Fanny (Massage) - Brussel

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Vreemd dat de gebruikers om een NMC sectie gevraagd hebben en dan schrijft niemand. Welnu, ziehier een verhaal zonder nzc en zelfs zonder nmc, maar zo speciaal dat het de moeite waard is. Ik vond toevallig de site van een tantra massage salon :
http://www.rituelshakti.beZe bieden ook Kashmir massage aan, maar volgens de site doet alleen Fanny dat. Ik wou dat eens proberen en reserveerde dus voor 90 min (prijs 250 €). Het salon ligt in Sint-Genesius-Rode, op de Waterloosesteenweg. Fanny bleek een lieve, blondharige dame te zijn. Ze vermelde dat Kamille ook de Kashmir doet.

Eerst een douche, dan kleedde ik me gans uit en Fanny hield alleen haar slip aan. De sessie begon met in mekaars ogen kijken en ademhalingsoefeningen. Dan strelen, massage met olie, droogneuken en aftrekken, een deel daarvan in ongewone positie, Fanny met haar benen onder mij. Op het einde een relaxatie met een warme doek op mijn gezicht.

Besluit : geen herhalingsgevaar, maar voor wie zich een grapje van 150~250 € kan veroorloven is misschien de moeite waard om dit één keer mee te maken.

Terug
Naar boven