Fayenne. Cuick/Nijmegen

A

Anonymous

Guest
Nog niemand bij Fayenne geweest?

Mooie dame in Gelderland, misschien dat iemand anders een recensie wil schrijven

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Kan toch niet zo zijn dat ik de enigste hier op het forum ben die haar bezocht heeft.

Als je deze dame niet bezoekt voor slechts 130 euro ben je een achterlijke klaar. Beter dan hoor je op dit forum niet thuis.

GEWELDIG , ik kan dit zeggen als je in de buurt van Nijmegen moet zijn zorg dat je een afspraak hebt met Fayenne

Beter dan Maxima, geiler dan Layla Vlaardingen, op Debbie Meijer na de beste ervaring ooit in paysex.

De mensen die in Rotterdam wonen, Rotterdam Nijmegen is maar 90 km.

Glijmiddel

ClassySL

Toogplakker
16 jul 2015
70
1
Glijmiddel zei:
Kan toch niet zo zijn dat ik de enigste hier op het forum ben die haar bezocht heeft.

Als je deze dame niet bezoekt voor slechts 130 euro ben je een achterlijke klaar. Beter dan hoor je op dit forum niet thuis.

GEWELDIG , ik kan dit zeggen als je in de buurt van Nijmegen moet zijn zorg dat je een afspraak hebt met Fayenne

Beter dan Maxima, geiler dan Layla Vlaardingen, op Debbie Meijer na de beste ervaring ooit in paysex.

De mensen die in Rotterdam wonen, Rotterdam Nijmegen is maar 90 km.

Glijmiddel

Ga haar maar eens vragen om ook eens in omgeving Bergen op Zoom neer te strijken, dan is het te doen... Geweldige vrouw. Heeft wel optie pmc maar niet nmc ingevuld op kinky haha!

A

Anonymous

Guest
Ajax3Stars zei:
Glijmiddel zei:
Misschien omdat ze onder SM fetish adverteert???

Heb er zeker geen sm date mee beleefd.

Is ook totaal niet ter sprake gekomen,
Glijmiddel

Terug
Naar boven