Felicia - Sneek

BlahBlah

Toogplakker
4 sep 2020
43
10
Dat is Felicia
Edit moderatorteam: link verwijderd na samenvoegen van de topics.

Laatst bewerkt door een moderator:

Frankvanburen4488

Snuffelaar
6 aug 2018
10
2
Sandra is een heerlijke geile milf die ontzettend van sex en het geld geniet.
Arie stelt zijn huis beschikbaar en regelt de contacten etc.
Je mag haar in alle gaatjes gebruiken en volspuiten....als je een op een date hebt dan rimt ze je ook lekker.
Niets is haar te gek....
Heerlijke geile vrouw...

Mattev

Snuffelaar
10 feb 2024
3
3
Ik heb een tijd geleden met Felicia afgesproken. Had een leuke hotelkamer geboekt, van te voren een aantal vragen aan haar gesteld om te kijken wat wel en niet kan. Zeker geen dame die alles zomaar aanklikt!
Ze appte netjes dat ze er bijna was en ongeveer 10 minuten later werd er op de deur geklopt. Zodra ze binnen was gingen we gelijk al lekker knuffelen en zoenen, natuurlijk zat ik ook lekker aan haar lichaam te voelen. Na 5 minuutjes zei ze me lekker te gaan zitten op bed en alvast uit te kleden.
Ze ging naar de badkamer toe, ik wist niet zeker wat ik moest verwachten maar een aantal minuten later kwam er een erg knappe, slanke dame naar buiten gelopen.
Echt een lekker milf.

We begonnen lekker te kroelen, elkaars lichamen te voelen, maar al vrij snel begon ze mij te pijpen, het pijpen was redelijk, ik heb beter gehad maar misschien hebben andere betere ervaringen. Vervolgens vroeg ze me of ze ook mijn ster mocht likken, dat is iets wat niet echt mijn ding dus had ik dit liever niet maar ik vroeg wel of ik die van haar mocht likken, dit mocht zeker!
Na een tijdje lekker likken wilde ik toch graag dat lekkere poesje om mijn lul voelen, dus hup zonder condoom erin. Ze bewoog lekker mee, stelde ook andere posities voor en was nog best strak.
Na een tijd vroeg ze me of ze mijn fantasie mocht waarmaken, ik had namelijk aangegeven haar kontje te willen neuken.
En voor ik het wist zat ze doggy haar kontje open te houden, ik gleed er vrij makkelijk in, ze is niet de straks te meer maar het voelde wel goed. Vervolgens een aantal posities gedaan en uiteindelijk haar kontje vol gespoten. Daarna lekker samen gedoucht en toen ging ze er vandoor.
Heerlijke dame.

bare

Toogplakker
19 apr 2023
179
100
Zo jammer dat ze niet prive ontvangt, zou zeker wekelijks gaan

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Het is moeilijk om een afspraak te maken met haar helaas ze staat namelijk nog op mijn toe do lijstje

Voormalig lid 36644

Toogplakker
20 mrt 2023
42
22
Het is mij net wel gelukt midden op parkeerplaats overdag achterin een transporter er zo hup in.

Geweldige ervaring.
Ze geeft nergens om staat met haar kont tegen de achterruit iedereen ziet haar 😂

• Like
Waarderingen: bare

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Hahaha koekenbakker @voodoo1 heb Felicia geappt, ze heeft geen transporter maar nog steeds VW T-Cross.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Je schrijft wel koekebakker maar je hebt nog steeds mijn vraag dus niet gelezen?
En die vraag was ook nog niet aan jou gericht. Dus wat is nu je probleem?

Terug
Naar boven