Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Iedereen is vrij wie dan ook zonder condoom te neuken, als dat tenminste met toestemming is.
Sommigen kicken er net op dat meiden zich niet opfrissen voor de date. Ze neuken liefst in het zaad van een ander.
Anderen vinden dat vies en willen enkel opgefriste propere kutjes.
En nog andere zitten daar tussen in.
Dan zijn er de zagen die kreften dat haar kut niet fris rook maar er hun lul wel gewoon inprikken.
Wie naar een bare gangbang gaat weet ook vooraf dat hij ligt te roeren in het zaad van een ander.
Enz.........

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
bootjevaren zei:
Geachte Femke-klanten,

Bare met haar is geen goed idee. Dachten jullie dat ze daarna grondig gaat douchen en/of verschonen ? Ik heb haar dat nooit zien doen.
Laat haar gewoon het condoom om je lul doen en zorgeloos neuken, dan het risico voor lief nemen.
Wees verstandig heren. Veel plezier.

'Het risico' is niet iets dat met douchen verholpen wordt. Ofwel neuk je bare, en neem je de risico's erbij. Ofwel niet. Maar zo een tussenpositie ivm douchen is onzin.

Mike_76

Toogplakker
15 jul 2020
117
74
Iedereen op dit forum weet zodra je je lul in een kut schuift zonder rubber, dat er risico's aanvast zitten.
Dit risico is er niet alleen bij Femke, en vind ik de opmerking van bootjevaren daarom ook niet eerlijk tegenover haar.
Verder komt de post van bootjevaren op mij over zo van; Nou als jullie (lees; de gebruikers van dit forum) Femke voortaan allemaal lekker met condoom neuken. Kan ik haar lekker nzc en zonder risico's neuken.

bootjevaren

Toogplakker
10 jul 2021
220
234
Ik heb haar de afgelopen 9 jaar alleen maar met condoom geneukt, maar als er gebeft wordt is het ook een hygiënisch gedachte de spermaresten van mijn voorganger reeds is verdwenen. Condoomneukers bestaan ook nog.

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
bootjevaren zei:
Ik heb haar de afgelopen 9 jaar alleen maar met condoom geneukt, maar als er gebeft wordt is het ook een hygiënisch gedachte de spermaresten van mijn voorganger reeds is verdwenen. Condoomneukers bestaan ook nog.

Misschien een rare vraag maar wat doe je dan op dit forum?

A

Anonymous

Guest
bootjevaren zei:

Ja inderdaad, vreemd verhaal, wat doe je hier eigenlijk???? :oops:

paaltjes.piet

Toogplakker
8 jul 2018
179
148
Een recensiedraad is er voor ervaringen met de desbetreffende dame, niet voor discussies over de risico's van bare sex.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik ben vorige week nog bij Femke geweest, was inmiddels de negende keer dit jaar :D Alle ervaringen tot nu toe is dat haar kutje altijd schoon is, en ik bef haar altijd dus maak het van dichtbij mee. Daarnaast gaat ze ook altijd nadat ik haar volgespoten heb direct naar de douche om zich schoon te maken. Daarna vindt ik ook mijn eigen sperma niet meer terug als ik haar daarna nog weer bef. Dus mijn ervaring is dat ze altijd schoon is.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Bij mij ook altijd een schoon kutje. Ze laat klanten altijd vooraf douchen en neemt zelf een douche zodra de klant vertrokken is. Met de hygiëne van Femke is echt helemaal niks mis!

altijd gezellig

Snuffelaar
30 jul 2021
3
0
Vorige week voor de derde keer bij Femke geweest
De twee voorgaande keren altijd met condoom geneukt, maar deze keer begon ze mij lekker te pijpen en ik zei draai je maar om dan kan ik je lekker beffen . Dat is goed zei ze en haar spleetje was fris smaakte geweldig :D
Na in missionaris haar nog lekker door gebeft te hebben sprong ze ineens van het bed af en kwam terug met een condoom. ik zei een condoom hoeft niet voor mij hoor , ze zei o ja dat is waar ook :D . Ik er dus met de blanke sabel aan de gang , het duurde helaas niet al te lang toen kwam ik al heerlijk in haar klaar. Ik vind haar altijd schoon en een geweldig aardige meid !

darkkingll

Snuffelaar
4 jul 2020
1
0
Toevallig ben ik zaterdag in de buurt van Arnhem en zij klinkt wel tof ;)
Heeft iemand toevallig een link naar een advertentie van haar?

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
SMS is haar favoriete contact. Ik bel altijd, krijg ik haar vrij soms aan de lijn maar meestal sms't ze dat ik maar een sms moet sturen. Of ze dat ook doet bij niet opgeslagen nummers betwijfel ik. En voor 17 uur is ze er meestal niet, daarnaast niet als haar kinky adv niet online is.
Dus probeer gewoon met deze kennis nog maar eens :D

A

Anonymous

Guest
Toch wel een tijd mijn favoriete dame geweest, maar woon nu te ver weg. Bij bare had ik wel het gevoel lekker exclusief te zijn als vaste gast, maar blijkbaar ligt de drempel toch iets lager dan dat ze zei.

Voor mij is ze de beste van Nederland

altijd gezellig

Snuffelaar
30 jul 2021
3
0
Enkele dagen geleden maar weer eens bij Femke aangeklopt dit keer in Nijmegen. Het valt niet mee om een afspraak te maken, maar als je eenmaal binnen bent dan geniet je van een geweldige aanblik :p . Na eerst het financiële gedeelte te hebben geregeld kan het feest weer beginnen. Na een flinke befbeurt zei Femke nu ben jij aan de beurt en nam ze kleine Japie :eek: in haar mondje mmm wat is dat lekker als die geweldige borsten over je heen hangen en zij kleine Japie in haar mond heeft. Voordat ik het doorhad spoot ik haar mondje vol , helaas ging ze gelijk naar de badkamer en spoelde haar mond snel uit. Toen ze terug kwam even een glaasje gedronken en op naar de tweede ronde . Eerst nog even standje 69 en toen kwam ze lekker op mij zitten , had ze dat nu maar niet gedaan want bij het aanblik van die geweldige borsten spoot ik veel te snel alle room die nog over was in haar :oops: . Femke bedankt voor het gezellige uur ik kom snel weer terug :D

Terug
Naar boven