Femke (vh Nikkie, Jenna) - Nijmegen (vh Zwolle, Duiven, Antwerpen, Apeldoorn, Ede, Arnhem)

V

Verwijderd lid 12162

Guest
En ze verplaatst haar werkplek ook regelmatig … laatste weken was Femke ook in Renkum, Antwerpen en nu in Amsterdam, om dan (mogelijk) weer in Arnhem te belanden.
fuck, gemist toen ze in antwerpen zat. Moest ze nog eens in Belgie opduiken en je haar spotten kan je dan wat posten hier aub?

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Femke werkt weer in Arnhem en heeft haar prijzen weer verlaagd: 12030 en 17060. Eigenaardig maar zal idd wel eens te maken kunnen hebben met de huurprijs van de locatie.

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Volgens de beschikbaarheid in haar adje zou ze morgen (vrijdag) en overmorgen (zaterdag) de hele dag beschikbaar zijn. Dat zal wel pas in de loop van de avond zijn. Misschien ga ik een poging doen, maar ik kan helaas alleen midden op de avond.
Mijn bare ervaringen met haar waren vooral in de loop van de nacht, toen was ze echt top want dan had ze al wat drank op en was ze wel in voor een lekkere portie bare sex.
We gaan het zien.

Laatst bewerkt:

Andreetje90

Toogplakker
1 mei 2022
62
46
Ik ben al een paar jaar neit geweest. Ik kon al tijd tussen de 50 en 70 euro bare nemen voor een vluggertje.

J4CKTHEW4LKER

Snuffelaar
17 dec 2023
7
0
Nee adv staat al tijdje offline. Heette even 2 dagen Sylvia maar nu als het goed is weer gewoon Femke. Alleen adv staat al geruime tijd offline, ook geen contact meer met haar gehad.

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Verbaasde mij ook maar ik had toch echt WA contact met haar en ze reageerde toen relatief snel. Beetje donkere WA profielfoto maar absoluut wel herkenbaar.

Terug
Naar boven