Fanlen - Roeselare

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Waarom haar adje in her Frans is,begrijp ik niet.
Bij mijn weten ligt Roeselare in Vlaanderen :eek:

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Niet ver van Franse grens hé.

Veel Fransen komen naar bvb Gent omdat prostitutie in hun eigen land moeilijker is dan bij ons.

Ook de Franse dames van plezier hebben de weg naar België gevonden.

Lmc1

Toogplakker
6 feb 2021
49
0
Ben er geweest. Zoals meeste Chinezen kloppen foto's niet echt. Ze is bijlange niet zo groot als foto's doen uitschijnen en gezicht komt ook al niet overeen..
Wel mager en klein.
Via chat was Engels geen probleem. Finish inside without condom ook geen probleem. Tot je er aankwam: no english!!! Dan maar vlug overgegaan tot hetgeen waarvoor ik kwam. En dan plots in vloeiend Engels: no finish inside!!
Voor de rest lag ze er apathish bij. Kan interessant zijn voor liefhebbers van kleine magere chineesjes maar verwacht er niet teveel van.
Herhalingsgevaar : geen.

nickyfrench

Snuffelaar
30 aug 2016
21
0
Ze werken in bende zeg maar. Vele chinese dames, je vraagt de ene en krijgt een ander.
Zonder was mogelijk maar ze vroeg heel stilletjes extra. Denk dat haar pooier er niets van af mocht weten, zakcentje voor haar eigen. Dus heb nog een surplusse gegeven uit sympathie. Ze zei constant iets met okey? Erachter. Ik natuurlijk: oke oke .
Blijkbaar was het , niet intern doneren. Wat ik wel deed, er was paniek. Ze vroeg dan nog extra geld voor een test en eventuele morning-afterpil. Had niks meer bij mij.
Kostprijs: 170€ /uur

Terug
Naar boven