderzoek schoenen moeten aandoen ;-)

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Op de Redlights chat duiken er nog regelmatig slechte ervaringen met haar op die ze ofwel steeds ontkent, gesteund door de vaste bende hypocrieten daar ofwel verzint ze er de meest idiote excuses voor maar het is zowiezo meerdere keren per week prijs...

Lover9810

Snuffelaar
23 jan 2022
16
3
Is te mijden vrouw die nog amper succes heeft, ze is ganser dagen op chat van redlights en antwoord direct , dat zegt genoeg zeker?

Terug
Naar boven