Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Heb even gecheckt, station is ongeveer een 30 minuten lopen.
Ze ontvangt in de buurt van Berg en Bos.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Precies, en hij zegt ook vriendelijk goeiedag. Geen enkel probleem, hij snapt precies wat je komt doen. Dus gewoon lekker relaxed heen gaan.
Omdat het een klein hotel is kan het zijn dat de buitendeur op slot zit savonds maar als je Femke dat even laat weten komt ze de deur open doen.
Top wijfie is het :)

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Afgelopen maand paar keer bij haar langs geweest. Ze lijkt een stuk relaxter en makkelijker dan vorig jaar. Het hotel is prima en de beste man is aardig. Het douchen is wat ongemakkelijk ivm het schuine dak. Tip die ik daarvoor heb is om met de rug naar de muur te staan. Dat werkte voor mij tenminste het beste.

Ze gaf aan eerder te willen beginnen vanwege de avondklok. Ik ben benieuwd of dat haar lukt ;).

Al met al prima. Ik vind het altijd wel gezellig met haar.

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Afgelopen week weer eens naar deze dame geweest. Er was niets beters te vinden, en nu weet ik niet of dat een plus- of minpunt is.

Gezellig gekletst, er ging een flesje bubbels open en samen een glaasje gedronken. Ik heb zo de indruk dat ze constant in een aangeschoten toestand is.
Probleemloos er zc in, wel haar standaard vraag "doen we het altijd zo?". Ja, anders was ik niet naar je toegekomen.

Ik heb wel even genoeg van haar. Het blijft een vreemde vogel en daardoor ook een wat vreemde date. Ze wil van alles tegelijkertijd, missionair en na twee tellen hup naar doggy en dan weer pijpen. Als ze wat minder gehaast zou doen dan zou het een stuk beter zijn.

Ben trouwens al eens eerder bij deze lokatie geweest, een jaar of wat terug maar kan mij niet meer herinneren bij wie

A

Anonymous

Guest
Goed dat je het even aanhaalt want wilde deze week met haar afspreken, maar dat stuiterballen gedrag is niets voor mij. Dan word ik helemaal gek. Net zoals dames die de hele tijd op hun telefoon zitten te kijken tijdens een date. Ook zoiets vreselijks. Femke sla ik dan maar over, ook al had ik aangegeven haar nog te laten weten wanneer ik precies zou komen, maar ik laat haar even weten dat ik het toch niet doe. Wel zo netjes om het even te melden vind ik.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik bezoek Femke sowiezo niet meer want neuken zonder heb ik nog nooit mogen doen en ze is me te onrustig en maar kort bepaalde standjes aanhouden want dan wil ze weer wat anders.

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
Laatst eindelijk tot een afspraak kunnen komen. Was gewoon lekker maar niet echt bijzonder. Had er iets meer van verwacht. Ze had misschien haar dag niet

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Dit jaar haar al 2x volgespoten. Het enige dat bij haar bijzonder is is dat ze nog wel eens de afspraak naar later wil verzetten terwijl je al onderweg bent, dat is niet echt leuk om dan te gaan wachten. Qua lichaam zijn haar tieten natuurlijk geweldig en sex is altijd zonder condoom, wordt niet eens gepakt of genoemd. Ze moedigt me altijd aan om haar kutje vol te spuiten, wat ik dan ook graag doe. Dat zij wil wisselen van positie betekent niet dat het gebeurt, gewoon nee zeggen en in de zelfde positie doorgaan. Ze ziet me zeker snel weer terug, een van de gewilligste meiden om vol te spuiten wat mij betreft.

Schierbeek88

Snuffelaar
22 okt 2020
14
12
Heb haar laatst ook lekker volgespoten. Mijn warme witte zaad droop lekker uit haar kutje. Heerlijke vrouw dit.

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
Als je haar echt retegeil krijgt dan wil ze nog wel eens haar tong een beetje gebruiken, maar nooit echt voluit.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
En je kin moet superglad geschoren zijn, met een mes niet electrisch scheren, want dat schuurt haar en dan wil ze niet tongzoenen. Dus de kans is bst wel minimaal dat tongzoenen gaat lukken is mijn ervaring

sabeltand

Snuffelaar
6 mrt 2021
5
0
Weet iemand hoe laat ze normaal begint ?? Ik ben gebonden aan het OV en het is een aardig eindje namelijk en de avondklok helpt niet bepaald mee .... :oops:

Mike_76

Toogplakker
15 jul 2020
117
74
Het varieert een beetje per dag, maar ga er maar vanuit dat ze laat in de middag begint en soms ook pas in de avond. Als ik jou was zou ik een SMS sturen naar haar. Dat werkt (in mijn geval) het beste. Ik doe dat altijd een dag vantevoren ;)

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Ik was er laatst. Dag van te voren (tijdens de avondklok) haar een sms gestuurd of ik de volgende dag kon komen. Rond 15:00 afgesproken. Ze zet gelukkig de wekker, want ze bleek in slaap te zijn gevallen. Als je duidelijk een tijd afspreekt komt het altijd wel goed.

Terug
Naar boven