Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

A

Anonymous

Guest
Dat is wel vaker bij haar, dan is ze plotseling een paar weken en soms zelfs maanden uit de running, maar dat is ook wel logisch want wij kerels kunnen maar door blijven gaan en zijn steeds op zoek naar dames, maar bij die meiden gaat dat net als bij een weegschaal op en af en in deze business zie je dat vaker en logisch ook dat ze het op gegeven ogenblik niet volhouden of het wel even gezien hebben en een tijdje rust nemen en de tijd voor zichzelf nemen om zich weer volledig op te laden en dan er weer een tijdje tegenaan te gaan. Daarnaast kunnen er ook andere privé zaken spelen zoals een vriendje-zwangerschap-vakantie etc. maar dat gaat ons eigenlijk niet aan.......

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ze is er weer, nu in Nijmegen. Voor mij helaas te ver weg maar toen ze nog in Apeldoorn zat er de clubs nog niet open had ze het er over om wanneer de clubs wel weer open mochten ze een paar dagen in de week Nijmegen en een paar dagen in de week Apeldoorn wilde gaan doen. Hoop dat ze snel weer in Apeldoorn zit, heb zin om haar weer vol te spuiten :cool:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Ze gebruikt termen als hatseflats en een conasseur die snuift niet maar nakt puntjes naar binnen hahahaha geweldig echt waar

Verder een paar tieten waar de Titanic op stuk liep en een gezonde dosis humor, ik zou er zo mee op stap kunnen

Ze ontvangt in Nijmegen legaal in dat witte sex boerderijtje waar meer dames zc ontvangen/ontvingen

Echter ze heeft een borrel nodig om dit werk te doen dat merk je aan alles, echt ze zit op het randje.

Maar eerlijk is eerlijk ze gaat er blanco opzitten, laat zich lekker beffen en dan met het omhoog komen glijdt junior er weer zo blanco in, goeie gesprekspartner ze heeft wel een brede interesse en draait nergens om heen.

Maar je ziet het vaker, dat dames die heel lang in het vak zitten er onderdoor gaan, alleen een navelpiercing geen een tattoo ik vind dat het vermelden waard want zo hoort het gewoon, kortom betere sex gehad jazeker maar ook slechtere.

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
303
152
Lol, herkenbaar je verslag Zonder Moeite.

Als je haar afwisselend in haar kutje en kontje wilt neuken, komt er regelmatig nog een mooie quote tevoorschijn: het is daar beneden geen sjoelbak.

A

Anonymous

Guest
khmer35 zei:
Lol, herkenbaar je verslag Zonder Moeite.

Als je haar afwisselend in haar kutje en kontje wilt neuken, komt er regelmatig nog een mooie quote tevoorschijn: het is daar beneden geen sjoelbak.

Hahahahahaha geweldig!!!!! :lol: :lol: :lol:

elvenas

Toogplakker
16 jan 2019
53
11
Ik wil "stout" doen zei ik voordat ik er blanco in wou en ze zei dat dat extra koste. mmm Ok we shall see dacht ik , en wat befwerk ging elvenas toch blanco in. Later zei ze "wil je nog stout doen?" ehummmm, oh zooo... ze bedoelt anaal :D, ok dan , wat extra tientjes verder en beide gaatjes mogen vullen. Tja... verslavend is ze zeker.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
100€ voor een half uurtje. Wat heeft dit stout doen nou daadwerkelijk gekost elvenas en hoelang was je binnen?

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Rond etenstijd en zeggen of ze nog ontvangst in die sexboerderij in Nijmegen ,,kreeg ik altijd snel reactie van der..

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ik heb hetzelfde probleem. SMS met regelmaat naar haar en iedere keer geeft ik een locatie aan waar ik met haar ben geweest. Tot heden geen reactie van haar. Lijkt wel of ze is opgelost.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Mij bericht ze altijd terug als ik haar sms. Blijft een lekkere meid om af en toe vol te spuiten.

Terug
Naar boven