Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Van het weekend nog geweest.. ik vindt het nog steeds een knappe meid figuur is nog steeds goed haar gezicht vindt ik zo zo.. sex is nog steeds goed! En zonder condoom. Ze zei nog net voor dat ik hem er in stak mmm met of zonder ,, dat ie er in gleed ,,oja neuk me lekker diep..!
Gedaan en vol gespoten!! In beide gaatjes..!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Hoe kom ik toch in contact met Femke? Ik stuur smsjes om een afspraak te maken maar ze reageert niet en ontvangt ze nu in. Nijmegen?

@bare raider

Wat was je nou kwijt voor dit lekkers en hoelang mocht je ervan genieten? Bvd

A

Anonymous

Guest
Robbie zei:
Hoe kom ik toch in contact met Femke? Ik stuur smsjes om een afspraak te maken maar ze reageert niet en ontvangt ze nu in. Nijmegen?

@bare raider

Wat was je nou kwijt voor dit lekkers en hoelang mocht je ervan genieten? Bvd

Ja dat vraag ik me ook af. Het enige wat ik nog mis bij deze verhalen is hoe je het beste in contact kunt komen met haar (sms'en of bellen of beiden) en op welke dagen en tijdstippen je de beste kansen maakt? Als haar telefoon de hele dag gaat lijkt het bijna niet te doen, maar niks is minder waar want het lukt er genoeg om contact te krijgen..... dus moet er een manier zijn......

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Ik was in de buurt van Nijmegen van wegen marktplaats. Ik had haar een sms gestuurd en na 10 min effe een belletje en daarna 5 min kreeg ik een sms rond 19:00 en na 30 min pas het adres en de tijd wat we hadden afgesproken..
Ik heb 250€ betaald voor 1,5 uur en dat ik hem er zonder in stak nog een 50€ betaald voor het Fun pakket met anaal ,, ik kan je het nou niet vertellen waarom het mij wel lukte al genoeg keer niks gehoord van der.? Maar ze bekijkt de sms'jes wel allemaal snel dus als je dan nog 1x belt heb je muchien kans dat het lukt.. ;) (zat trouwens na anaal een stipje stront op mijn lul wat je bijna niet rook dus dat viel alles mee)

Leonsolis

Toogplakker
5 okt 2019
41
16
Toen ze onlangs in Apeldoorn werkte had ik 2 bezoekjes (met 2 weken ertussen) gebracht. Eerste keer was met condoom, al gaf ze wel aan 'misschien de volgende keer zonder'. Daarom wilde ik ook die 2e keer langskomen en ja, ik kon er toen zo inglijden. Haar inzet is goed, tieten super, mooi poesje en ondanks dat anderen haar choatisch noemde was ze bij mij vrij relaxed. Wisselen van de standjes voelde niet gehaast en we hadden een paar onderbrekingen omdat ze dorst had en een slok van haar aanmaaklimonade nodig had. Het was trouwens nu wel makkelijk met haar contact te krijgen via sms.. mijn teleurstellende ritjes naar Arnhem had ik hier al eerder benoemd. Wil je contact met haar dan maak je weinig kans haar overdag te bereiken want volgens mij werkt zij de ochtenden en middagen niet. Het is geen gfe experience (paar zachte kusjes op de mond maar geen tongzoenen) maar gewoon prima sex met Femke.

A

Anonymous

Guest
Dankjewel voor de uitleg, daar hebben we zeker wat aan. Volgens mij ontvangt ze afwisselend in Arnhem, Apeldoorn en Zwolle. Dan wacht ik wel tot ze een beetje in de buurt is. Het lijkt me beter om haar in de avond zo af en toe te contacten. Het lijkt me alleen niet handig om haar ieder kwartier een sms te sturen en/of te bellen want loop je kans dat ze juist niet wilt..... alhoewel dat bij sommige DVP's wel werkt. Ja en als je anale seks hebt kan het soms gebeuren dat je wat stront aan je lul hebt maar dat noemen we voor het gemak ingecalculeerde schade haha

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Femke komt niet meer in Zwolle gaf ze mij laatst aan toen ze in Apeldoorn zat. Ze werkt eigenlijk nooit overdag, vanaf 17:00 eigenlijk pas. Daarentegen kun je haar wel om middernacht bellen want dan werkt ze nog. Ze heeft dan een mooi gezegde, kom maar even want met een volle zak kun je niet slapen :lol: Mocht je haar dus willen bereiken probeer het dan pas savonds.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Klopt en ze werkt nu ook legaal in een huis maar hoe dat heet weet ik nog steeds niet ook vergeten te vragen..

A

Anonymous

Guest
bare raider zei:
Klopt en ze werkt nu ook legaal in een huis maar hoe dat heet weet ik nog steeds niet ook vergeten te vragen..

Oh ok dan moeten we daar even achteraan want dat kan wel schelen wat afspraken maken betreft....

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik heb een andere wandelaar horen zeggen dat ze zou werken in de boerderij, dat zou dan Huize Rosenburg zijn.

A

Anonymous

Guest
Oral69 zei:
Ik heb een andere wandelaar horen zeggen dat ze zou werken in de boerderij, dat zou dan Huize Rosenburg zijn.

Die hebben geen website en wordt het gissen of ze met dezelfde naam daar haar werkzaamheden verricht....

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Dat klopt van die boerderij,, naar haar zeggen wordt die vent daar uitgekocht door de gemeente voor bouwgrond

marcus450

Snuffelaar
23 jul 2020
8
1
Ze zit nu in een klein hotelletje in Apeldoorn van iemand die ze kent. Ben er voor de kerst nog geweest

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Dat zou wel balen zijn als de boerderij in Nijmegen verdwijnt. Daar heb ik menig leuke dame bezocht (wel met condoom).

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
2 dagen voor kerst bij haar geweest in Apeldoorn .
Zoals altijd weer lekker geneukt en lekker met haar tieten gespeeld.
Binnen kort komt ze bij mij thuis langs voor een hele avondje sex.
En ze wilde graag naakt zwemmen en neuken in mijn zwembad.
Dat wordt een mooie plaatje vooral met haar mega tieten.
Ben benieuwd wat mijn nieuwsgierige achterbuurvrouw ervan vindt :D :D :D :D
Ze gaat een heel mooi tarief voor mij maken voor een hele avond.
Wordt vervolgd. ;) ;)

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
2 dagen voor kerst bij haar geweest in Apeldoorn .
Zoals altijd weer lekker geneukt en lekker met haar tieten gespeeld.
Binnen kort komt ze bij mij thuis langs voor een hele avondje sex.
En ze wilde graag naakt zwemmen en neuken in mijn zwembad.
Ze gaat een heel mooi tarief voor mij maken voor een hele avond.
Wordt vervolgd.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ik begrijp al die commotie niet.
Ben er geweest. Super geil half uurtje en dan in the heat of the moment erin gestopt. Mompelde: heb je zo veel krediet opgebouwd dan? Ze was dik onder invloed van wijn en denk andere shit. Hoe dan ook : als je de borsten wegdenkt vind ik het allemaal wel meevallen qua gezicht. Het is meer doorsnee en het had mijn buurmeisje kunnen zijn. Hoe dan ook smaken verschillen. Ja ik ga zeker nog een keertje terug. En die ene comment over dikkere billen vind ik wel kloppen. Bij zulke borsten verwacht je meer kont. Misschien dat ze afgevallen is.
Anyway ik had mazzel omdat ze onder invloed was. En beide gaatjes genomen en niets bijbetaald voor zonder rubber.

Jankleine

Snuffelaar
9 apr 2020
3
3
Ben ook maar eens bij femke geweest.
In een Klein hotelletje in Apeldoorn
Ze Heeft me eerst lekker gepijpt.
Daarna heb ik der op de rug gelegt en zacht gebeft dit vond ze duidelijk lekker. Werd flink nat.
Lekker beetje aan de tepels likken en onder tussen de blanke eikel langs der kutje laten glijden.
En ze duwde hem er zo in.
En liet zich gewillig volspuiten.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Vandaag weer bij Femke geweest. Samen begonnen met een prosecco en daarna op bed. Ze weet precies dat wij het zc doen dus noemt ze het ook niet, volgens mij vindt ze het zelf veel te lekker zc. Allerlei standjes gedaan en heerlijk laten pijpen en haar gebeft. Gevraagd of ze liever had dat ik haar mond of haar kut volspoot waarop ze aangaf : zoals het komt. Uiteindelijk heerlijk on cow-girl volgespoten. Ze ziet me snel weer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Waar ontvangt ze eigenlijk in Apeldoorn. Is dat een beetje bereikbaar met OV vanaf het treinstation?

Terug
Naar boven