Favoriete standje

wtf

Toogplakker
4 jun 2015
44
33
Wat is jullie top 3 fav standje voor nzc?

1 doggy
2 reverse cowgirl
3 missio

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
rechtstaand met dame of shemale voor mij en haar borsten of kutje of worst aanraken. anaal of vaginaal neuken tegelijk onze heupen beide afwisselend stoten haha, een handjob met de billen dus.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Een of andere collega op freiercafe heeft het nogal eens over het standje "Beinstrecker". Iemand enig idee wat dat juist is???

Is wel een ander standje, denk ik, dan de hierbovenvermelde...

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Wat is jullie top 3 fav standje voor nzc?

1 doggy
2 reverse cowgirl
3 missio

missionaris , inclusief heerlijk zoennen , haar nek zoenen , met haar borsten spelen , in haar oorlel knabbelen en oor rand likken , haar borsten likken en kussen , haar tepels likken zuigen en zachtjes in bijten .

staand / leunend tegen de muur missionaris , waarin zij klem zit tussen mijn armen , en ik haar stevig kan vastpakken , inclusief heerlijk zoennen , haar nek zoenen , met haar borsten spelen , in haar oorlel knabbelen en oor rand likken , haar borsten likken en kussen , haar tepels likken zuigen en zachtjes in bijten .

staand achterlangs , terwijl ik haar stevig vasthoud , achterlangs met haar borsten speel , met me hand / handpalm vlak boven haar punnani druk en of met me vingers tijdends het neuken haar punnani beroer .

zij liggend op haar buik achterlangs terwijl ik haar stevig neergedrukt houd of stevig in 1 arm vasthoud .

achterlangs terwijl ik haar rechtop stevig in mijn armen tegen mij aan houd , met haar borsten speel . En met me hand / hand palm vlak boven haar punnani druk of met me vingers haar punnani tegelijkertijd tijdends het neuken bespeel .

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Karina on top... is mijn favoriet standje

Tweede favoriet is 'Vanessa on top"

En derde : 'Amy on top"

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
215
benen over de schouders ballen diep.
haar been tussen jouw benen onder je andere been omhoog. Ook awesome voor anaal. ze kan kiezen of ze op haar zij of rug gaat liggen met haar torso terwijl jij bepaalt hoe haar heup gedraaid is.
Prone bone.

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Hangt een beetje af: lekkere hangborsten: on top, dikke poep: doggy. Maar eigenlijk is met een toffe dame elke positie goed, hangt wat af van de omstandigheden.

Terug
Naar boven