Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Gjfm31 zei:
Ik zou me dit anders prima voor kunnen stellen. Ze heeft mij nu inmiddels al 2x naar die boerderij laten gaan om vervolgens niet open te komen doen. Dit nadat we al een keer eerder een afspraak hadden gehad.

Dat is dan idd flink balen en had ik niet verwacht, mij heeft ze iig nog nooit zo in de steek gelaten. Zou ze het wel doen dan bel of app ik haar wel op haar prive nummer ;)

jordy39

Snuffelaar
12 feb 2021
22
0
Afgaande op de vele berichten ook afspraak gemaakt. Na enige pogingen gelukt. Her begin was veel belovend maar halverwege pakte ze condoom. Ze vertelde dat zij alleen nog maar met deed. Geen uitzonderingen! Voor mij geen herhaling meer.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Vandaag ook weer bij Femke geweest. Ze is inderdaad een stuk strenger daarin geworden. "Ik weet niet waar het vandaan komt maar iedereen vraagt mij tegenwoordig om nzc" zei ze, "nou die gaan gelijk op de block" was haar reactie. Dus mannen, mocht je haar niet kennen dan denk ik dat de kans dat het nog kan klein tot nul is, als ze woord houdt natuurlijk. Wij hebben samen wel weer een leuke tijd gehad met lekkere sex en veel lol, ken haar dan ook al vele jaren :D

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Ja dat is zo dom om het te gaan vragen!!
Het wiel is al uitgevonden bij der. Gewoon zeggen dat het lang geleden is, goed geil praten in doggy zetten beffen en een beetje met haar kutje spelen en kontje.

Soms giet ze van die massage olie over der kont dan weet je genoeg sop je lul ook in en haar kutje en dan glijd hij er zo in, en zeg je gewoon. Dit is zo lekker dit heb ik echt gemist met je. Dan kunnen alle remmen los!

Niet over bare praten/vragen. Zo krijg je echt veel dames zo ver om bare te neuken, je moet er ook wat voor doen!

JackTheWalker

Snuffelaar
22 jun 2021
6
0
Was lekker uurtje, heerlijk geneukt en haar uitvoering gebeft. Wat een heerlijk roze kutje heeft ze ook.
Buiten wat pussygliding was het wel een rubbertje om. Helaas, maar heb er evengoed van genoten.

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
303
152
ALs initiator van dit draadje en haar tal van keren bare geneukt te hebben, vrees ik dat er voor minimaal 95% van de mannen een einde gekomen is aan haar bare tijdperk. Wellicht dat een enkeling die haar lang en/of zeer regelmatig bezoekt een uitzondering vormt, of als ze later op de avond wat meer drank op heeft. Echter, kun je er zeker niet meer vanuit gaan dat ze bare neukt, ook niet met de trucs die eerder zijn gedeeld (zeggen dat je haar al eerder hebt bezocht en bare gedaan hebt, haar geil krijgen tijdens de date, etc.)

Mij is het eerder deze week voor het eerst sinds jaren ook niet gelukt om haar bare te nemen. Ze was daar heel resoluut in en al mijn argumenten mochten niet baten. Ik vrees dat de vele, vele, vele bare verzoeken die zij heeft gekregen (per sms) het grotendeels verpest hebben en/of dat ze tot inkeer is gekomen.

Maakt voor mij dat ik haar ook niet meer bezoek. Die borsten ken ik nu wel, kan goed met haar kletsen, maar het mechanische tijdens de date maakt dat het niet geil genoeg is voor mij.

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Zou me er niet druk om maken. Laten we wel wezen Femke heb het druk wegens bare. Zonder bare blijven er dikke tieten over zonder inhoud... :lol: :lol: :lol:

Als de financiën minder gaan, komen ze inderdaad tot inkeer om weer bare te doen. Geduld.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
536
Hola,
Mij lukt het ook niet meer!
Net bij haar geweest. Ze was heel blij me weer te zien, te lang zij ze. We hebben bonbons en sect gedronken. Heerlijk haar lang gebeft, ze genoot. Zij mij weer pijpen mmmm zo lekker en ik mocht het weer filmen hoe ze me gek maakte.
Maar…. Zonder rubbertje haar doosje in NO WAY.
Ik doe het niet meer zo der zei ze… te gevaarlijk!!!
Dus… mmmm uiteindelijk willen we zonder naar kutje in en spuiten in haar grotje en niet in een rubbertje!
Dus voor mij dan ook de laatste keer.
…. Saludos ik ga mijn heil weer in D zoeken

pj1pj9

Snuffelaar
22 mei 2020
3
0
Zeker jammer, maar misschien in de toekomst idd, er is altijd hoop :)

Hoe is die boerderij eigenlijk qua privacy? Is het een beetje discreet binnenkomen of is het meer als een bordeel waar je iedereen zo tegen kan komen?

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
De boorderij ligt aan een vrij drukke weg. Je auto kun je redelijk beschut parkeren. Als je gaat als het donker is moet je wel uitkijken voor gaten en kuilen.
Als er toevallig iemand uit loopt dan heb je de kans hem tegen te komen maar de kans is vrij klein. De kans dat je de eigenaar tegen komt is groter, het is namelijk ook gelijk zijn woonhuis. Met hem heb je overigens niets van doen.
De dames doen persoonlijk de deur voor je open en laten je dan ook weer naar buiten

pj1pj9

Snuffelaar
22 mei 2020
3
0
Bedankt! Ik ga ook maar eens bellen, zag dat ze nieuwe foto's heeft op sexjobs! Ligt het aan mij of lijken haar borsten kleiner nu?

Welke lucky guy maakt zulke foto's eigenlijk, om te smullen zo lekker

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Uhhh wie de foto gemaakt heeft geen idee misschien de eigenaar van het pand. Maar het ziet er idd heel goed uit

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ja, ad is offline als ze niet werkt, vrijdag is ze er waarschijnlijk weer, vandaag iig niet vertelde ze gisteren.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik ben afgelopen week bij Femke geweest. Ik vond privé altijd veel fijner bij haar. Vooral haar laatst appartement met prachtig uitzicht over Arnhem. Deze boerderij heeft meer weg van een bordeelbezoek, ik heb het graag privé. Privé was vaak gezellig, samen blowen en wijn drinken. Wel lijkt het beter met haar te gaan. Ze maakt betere keuzes. De laatste jaren zag je haar wat aftakelen, dus dat is positief. Misschien daarom de keuze van haar om niet meer met iedereen bare te neuken en kan ze haar vaste klanten beter onthouden. Ken haar al vele vele jaren, bij haar geweest in Ede, Duiven, Arnhem, Zwolle en Apeldoorn. In haar service is helemaal niks veranderd bij mij, kon gewoon zowel anaal als vaginaal zonder condoom penetreren. Volspuiten geen probleem.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
Ik ben slechts eenmaal bij haar geweest en dat is alweer even geleden dus kan hier niet teveel over oordelen... maar toch even een gedachte die in mij opkomt en haar 'plotselinge' keus geen NZC meer te doen zou verklaren.. Wellicht probeert ze zwanger te worden? Als dat het geval zou zijn dan mag ik aannemen dat ze een specifieke partner heeft waar ze dat dan mee zou willen doen en in zo'n geval kan ik me dus ook goed indenken dat je andere sperma donoren even moet mijden :lol:. Nogmaals, geen idee of dit uberhaupt aan de orde is.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik kan je vertellen dat dat niet aan de hand is op dit moment, ook gisteren uit eerste hand vernomen :D

Terug
Naar boven