Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

A

Anonymous

Guest
Onderweg vanuit het hoge Noorden naar de Randstad deed ik een hernieuwde poging en sms-te ik Femke dat ik langs Zwolle zou rijden en wel weer eens zin had in een date met haar. Het was überhaupt een tijd geleden, een bare sex ervaring buiten de pot.
Warempel reageerde Femke en was een afspraak snel gemaakt. Wat een heerlijke sex met dat fantastische lichaam van haar was het weer ... pfff.
Pijpen is niet bijzonder, haar beffen is lekker maar intiem is zo aangenaam heerlijk, in welk standje dan ook. Doggy lijkt haar favoriet. Uiteindelijk in de missionaris vol en krachtig in haar gedoneerd.
Wat een lekkere meid blijft Femke. Hopelijk verplaatst zij binnenkort haar werkplek weer wat meer richting het westen en reageert zij weer wat sneller op de sms.

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Vorig maand bij Nikie op bezoek geweest
Had weer een heerlijk uurtje met haar .
Lekker meerdere keren klaar gekomen zowel intern als in haar gulzig mondje .
Zal haar vaker gaan bezoeken

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Onlangs bij haar geweest. De foto's in de advertentie zijn van een betere tijd of wellicht van iemand anders. Zeker wat betreft de heupen komen de foto's niet overeen met de werkelijkheid. Grote tieten heeft ze zeker.
Ze praat veel en vraagt constant of het lekker is, dus alles gaat met onderbrekingen. (Tong)zoenen doet ze niet. Anaal heb ik niet gevraagd dus dat weet ik niet. NZC kon na veel overtuigen en 30 euro bijbetaling. PZC is standaard en wel lekker. Zelfs tijdens het neuken kletst ze de horen van je hoofd en zij wil iedere keer de bevestiging horen dat haar kutje nog lekker strak is, nog lekker nat is, en ga zo maar door. Dit constante vragen om bevestiging irriteerde mij, wellicht hebben anderen hier geen last van of misschien vinden die dat wel geil. Leeftijd in de advertentie, tel er maar wat jaartjes bij, of ze is nu al op jonge leeftijd flink afgeleefd. Ik schat haar tussen de 35 en 40 waarbij 40 dichter in de buurt komt.

Herhalingsgevaar? Niet voor mij. Te ver weg en te duur voor wat ze bied en doet.

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
408
334
Wat is de beste manier om een antwoord van haar te krijgen? Ik probeer al maanden contact met haar op te nemen en kreeg nooit een antwoord. Is er een speciale code om door haar heen te komen :mrgreen: ?

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Recent bij Femke op bezoek geweest. Eigenlijk was het weer als ouds toen ze nog in Arnhem zat. Snap mijn voorganger overigens niet, betreft bijbetalen, leeftijd en uiterlijk. Ze kletst inderdaad wel veel, maar persoonlijk vind ik dat geen probleem.
Ze is er zeker op vooruit gegaan qua ligging en appartement. Helaas ligt het voor mij niet echt op de route, anders zou ik er vaker naar toe gaan.

Een tip voor de mensen die haar willen bezoeken. Je kunt haar sms'en, maar zeg wel dat je diezelfde dag wil komen.

Mrbreda

Toogplakker
20 jun 2018
79
20
Vanavond langs geweest en sluit mij aan bij bovenstaande.

Aardige meid, zorgt voor een goede sfeer en ze laat je graag genieten. Afspreken ging vlotjes (via sms) en heb de communicatie als goed ervaren. Uitstekend zelfs, heb de afspraak namelijk 2x moeten verzetten ivm verkeersdrukte dus uiteindelijk pas rond 19:15 binnengestapt i.p.v. 17:30. Was voor haar geen enkel probleem; had daar begrip voor. Prijsjes zijn goed in orde en haar inzet is zoals gezegd top. Ze geeft aan niet te sporten maar haar lijfje is nog steeds dik in orde, ze heeft een heerlijk figuur!

A

Anonymous

Guest
Paar weken geleden weer eens Femke in Zwolle bezocht.
Gelukkig is bare bij haar nog steeds mogelijk.
Weer een geile tijd gehad maar voor het eerst dat ze op de tijd lette. Op het moment stoorde ik mij er niet aan maar achteraf toch wel een beetje. Blijf haar bij gelegenheid wel opzoeken want dat lichaam en het intieme gedeelte blijft top.

Treintje

Snuffelaar
5 mrt 2020
3
2
Is er iemand die weet onder welke naam, en waar deze dame tegenwoordig werkt? Ik kom er geen wijs meer uit... Is Femke van 22 jaar uit Zwolle, deze dame????

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Gewoon in doggy zetten ,, een beetje likken meestal doet ze dan van die Cream op der kontje en schuif je hem er zo in bare!! Ze zal iets zeggen ,, maar gewoon zeggen dat het niet de eerste keer is met jouw. En ook wel zo lekker is..

A

Anonymous

Guest
Er gaan geruchten rond dat ze definitief gaat stoppen. Iemand misschien wat meer informatie waarom en of dit uberhaupt waar is?

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Ze heeft tegen mij altijd gezegd te willen stoppen bij een bepaalde leeftijd. Voor zover ik weet duurt dat nog een jaar (of twee). Misschien dat ze nu heeft besloten om eerder te stoppen? Het is ook al weer twee maanden geleden dat ik haar heb bezocht.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ze gaat nog niet stoppen. Wat ze mij verteld heeft is dat ze graag terug naar Arnhem wil. Ze wil daar nog zeker twee 2 jaar werken. Ze heeft 0 alternatieven op dit moment... dus stoppen is geen optie.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
536
Hoe haar het beste contacten?
Whatsapp heeft ze niet. Geen van de 2 mobiele nummers.
Op sms geen reactie.
Bellen neemt ze niet op.
HELP

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Geluk hebben met bellen sms jes sturen en gewoon geluk hebben ,,had ik ook
Paar sms jes bellen en ik kwam er opeens door heen en had geluk met bellen rond ettenstijd en meteen een date gepland!

A

Anonymous

Guest
Dame is inderdaad erg moeilijk te bereiken... had laatst eindelijk een afspraak en werd kort erna snel afgezegd omdat ze uiteindelijk niet veel tijd had voor een uur. Paar dagen later weer geprobeerd en stond m'n nummer geblokkeerd :?:
Erg vreemde meid als ik de informatie op hookers ook mag geloven... beetje moeite met planning en consistentie lijkt het. Maar ik moet en zal ooit die bergen van haar beklimmen. :cool:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Bij mij reageert ze altijd op sms. Maar wel alleen in de avond. Overdag slaapt deze dame omdat ze tot laat in de nacht werkt. Bellen zelfde recept, bel in de avond.

Overigens verwacht deze dame Zwolle snel te verlaten en weer naar Arnhem te verhuizen. Stoppen is echt geen sprake van... wel dat "boerengat" Zwolle verlate.... het zijn haar woorden ;)

A

Anonymous

Guest
Eens met Banana. Ze reageert wel maar afhankelijk het dagdeel is het of dat wat langer of minder lang duurt.
De laatste keer dat ik bij haar was, was het halverwege de middag omdat ik in de regel 's avonds niet kan.
In de avond is er echter meer kans dat ze afspreekt.
Dit paasweekeinde is ze volgens mij aanwezig, althans gisteravond en vandaag.
Ik vind het Corona risico op dit moment nog te hoog, helaas want ik heb ontzettend veel zin in Femke. Geduld is een schone zaak.
En inderdaad waren er plannen om weer meer richting Apeldoorn en Arnhem te vestigen. Wellicht ga ik haar dan daar weer ontmoeten.

Terug
Naar boven